Boer zoekt vrouw 2018

Hahahah dank je :). Zag nog net de dr handjes hhahahahaha

3 likes

Wim had niet op uiterlijk moeten kiezen nu zit ie met de gebakken peren om maar even in Boeren Jargon te blijven

22 likes

Twee dames uit zichzelf weggegaan bij Wim.

Hahaha wim heeft de kans nog niet gehad

Goed zo Yvon, pak 'm aan

3 likes

Haha Michelle wil gemasseerd worden door Maarten. Ik vind dat zo’n schatje en toch niet tĂ© lief.

1 like

Gaat Wim huilen nu?

Niet de kans gehad Wim?? Die meisjes lopen een week lang op jouw boerderij rond?

1 like

Vind Wim wel echt een schatje en vind het stotteren echt meevallen.

1 like

Wim had het wel beter aan kunnen pakken, maar denk dat hij gewoon zo is. Ik vind Yvon ook mateloos irritant. Misschien moet ik me laten steenhealen

11 likes

Geen kans gehad om te flirten met Marit haha. Heel het programma en het feit dat ze bij jou is draait daar om. Hoezo geen kans

1 like

Lieve jongen maar wat een slappe hap

12 likes

Ik geloof er niks van dat Wim echt zĂł gekozen zou hebben voor Marit. En zei hij nou letterlijk dat het makkelijk is zo?

Ja ik vond het ook leuk om met stenen te spelen toen ik 5 was

2 likes

Ik neem wim wel

3 likes

Huh maar Wim weet toch wat het programma inhoudt? Het is flirten waar anderen bij zijn

1 like

Hallo hij zei dat ze een coole jurk aanhad toen pertra dat zei, zei hij “ja echt gaaf” wat wil je nog meer qua fleu-flirten

16 likes

Tjongejonge is wel het woord dat dit seizoen perfect samenvat

1 like

Ik vind het wel leuk dat Marit nog steeds niet overtuigd is en niet zoiets heeft van yes ik heb gewonnen, laat die relatie maar beginnen. Ik zie het nog wel gebeuren dat zij hem afwijst.

7 likes

Ze is veel te dominant voor hem. Ze heeft meer een man met een eigen mening nodig heb ik het idee.

9 likes