Serieuus wat een mensen zijn dit allemaal zeg…
Mooi dat ze hem ook uitlachte toen hij dat zei
Ik heb gewoon buikpijn na het kijken van deze aflevering.
Geert, die kekke, wilde boer met z’n grappen en wilde persoonlijkheid, inclusief net zulk spontaan pubergebroed, uit Oeffelt.
Jammer dat we die niet gezien hebben.
De webserie is gewoon bijna leuker dan tv. Vond het zo schattig dat die ene boer dropveters had klaargelegd op het kussen
Geert was een hork, maar Karine van GJ was ook wel echt een horkin hoor. Waarom is zij uberhaupt meegegaan op die reis? Ze voelt helemaal niks voor die man. En dan nog blijft hij zeggen dat-ie d’r zo fantastisch vindt en er zoveel aan haar te ontdekken is. Hoe dan?
Ik wil volgend jaar een webserie met de boeren die de minste brieven hebben gekregen. Ik vind het de meest arrogante seizoen. Geert is een lul, welk snelle leven moet er bijgebeend worden. Het was de meest inhoudloze en saaie man van Boer zoekt vrouw.
Milou was ook arrogant over haar carriere met haar: Ik heb in New York gewerkt en Bangkok, wat moet ik in Zeeland? Ik was echt benieuwd wat voor topcarriere ze in Bangkok en new york had. New York kon ik niks vinden (vraag me af of ze daar echt een jaar lang een topbaan heeft gehad) en dit stond er over Bangkok: Bangkok Volunteers, 1 maand met kinderen gewerkt.
Ik weet echt niet wie Annemiek heeft gedwongen om mee te doen maar ze doet alles met tegenzin in het programma. Misschien is ze al verliefd op een ander of is ze lesbisch. Dit hele seizoen was een kwelling voor haar. Ik snap Carine, het gaat ook allemaal best snel om te kunnen zeggen dat je verliefd bent. En ik denk dat Nienke verliefd is op het idee van een relatie hebben en kinderen krijgen omdat ze dat nog niet heeft gehad. Ik denk niet dat ze verliefd op Jan zelf is, en wat smakt die man zeg.
Maar dit denkt toch iedereen al, zonder dat je een goede baan hebt? Laten we eerlijk zijn: als je vergelijkingsmateriaal New York en Frankfurt is, gaat het in Zeeland op carrieregebied niet gebeuren en is je dichtstbijzijnde hoop Rotterdam wat meer dan een uur heen en een uur terug is. Dan woon je dus hij hem, maar ben je altijd vroeg weg en laat thuis.
Ik vind het juist kinderachtig om als man zo intens niet alleen te kunnen zijn en te durven vertrouwen op een relatie, dat je haar niet nog een paar jaar haar gang laat gaan. Je vindt haar toch leuk, waarom moet ze dan na 3 weken samen zeggen dat zij haar goede baan op geeft, om bij jou in de middle of nowhere je administratie te komen doen en op de bank te wachten tot je witlof gerooid is. Ze heeft vanaf dag één gezegd dat ze dat niet gaat doen. Vind het echt stom als mensen haar arrogant vinden, omdat ze gewoon aangeeft dat ze niet op zoek is naar simple life in Zeeland.
Ja maar zij schrééf naar die boer in Zeeland. Als ze hem nou per ongeluk tegen was gekomen, ok. Maar dit wist ze voordat ze hem leerde kennen.
Ja en die boer in Zeeland zocht een reislustige ambitieuze en ondernemende vrouw. Koos uit alle brieven een vrouw met een baan in Frankfurt. Koos haar ook nadat ze duidelijk aangaf dat het de eerste periode toch echt lange afstand zou worden, terwijl het alternatief op een halfuur fietsafstand woonde en morgen bij hem in wilde trekken.
Je kan niet zoeken naar een ambitieuze vrouw en dan verwachten dat ze vanaf het moment van kiezen klusjes binnen jouw bedrijfje gaat doen.
Truth, truth. En dan word je verliefd…
Ja lastige situatie inderdaad, als ze allebei geen water bij de wijn willen doen. Was zij nou degene die dag 2 haar vriendin opbelde met dat ze dit leven niet trok?
Dit wordt niks
Kunnen jullie de aflevering van gisteravond ook nog niet terugvinden op npo??
