Ik geloof er niks van dat Wim echt zó gekozen zou hebben voor Marit. En zei hij nou letterlijk dat het makkelijk is zo?
Ja ik vond het ook leuk om met stenen te spelen toen ik 5 was
Ik neem wim wel
Huh maar Wim weet toch wat het programma inhoudt? Het is flirten waar anderen bij zijn…
Hallo hij zei dat ze een coole jurk aanhad toen pertra dat zei, zei hij “ja echt gaaf” wat wil je nog meer qua fleu-flirten
Tjongejonge is wel het woord dat dit seizoen perfect samenvat
Ik vind het wel leuk dat Marit nog steeds niet overtuigd is en niet zoiets heeft van yes ik heb gewonnen, laat die relatie maar beginnen. Ik zie het nog wel gebeuren dat zij hem afwijst.
Ze is veel te dominant voor hem. Ze heeft meer een man met een eigen mening nodig heb ik het idee.
Ja ik zie dit ook niet werken
Meer tong? Meer van welke tong? Gewoon uberhaupt TONG
Het is allemaal zo willekeurig bij Wim. Hij doet nu een beetje tegen Yvon alsof Marit degene was die hij het leukst vond. Maar tegen Paula en Marit zei hij steeds dat ze allebei leuk waren en dat hij op allebei wel verliefd zou kunnen worden. Als het nou Paula was geweest die over was was het volgens mij precies hetzelfde geweest. Zo werkt het toch niet?
Ik irriteer mij ook aan Marit. Sjonge jonge. Dit programma is niet goed voor me. Ik ga buiten even stenen zoeken denk ik…
Leg je Marit dan alvast in de tuin? Mag je al die stenen over haar heen flikkeren
Dit gaat toch ook niet werken voor Wim nu met flirten en zijn best doen, nu die druk er zo op staat… En komt dan misschien ook nog geforceerd over.
Ik vind die met die krullen bij Marnix wel echt een leuk mens
Haha dat springende schaapje!
Hahahah, ik moet wel speciale stenen vinden natuurlijk, met speciale energie. Dus kan even duren…
Marnix kiest nog steeds voor Janneke (?) denk ik.
Waar staat Marnix precies voor? Behalve nu voor een hek
Ik ook niet he
Nergens ook maar 1 x gehoord dat hij voor iemand de voorkeur had