Boer zoekt vrouw 2018

Ik denk Jaap en Marian! Maar heeft Jaap een hond?

Is Jaap niet groter dan Marian?

Nee dit is sowieso Marnix!

Haha geen idee eigenlijk!

Ah, ik dacht ook meer Marian te herkennen aan het kapsel. Die draagt ook wel eens zo’n staartje volgens mij

Maar dat overhemdgeval is sowieso van Marnix, of Jaap moet m geleend hebben haha :joy:

1 like

Ik vind Roel ook leuk maar Harold is zo grappig en aandoenlijk aww.

Verder saaie aflevering. Dat stuk met dat paard en met die zak van die stier, wtf :nauseated_face: En dat zwemmen in die gore sloot, lekker tussen de muskusratten gatverdamme.

2 likes

En dan nu een vooruitblik op volgende week: 50% kans op paardensperma en 100% kans op tranen. Niet per se in die volgorde. Ook zeker lichte opklaringen verwacht wanneer Harrold in beeld is. Oat Moarn!

14 likes

De stukjes voor volgende week lijken wel verdacht veel op: “Volgende keer in goede tijden”
Wat een drama…

4 likes

Ooh ja nu zie ik t ook, idd overduidelijk marnix. Jammer haha

Ik vind je conclusie om te janken maar ik ga met je mee naar harolds theatershow

5 likes

Misschien moet dit in het impopulaire meningen topic
Maar ik vind harold helemaal niks!
Al die foute versierpogingen. Een keer is leuk, twee keer gaat en drie keer is vervelend! Pffff

14 likes

Ergens denk ik dat de makers het zo in beeld brengen dat iedereen weg is van Harold maar dat Steffi toch meer gevoel heeft bij Roel. Al krijg ik zelf bij het zien van die 3 meer het idee at Harold en Steffi een stel zijn, en Roel Steffi’s jongere broertje die de hele tijd aanwezig is.

7 likes

Bij Michelle zijn ze alleen maar aan het zitten, liggen of de schuur aan het schoon spuiten.

12 likes

Gek hè dat het zo kan omslaan bij Steffi (voor mij). Al die weken was het Harold die ik zag eindigen met Steffi en nu toch weer Roel. Montage kan het anders doen voorkomen maar ik vond Harold toch een beetje sneu op dat feestje.

Vind ik ook hoor! Met z’n foute grappen steeds, die Roel dan “humor” noemt. En dat buikje in die eeuwige blauwe polo, brrr. Ik hoop dat ze voor Roel gaat!

2 likes

Haha, ja hij heeft humor.

Nee Roel jij kan heerlijke toetjes maken!!! :heart:

2 likes

Dat is ook eigenlijk wekelijks mijn dilemma om wel of niet te kijken. Ik vind het zo naar om te zien hoe tijdens de dates misbruik werd gemaakt van dieren en eigenlijk in iedere aflevering ook wel. Vooral in deze aflevering vond ik het misselijkmakend om te zien.

5 likes

Maar het is toch hun werk? Dat kan je verwachten dan.

1 like

Dat klopt, maar ik ben het met hun manier van werken niet eens, en dat houdt me soms tegen om het te kijken omdat ik het niet wil ‘ondersteunen’ en ik het zoals gisteren best heftig vond om te zien. Tegelijkertijd vind ik het awkward date element dan wel weer erg leuk maar misschien moet ik het dan bij first dates houden.

4 likes

Die stierenballen wassen is niet hun werk