Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

angela zit nu op de bank dit terug te kijken en heel blij te zijn, hoop ik.

12 likes

Vond echt dat Angela echt onwijs netjes bleef. Ik weet niet of ik zo had gereageerd…

12 likes

Geert heeft echt geen realistisch idee over wat zijn plek in de markt is.

29 likes

Hahaha ik schaam me dood dat ik dit heb gezegd. Vind het nu een botte boer en Angela echt een leuke vrouw. Ze deed niet stoer toen hij haar afwees, maar was gewoon positief. Ik hoop echt dat ze een leuke man kan vinden.

7 likes

Ik werd echt kwaad van Geert zn uitspraken bij dat koffietentje. Wat een narcist

18 likes

De webserie was weer leuk! Lijkt echt alsof die boeren ook vrouwen kiezen die goed bij ze passen :slight_smile: misschien is dat ook makkelijk als je niet zo veel brieven krijgt.

Ik ook. Zo denigrerend en vol van zichzelf. De uitspraken die hij deed vond ik ook zo niet kloppend. Echt petje af voor Angela’s reactie en eer aan zichzelf daarmee houden

9 likes

Ik hoop dat Geert nooit zijn vrouwelijk ikke gaat vinden

8 likes

Staat in het baktopic :smirk:

1 like

Ik ben Angela die in haar cappuccino roert nog aan het verwerken

2 likes

Wat een verschrikking die Geert. Hij heeft ook een totaal verkeerd beeld van zichzelf? Dat hij heel druk en sociaal is en Angela heel rustig en stil? Die gast is doodsaai?!

Angela reageerde uiteindelijk wel echt goed, leuke vrouw en die gaat echt nog wel een betere vent vinden.

Ik heb nog een sprankje hoop voor Jan en Nienke. Ik hoop niet dat Yvon tegen hem in het voorfilmpje zo verbaasd vroeg of hij alleen was. Dat zou ook GJ kunnen zijn. Milou en Batsie kwamen wel heel happy aanlopen :grinning:

29 likes

Nou idd! Allemaal argumenten waarom zij niet goed genoeg is🤯 Terwijl het zelf een leeg vat is

5 likes

Ik miste Willem in de webserie

5 likes

I FEEL YA!

1 like

Ik zie het wel somber in voor GJ. Geloof echt niet dat Karine gevoelens voor hem heeft. Doet me denken aan die Amerikaanse boer. Zodra hij voor Karine koos is ze niet meer ontdooit…Die irritatie ook op die berg. Ik herkende het gevoel van iemand die meer van je wil dan je zelf wil😖

17 likes

Vond een van de stomste dingen ook dat Geert zei dat ie dacht dat Angela hem niet kon bijbenen. Volgens mij haalt Angela m op alle vlakken lachend in.

30 likes

Ja ik zie dit ook echt niet meer gebeuren. Ik voelde ook gewoon ergernis bij karine, heel pijnlijk

46 likes

Ja, kreeg ook niet het gevoel dat ze zich nog even moest open stellen of muurtjes af moest breken of iets dergelijks, die is er gewoon echt al klaar mee. Wat haar goed recht is natuurlijk maar wel echt pijnlijk om te zien, vooral omdat Gee Jee wel wil :frowning: die arme schat

1 like

Denk dat ze met die broek ook een stuk van haar identiteit weg zou doen

2 likes