Boer zoekt vrouw 2018

Ahhh volgende week een en al drama en ik weet nu al dat ik niet live kan kijken omdat ik dan moet werken. Janken dit :sob:

Meld je ziek. Haha, grapje.

1 like

Haha dat zou pas erg zijn!

1 like

64 likes

Voor dit seizoen begon, vertelde Yvon in de aankondiging dat het een hete zomer was geweest en dat het allemaal heel zwoel was geworden (of zoiets).
Wanneer gaat dat nou gebeuren? Want volgende week wordt het alleen maar meer ellende. :pensive:

6 likes

Ik vond het ook zo saai dat ik het niet heb uitgekeken en moet eerlijk zeggen dat me dit iedere week weer gebeurt

3 likes

Dit seizoen valt echt tegen. Jaap is oke, Michelle vond ik al niet zo, maar vind ik steeds minder boeiend. Wim en zijn vrouwen vallen tegen. Marnix is een bron van ergenissen. Alleen Steffie en haar mannen zijn leuk.

Ik vond Harrold en Steffie perfect samen, maar Roel is ook erg leuk. Al denk ik Harrold het er zwaarder mee zou hebben als hij het niet wordt. Het komt een beetje op mij over alsof Harrold onzeker is geworden en zich daardoor terugtrekt. Waardoor Roel meer op de voorgrond komen en Harrold alleen maar onzekerder wordt.

8 likes

Ja dat was ook ranzig om te zien. Maar ik vond Marnix en die stier die ze gingen wassen ook rabzig, snap niet dat Janneke er daadwerkelijk aan ging zitten :dizzy_face:

2 likes

Wat een aanrandingen van dieren in dit programma. Echt niet ok om naar te kijken. Dat is alles wat ik van deze aflevering vond :nauseated_face:

8 likes

Ik vond het trouwens wel goed van de vrienden van Wim dat ze hem erop wezen oog te hebben voor die meiden. Hopelijk doet hij er wat mee.

9 likes

Aaaaaah boiissss ik kon niet kijken want ik had een borrel. Maar nog leuker: ik ga nu nogal aangeschoten kijken en al jullie comments meelezen :tipping_hand_woman:t3:

2 likes

Als je hem aanklikt, vergroot ie!

Vet irri! Tinypic draait hem steeds? Maar iemand een idee wie dit zijn? Ik denk Marnix en Bertine! Of heeft Wim ook een hond?

1 like

Van die mensen kan ik echt niks maken haha. Maar ik vind dat erf er niet echt uit zien zoals bij Marnix. Meer zoals bij Wim. Of bij Jaap? Maar die hebben niet echt van dit soort schuren/stallen toch?

Marnix heeft wel zo’n beige knie broek.

2 likes


Werkt dit?

6 likes

hier lijkt het wel echt marnix, door die afzichtelijke blouse

9 likes

Beige kniebroek, mouwloos shirt en border collie hond. Ik denk ook Marnix.

3 likes

Ik denk dat die blonde vrouw, die niet Janneke is, zelf opstapt omdat ze zich derde wiel voelt.

En dat Marnix daarna breakdown krijgt, omdat hij haar toch wel erg leuk vindt.

100% speculatie ja

11 likes

Ja dit vind ik wel aannemelijk

Volgens mij is het vloeken in de kerk hier maar ik ben wel voor Roel hij is lekker droog, kookt/bakt en vind m ook knapper. En omg dat Harrold mee ging zingen met dat lied voor haar daarvan scheet ik in m’n broek van plaatsvervangen ongemak lordddd

12 likes