Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Hoe heet die ene man ook alweer waar Anne van Boer Herman uit Frankrijk zo erg op lijkt?

Of als iemand die meme nog heeft is ook prima hahaha

1 like

@Tamara deze?

JA hahahaha. Kon er niet meer opkomen. Dank jullie! @Bill

Waarom wilde je dit weten? :stuck_out_tongue_winking_eye:

We hadden op werk een klant die veel op Boer Herman zelf leek en vervolgens zei ik tegen mā€™n collega ā€œja die Anne had ook een lookalikeā€ en vervolgens vroeg zij wie dat dan was en toen kon ik er niet meer op komen :joy::woman_shrugging:t3: maar nu kan ik gelukkig met een gerust hart gaan slapen straks

2 likes

Haha grappig dat je dit hebt onthouden :joy: Is echt zo toch?

Hahaha ja ik kan het niet meer ontzien, zie direct hem als ik haar zie

1 like

Steffi en Roel zijn ouders geworden! 2e naam is Yvon, ben heeeel benieuwd of dat echt naar Yvon Jaspers of gewoon puur toeval haha

11 likes

Ja is naar Yvon Jaspers

2 likes

Volgens mij echt naar Yvon Jaspers. Dat las ik althans op nu.nl.

2 likes

Ahhh wat schattig dat ze dat gedaan hebben

2 likes

Oh wat lief dit. Steffie en Roel met hun dochter :smiling_face_with_three_hearts:

https://www.instagram.com/p/CLRUid6BIn3/?igshid=yym2zqodj7zc

9 likes

Zijn zij getrouwd? Gezien ze beide de achternaam ā€˜Verhagenā€™ dragen, of zal dat toeval zijn? Heb helemaal niet meegekregen dat ze getrouwd zijn namelijk :sweat_smile:

Toeval!

1 like

Ja ze hebben toevallig beide dezelfde achternaam haha! Ook wel bijzonder vind ik. Maar misschien komt die naam in die omgeving vaker voor? Dat kan natuurlijk ook :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Verhagen hoor je in Noord-Brabant heel veel inderdaad!

3 likes

Helaas geen nieuw seizoen bzv dit jaar :disappointed_relieved::disappointed_relieved:

Neeeee dit meen je niet :sob:

afbeelding
#mood

14 likes

Hebben jullie ook onze boerderij gezien van afgelopen donderdag? Yvon en Bertie gaan dan met verschillende boeren naar het buitenland om te zien hoe (Nederlandse) boeren daar boeren. En of ze misschien gaan emigreren. Jan en Rianne zaten in de aflevering en deze week Steffi en Roel!

Keuze Jan en Rianne

Nu lees ik net dat Jan en Rianne besloten hebben om te gaan emigreren naar Denemarken! Ben heel benieuwd hoe dat gaat!

https://kro-ncrv.nl/onze-boerderij-in-europa-inspireert-boer-jan-en-rianne-tot-emigreren

1 like