Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Ik herinner me alleen die met dat mega afgewerkte huis en die bbq (of heb ik dit verzonnen?)

3 likes

Allemaal samen maar 800 brieven? Weinig!

4 likes

Ik vind Jan echt een schatje

1 like

Het raakt een beetje uit misschien:(

1 like

Nee klopt, toen ging het regenen

2 likes

Zijn er wel maar vijf, dus gemiddeld toch best veel

1 like

Kregen ze vroeger niet soms 800 per boer. Als t hotties waren. Hier zitten ook best knappe koppen tussen

2 likes

Boer Tom in 2014 in zijn eentje 1808! :rofl: Maar dit zijn ook veel gescheiden mannen plus kinderen toch? Moet je als vrouw ook maar zin in hebben.

3 likes
Stel je zou op speeddate gaan, zou je dan een cadeautje meenemen?
  • Ja, iets creatiefs
  • Ja, eten
  • Ja, iets anders
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ja maar dan zijn ze vaak nog wel een fractie hotter, zoals boer Marc van mijn all time favoriete scene ‘wij zijn verliefd, jij moet weg’

@Evert als je maar een kans hebt om een indruk achter te laten

5 likes

Ah ja, ik ben geen consistente kijker geweest, nu wel in wording :wink:

Ik heb het ide dat Yvon er “anders” uitziet. Maar kan er de vinger niet op leggen wat het nou is
 :thinking:

7 likes

Tanja ja ja!

5 likes

Oh dat seizoen (internationaal 2016-2017) is het terugkijken waard hoor. Alleen maar entertainment, ook met Franse boer Herman en Olke die nu vast Trump stemt. Zo zag Marc er toen uit en dan ook nog eens in Zambia, dat niveau is dit jaar niet gehaald.

9 likes

Ja ik ook!

Waarom zeggen boomers altijd ‘hug’ :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik vind het altijd irritant dat mensen bij hobby iets zeggen dat valt onder passie/interesse :sweat_smile:

Hahah echt een lekkerding inderdaad !

Die eeuwige hand en drie zoenen! Zooo ongemakkelijk. Ik ken dat echt alleen maar uit BZV.

5 likes

Ik had jongere vrouwen verwacht bij Martijn.

6 likes