Dat vinden die drie vrouwen niet ![]()
Ik vind Karin wel een beetje irritant maar past goed bij John dan misschien
Denk dat zij veel fitty zouden hebben.
Ik ben helemaal tegen de manier waarop kippen worden gehouden, maar een kip zo vasthouden en voelen is volgens mij Ʃcht niet erg hoor.
Die lach van Deedry is toch 9 van de 10 keer nep
Nee wellicht niet, maar vind het wel koud en zeer ongezellig dat ze niet eerst even zeggen o hallo lieve kip ofzo. Alsof het alleen maar een broedmachine is
Volgens mij eerder een zenuwenlachje.
Tja als jij even op zijn kop wordt gehouden en bevoeld wordt is dat fysiek ook niet erg toch?
Haha ja maar we kunnen toch niet alles wat we met dieren doen afzetten tegen hoe we met mensen omgaan? Ik bedoel ik doe mān behoefte ook niet aan een lijntje in de buitenlucht maar dat betekent niet meteen dat het erg is dat een hond het wel zo doet.
Ja dat idee krijg ik ook. Maargoed ik vind wel dat ze haar best doet en enthousiast is. Wereld van verschil met die Bernice.
Natuurlijk moeten we goed en liefdevol voor dieren zorgen, maar mensen projecteren veel te vaak hun eigen behoeftes en emoties op een dier.
Die kip heeft idd vast wel zoiets van: āwtf gebeurt erā als je haar opeens oppakt, maar het maakt echt geen donder verschil als je eerst nog even āhallo lieve kipā tegen haar zegt of haar nog even extra over de veren aait oid. En ze scharrelt daarna gewoon vrolijk weer verder als je haar weer terugzet.
Ik vind heeel veel zaken zorgelijk in de huidige vee-industrie, maar dit is niet een van die dingen.
Aanrader is trouwens het boek āterug naar de natuurā van Lidewey van Noord. Gaat over hoe ver we verwijderd zijn van de natuur tegenwoordig en van onze voedselbronnen, en waarom dat zo zorgelijk is. Heel interessant vond ik!
Ik vind dit seizoen nog niet zo heel leuk. De boeren zijn wel leuk maar het is allemaal een beetje oppervlakkig en saai?. Voorgaande jaren keek ik in de week echt uit naar BZV en nu ben ik al een paar keer vergeten dat het was. Meer mensen die dit hebben?
Ja. Ik ken de boeren ook nog niet bij naam. Vind alleen die boer zonder stallampen wel grappig. Volgens mij is die man gewoon heel gezellig net als de bloemkool boer. Denk dat de vrouw gaat kiezen voor die blonde knappe. Maar weet niet of die naast uiterlijk meer te bieden heeft.
De kippenman vinden mijn man en ik allebei een beetje vreemd. Krijg een beetje de bibbers van hem.
Toch blijf ik de dubbele standaard qua dieren raar vinden, met een hond zouden we dat nooit doen he. Het minste stukje menselijkheid wat je nog aan dieren in zoān stomme omstandigheid als een megastal zou kunnen geven als je het mij vraagt, is hem niet meteen op zn kop houden om iedereen aan het āeiā te laten voelen. Maarja wishful thinking met iemand die überhaupt al zoān megastal wil bezitten.
Ik mis dit seizoen ook een beetje zoān Maud type tussen de loges
Ja inderdaad, iemand die er gewoon voor gaat en helemaal zichzelf is. Helaas is die visualisatievrouw al weggestemd
Bij Roel (de bloemkoolboer) verbaasde het me juist in negatieve zin dat āie niet kon koken, vroeg naar de jus (okĆ©, die begreep ik beter toen bleek dat ze gekookte aardappelen aten) en eerst zān vlees at en daarna pas zān aardappelen en groente. Beetje bejaarde eetgewoonten voor een 38-jarige.
Wat ik daar ook echt bijzonder vond bij Roel, maar misschien bedoelde hij het niet zo als het op mij overkwam, dat hij zijn dames op een gebrek wees (waar is de jus) in plaats van zeggen goh van fijn dat jullie als mijn gast voor deze maaltijd hebben gezorgd
Ja same, ik heb het gisteren niet eens afgekeken maar dat kwam wellicht ook door mijn hoofdpijn
Hahhaha ja wie niet! Hoop dat hij eigenlijk alleen achter blijft, want zoān man gun ik niemand.
Ik heb die bejaarde gewoonte ook. Eerst vlees en dan de rest. En ik prak. ![]()