Nouja, geborgenheid en warmte zijn fijn natuurlijk, maar alleen als je dat voelt bij iemand. Niet als iemand je heel droog vertelt dat hij je dat wel kan bieden.
Janneke stelt zich wel goed op: ook de boer moet iets te bieden hebben en niet lekker makkelijk kiezen uit twee personen.
Marjan wil gewoon sex. Klaar
Omg Marnix! âGewoon Janneke is niet meer gewoon, ze is nu meer dan gewoon.â
Marian die praat over rechten
Jaap zoekt geen sex buddy maar personeel
Extra handjes voor de zaterdag haha
Ik heb het idee dat Marnix Janneke onaantrekkelijk maar leuk qua persoon vind en en Bertine het omgekeerde
Ja ik mis Steffi en de mannen. Meer droge grappen van Harrold aub
Ik was daarstraks op mn telefoon aan het kijken toen ik een kusgeluid hoorde. Dus ik zat meteen van OMG maar het was gewoon Marnix die zn schapen riep. Shouldâve known.
Hij had ook gezegd dat het op alle vlakken zou spetteren met Bertine. Iehh.
Hahahaha omg Harold hou op hoor. Pak even wat stenen ofzo.
Love Harold. Kan er echt niet over uit. Wie wil lid worden van de fanclub?
Dat zei hij toch ook letterlijk? Iets van ze is niet sexy of zo haha. Tenminste daar zei hij geen naam bij maar was volgens mij duidelijk dat het over haar ging
Haha ja had ik ook!! Wilde ik ook posten maar het forum zit te kutten
Ik vind Steffi echt wel sympathiek hoor, maar ze is zo verdomd praktisch in alles. Qua toon, qua look, qua zinnen.
Volgens mij zei hij van janneke is gewoon goed. En dat dat antwoord niet geil was of sexy maar wel goed ofzo? Niet per se dat ze niet sexy is
Dit was volgens mij nog het meest sensuele moment van dit seizoen, dat afdrogen
Jaaaaa eindelijk lichamelijk contact!!! De stenen hebben de balans even hersteld hoor
Fucking saai seizoen