Aah vind het lullig voor Haico hoe ze zijn begroeting hebben gemonteerd
Ja ik was al aan t kijken of ik wat meer info over de vrouwen kon vinden, was ook erg benieuwd naar de leeftijd! Of staat dat er gewoon bij en let ik niet goed op?
Ik kijk wat later maar wat is Richard saai. Echt zoân middle-manager ook dat overhemd in zijn broek.
Doe gewoon af. Of heeft hij iets geks op zân hoofd?!
Oh, oopsâŠ
Claudia heeft wel de leukste 5 gekozen
Ik had geert jan niet meteen herkend
26 staat nu op de bzv website. Haico is 43
Nee hij is gewoon kalend. Als hij ziek was werd dat wel in BZV benoemt
Waarom is de w zo irritant cursief bij BZV? Viel me al op in de titels in de aflevering net en op de website is het ook zo.
Edit: op de paginaâs van de boeren staan kinderfotoâs, echt leuk
Ik hoorde dat in de Boer zoekt podcast. Hij wil het er niet over hebben, maar het was kort benoemd in de voorstelaflevering?
Die met Aafke Romeijn? Nee joh, daar hebben ze het er juist (weer) over gehad wat er onder zn bandana zat. Het woord kanker is nooit genoemd
Je hebt gelijk, ben het net aan het terug luisteren, waar ik het vandaan heb, weet ik niet, ik haal mijn post even weg, om verdere problemen te voorkomen.
Ik herinner me ook dat dit in de voorstelronde werd benoemd⊠niet in verband met zijn haar maar wel dat hij ziek is geweest
Wat ik me herinner is dat hij vertelde dat hij heel veel afgevallen was. Niet dat dat iets met zân hoofd/haar te maken heeft (denk ik). Maar er is nooit gezegd dat hij ziek is (geweest).
Het is wel heel mysterieus die bandana, kan niet wachten op de ontknoping (hehe).
Ik vond dit eigenlijk wel een verrassend leuke aflevering. Je zag bij een paar echt al een klik! Piet met die Duitse vrouw, Haico met die vrouw met dat korte kapsel en de camper en Claudia met die ene met een dochter met dezelfde naam en die man die 15 jaar een boerderij in Duitsland (toch?) heeft gehad. Bij Bernice ben ik wel benieuwd naar die gast die videobelde, volgens mij vond ze die (zelfs op afstand) wel leuk!
Wel grappig dat bij Claudia alle kleurrijke mannen weg gaan en diegene met de neutrale blousjes overblijven. (Kreeg wel de kriebels van die astrologiemannen, dus good for her brrr weg ermee)
@anon53137221 ahhh ja! Dan heb ik het denk ik met iets anders verward
Haico is echt schattig haha. Benieuwd hoe het hem vergaat dit seizoen. En Bernice doet het leuk!
Richard is echt de saaiste man ever