Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #3

Ik vind het al jaren vrij saai eigenlijk. Zo’n seizoen duurt ook altijd zo lang?? Ze smeren het zo uit! Weet ook niet hoe ik er nu over denk nu ik B&B Vol Liefde gewend ben wat echt meteen juice is :joy:

3 likes

Haha ja dat snap ik ook wel weer, ook dat kan een hoop afleveringen minder :joy:

1 like

De brieven aflevering is altijd saai vind ik maar vanavond is de speeddate en dat geef ik meer kans

2 likes

Ik vond de vorige keer Maud bij het brievenschrijven al boeiend met hoe haar huis er uit zag en over die handen van hem, maar dat is wel de uitzondering.

@Zemraluani Ik zou hem opzetten op de achtergrond tijdens een andere activiteit. Je mist niks als je even niet oplet.

Verder kan ik niet wachten op de speeddates vanavond. Heerlijk, die ongemakkelijke televisie.

Ik vind de speeddateaflevering een van de leuksts, maar bzv word eigenlijk vanaf de logeerweek écht leuk. Voor die tijd kan ik al die briefschrijvers niet uit elkaar houden. Vorige aflevering was vrij saai maar véél te vroeg om een seizoen af te schrijven.

3 likes

3 vrouwen afgehaakt bij Piet, dat is volgens mij nog niet eerder gebeurd.

1 like

Vinden jullie Piet en Bernice ook slecht verstaanbaar? Lijkt alsof t geluid bij Yvon veel harder staat

Alle mannen van Bernice lijken op elkaar :grimacing:

7 likes

Zitten wel leuke jongens tussen!

Yvon: “Stop die man meteen in je mond!”

LuckyTV wordt overbodig zo.

17 likes

Zouden jullie iets meenemen naar een speeddate en zo ja wat?

Haha wauw dat beeld met al die asblonde vrouwen van Richard. Hij heeft een type

17 likes

Richard heeft ook 10 dezelfde vrouwen zeg :sweat_smile:

3 likes

Haha ja wow iemand heeft een type.

2 likes

1 soort van brunette

Donkerblond :grimacing:

1 like

aaarghhh ik bedacht het me te laat dat het op was en op mijn NPO Start app kan ik alleen live kijken want als ik klik op ‘ga naar het begin’ krijg ik een F1 race die blijkbaar om half 6 op was en ik kan niet doorspoelen? Huilen! En het staat natuurlijk ook nog niet online want het is nog live op tv :sweat_smile:

/frustratie

2 likes

Willen jullie ook een partner met wie je om dezelfde hobby’s kunt lachen? :crazy_face: (2e jongen bij Bernice)

9 likes

Hij woont niet in Zwitserland helaas

2 likes

Wat een leuke jongens heeft bernice

4 likes