Ja ik zie dit ook niet werken
Meer tong? Meer van welke tong? Gewoon uberhaupt TONG
Het is allemaal zo willekeurig bij Wim. Hij doet nu een beetje tegen Yvon alsof Marit degene was die hij het leukst vond. Maar tegen Paula en Marit zei hij steeds dat ze allebei leuk waren en dat hij op allebei wel verliefd zou kunnen worden. Als het nou Paula was geweest die over was was het volgens mij precies hetzelfde geweest. Zo werkt het toch niet?
Ik irriteer mij ook aan Marit. Sjonge jonge. Dit programma is niet goed voor me. Ik ga buiten even stenen zoeken denk ik…
Leg je Marit dan alvast in de tuin? Mag je al die stenen over haar heen flikkeren
Dit gaat toch ook niet werken voor Wim nu met flirten en zijn best doen, nu die druk er zo op staat… En komt dan misschien ook nog geforceerd over.
Ik vind die met die krullen bij Marnix wel echt een leuk mens
Haha dat springende schaapje!
Hahahah, ik moet wel speciale stenen vinden natuurlijk, met speciale energie. Dus kan even duren…
Marnix kiest nog steeds voor Janneke (?) denk ik.
Waar staat Marnix precies voor? Behalve nu voor een hek
Ik ook niet he
Nergens ook maar 1 x gehoord dat hij voor iemand de voorkeur had
Ik kan er nog steeds niet bij dat iemand bedenkt om roze overals voor zijn vrouwen te kopen en dan ook nog verwacht dat ze die dragen. Vind het echt op zoveel manieren fout haha.
Ik vind die Janneke eigenlijk echt een stom wijf
Een stukje geborgenheid
Mijn vriend roept dus bij elke scene waarbij je een bed/gordijn/gesloten deur ziet “Gaat er nu gesekst worden?!?!?”
Niet dit seizoen haha
Lekker je bekkie erbij, wie maakt een edit van een iglo verpakking van lekkerbekjes met Marnix zijn hoofd erop?
marnix loooooves janneke
Vind Jaap echt de leukste
Ik vind inmiddels bijna iedereen stom, behalve Steffi