Boer zoekt vrouw 2018

Ik kan er nog steeds niet bij dat iemand bedenkt om roze overals voor zijn vrouwen te kopen en dan ook nog verwacht dat ze die dragen. Vind het echt op zoveel manieren fout haha.

Ik vind die Janneke eigenlijk echt een stom wijf

5 likes

Een stukje geborgenheid :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

3 likes

Mijn vriend roept dus bij elke scene waarbij je een bed/gordijn/gesloten deur ziet “Gaat er nu gesekst worden?!?!?”
Niet dit seizoen haha

2 likes

Lekker je bekkie erbij, wie maakt een edit van een iglo verpakking van lekkerbekjes met Marnix zijn hoofd erop?

marnix loooooves janneke

1 like

Vind Jaap echt de leukste

Ik vind inmiddels bijna iedereen stom, behalve Steffi

5 likes

Nouja, geborgenheid en warmte zijn fijn natuurlijk, maar alleen als je dat voelt bij iemand. Niet als iemand je heel droog vertelt dat hij je dat wel kan bieden.

1 like

Janneke stelt zich wel goed op: ook de boer moet iets te bieden hebben en niet lekker makkelijk kiezen uit twee personen.

9 likes

Marjan wil gewoon sex. Klaar

2 likes

Omg Marnix! “Gewoon Janneke is niet meer gewoon, ze is nu meer dan gewoon.”

10 likes

Marian die praat over rechten :joy:

Jaap zoekt geen sex buddy maar personeel

3 likes

Extra handjes voor de zaterdag haha

3 likes

Ik heb het idee dat Marnix Janneke onaantrekkelijk maar leuk qua persoon vind en en Bertine het omgekeerde

12 likes

Ja ik mis Steffi en de mannen. Meer droge grappen van Harrold aub :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik was daarstraks op mn telefoon aan het kijken toen ik een kusgeluid hoorde. Dus ik zat meteen van OMG maar het was gewoon Marnix die zn schapen riep. Should’ve known.

23 likes

Hij had ook gezegd dat het op alle vlakken zou spetteren met Bertine. Iehh.

1 like

Hahahaha omg Harold hou op hoor. Pak even wat stenen ofzo.