Ik word er een beetje verdrietig van hoe negatief jullie allemaal denken over Zeeland
Oh had Bastiaan aangegeven dat dat was wat hij zocht? Had ik even gemist. Ik snapte ook niet helemaal waarom Milou had geschreven maar dit verandert de zaak wel. Vind ze wel heel lief samen
Ik vond die zeeland uitspraak van milou ook echt niet arrogant maar gewoon realistisch. Ze werkt nu bij de ecb. Ik snap dat ze niet zo 1, 2, 3 ziet waar ze in zeeland op een soortgelijk niveau kan werken. En daarbij heb ik het idee dat ze nooit heeft gezegd pertinent niet te willen verhuizen. Maar Bastiaan wil dat ze binnen een week op de boerderij komt en het is toch logisch dat zij het iets langer aan wilt kijken en zeker wilt zijn van de relatie voor ze haar leven overhoop gooit.
Ja maar ze heeft tijdens die logeerweek toch gezien wat het zou zijn, ze wilde nog steeds graag doorgaan met hem. Ze zat zelfs nog jankend aan de telefoon met die vriendin over het leven daar. Ik vond het ook een beetje een hooghartige opmerking en kan Bastiaan hierin wel begrijpen dat hij z’n bedrijf niet makkelijk verlaat. Vond t sowieso een beetje sneu hoe hij Zeeland zat te promoten en zij zo afwees. Deze mensen hebben gewoon een heel andere kijk daarop; zij living the high life en hij simpele ziel met simpele behoeften.
Anders; vind Angela best lief hoor, maar zij komt op mij zo over als een soort geslagen hond. Ze heeft iets droevigs over zich
Hij heeft tijdens de logeerweek net zo goed gehoord dat zij niet aan zijn wens ging voldoen. Ze vraagt hem niet zijn bedrijf te verlaten. Ze vraagt hem tijd. Hij wil dat zij nu halsoverkop haar baan verlaat om het met hem te proberen. Tuurlijk doet ze dat niet als starter, met een baan als de hare. Als je relatie dan na een jaar strand moet je maar zien of je weer terug komt in die cirkel.
Ik zou never, hoe leuk de vent ook is, binnen zo’n korte periode een goede baan opgeven om het met hem te proberen. Hij zit daar veilig met een bedrijf dat als zij hem verlaat gewoon doorgaat. Zij wordt in een supervroeg stadium afhankelijk van hem, als ze nu alles opgeeft, met het risico dat ze niks heeft als het niet werkt.
Ik bedoelde ook niet te zeggen dat ze het zou moeten doen. Ik zou het ook niet doen, al lijkt me het schrijven naar een boer in Zeeland al een beetje onlogisch. Als je zo werelds bent heb je toch überhaupt geen zin in iemand die eigenlijk verankerd is met een plek en dan ook nog eens best conservatief in. Ik vind meer de toon wat vreemd na weken dwepen met hem
Ik hoop echt dat Angela het geloof in de liefde niet verloren heeft na Geert met z’n botte kut uitspraken. Zeker omdat ze wel eens gezegd heeft dat ze zich afvroeg of ze dat alles wel weer kon na het verlies van haar man. Wat triest zeg. Vanuit Geert was ook echt 0,0 liefde te bespeuren voor haar. En dat ze dan zegt dat hij niet zo van het aanraken is. Nou met Vera wel hoor. Hij heeft Angela echt 0 keer geknuffeld oid. Zo overduidelijk dat hij voor Vera had willen gaan. Net of hij die vakantie voor de vorm nog maar ff uitgezeten heeft. En jammer ook eigenlijk dat hij begon over dat het niks zou worden. Eigenlijk had zij hem gewoon moeten dissen.
Volgens LinkedIn heeft ze een jaar bij een Duitse organisatie in Bangkok gewerkt en 7 maanden stage gelopen in NY, dus het is niet zo dat ze ooit een maandje vrijwillig Engels heeft gegeven en daarover zegt ‘ik heb in Thailand gewoond hoorrr’ (kan me nog een discussie hierover herinneren op het forum). Haar professionele ambities zijn gewoon te groot voor Zeeland en die wil ze begrijpelijkerwijze niet zomaar opgeven. Waarom zou dat arrogant zijn?
Lief om te zien dat ze als enige stel echt verliefd zijn en samen naar de reünie komen, dus het wel een kans geven!
Nou dit. En hopelijk is het wat KRO-framing en ligt de waarheid van het gesprek wat meer in het midden, maar ik vind Bastiaan heel verwend en onrealistisch overkomen. Natuurlijk geeft hij niet zomaar zijn bedrijf op, maar hij lijkt wel van Milou te verwachten dat zij alles waarvoor ze heeft gewerkt al heel snel voor hem gaat veranderen of zelfs opgeven. Goed dat Milou aangeeft dat haar professionele ambities er net zoveel toe doen als die van hem.