Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

True.
Ik denk overigens dat Yvon gewoon met haar modderlaarzen naar binnen gestapt was in dat huis waar overduidelijk een schoenen-uitbeleid gehandhaafd wordt. En dat hij daarom even wilde stofzuigen.

Toen Yvon grappend zei: “lekker gekookt” was zijn eerste reactie ook zo lief onschuldig “ja?” :heart:

4 likes

Nou ik vind het echt allemaal wel leuke mensen! Vorig seizoen kon me niet echt boeien maar dit vind ik wel weer het kijken waard.

5 likes

Ik vind ze allemaal leuk, maar vrees wel voor Deedry en of zij zich open gaat stellen. En of John ecjt een leuke connectie gaat vinden of vooral vrouwen die dat grote huis en zwembad wel interessant vinden :zipper_mouth_face:

Wie gaat de meeste brieven krijgen? Ik denk Martijn

3 likes

Er zijn geen brieven meer dit seizoen!

Tuurlijk wel

1 like

Hahaha sorry ja klopt, goeiemorgen.
Ik dacht alleen dat ze niet meer gingen laten zien hoeveel brieven iedereen kreeg? Of is het alleen dat alle boeren ‘door mogen’ en ze nog wel de aantallen laten zien?

1 like

Ik heb daar niks over gehoord? Waarom zouden ze dat niet meer laten zien?

Haha
Geen idee maar ik denk dat ze gewoon weer aan komt met de postzakken hoor, anders wordt het wel een heel droog programma

2 likes

Nou dan wordt het toch een soort wedstrijd? Lijkt me helemaal niet leuk om te zien als boer :sweat_smile:
Maar volgens mij gaan ze alleen maar iedereen sowieso volgen idd.

https://www.libelle.nl/shownieuws/boer-zoekt-vrouw-2024-grote-verandering~b8caca0d/?referrer=https://www.google.com/

Ja dat gaan ze, maar dan kunnen ze toch wel vertellen hoeveel brieven iedereen krijgt?

Mijn voorspelling:

• deedry
  • die met het zwembad
  • die oude knappe
  • roel
  • die fries en die nette zelfde aantal
1 like

Ja dat kan ook zeker, weet niet waarom ik dacht dat dat ook niet meer zou zijn :rofl: Dat had mijn hoofd er van gemaakt haha.
Anyway ignore me ik ga nog even koffie drinken joe :skull:

2 likes

Jaa hier had ik het net met een vriendin over: ze zijn allemaal zo normaal. Geen opvallende types ertussen. Ik hoop inderdaad dat dit tijdens de serie nog wat veranderd!

2 likes
4 likes

Vanaf 2 maart weer! Eerste aflevering is gelijk speeddates van 3 boeren en week erna de andere 3 boeren. Brieven hebben ze al eerder gehad. Ben benieuwd naar deze opzet.

7 likes

Ik kon die voorstelaflevering echt niet afkijken, tering saai zeg. Duurt allemaal te lang en ik kon helaas niet versneld afspelen (die optie mis ik met b&b vol liefde ook altijd. Sommige stukken wil ik gewoon sneller doorheen en niet per se elke keer door moeten spoelen handmatig want stel dat je dan wel Iets Interessants mist)
Ik ben wel benieuwd naar de afleveringen, er zit voor mijn gevoel wel lange tijd tussen voorstellen en de uitzending.

Ik vond Martijn trouwens wel een hottie (en hij lijkt op Kluun?? ja toch kijk zelf

)

9 likes

Mix van Kluun en Barry Atsma

2 likes

Ha dat precies vond ik ook toen ik de aflevering zag!
Ik had Barry Atsma net ook nog opgezocht voor ik mijn post plaatste :smile::smile: maar ik kwam er toch van terug haha

1 like

Zitten we klaar?!

3 likes

Zit je er klaar voor?

• Ja
  • Nee, ik kijk geen BZV
  • Nee maar ik ga terugkijken

0 stemmers

2 likes

Moet wel zeggen dat ik mij eigenlijk niks meer van die boeren kan herinneren :joy:

3 likes