Niks mis met bejaarde eetgewoonten (ik prak ook als ik gekookte aardappelen eet), maar ik zou dat denk ik niet doen in gezelschap van vreemden.
Ik vind Deedry tot nu toe wel leuk! Veel makkelijker en ook veel opener dan ik had verwacht. Ik dacht dat ze weer zoān gevalletje alles āmoeilijk moeilijkā zou worden maar dat valt tot nu toe reuze mee. Gewoon lekker eerlijk over haar onzekerheid maar niet per se heel ongemakkelijk naar de mannen toe
Weet nog niet zo goed wat ik van dit format vind⦠en ik merk al jaren dat ik het niet meer zo leuk vind. Ik vrees echt dat B&B Vol Liefde me te sensatiebelust heeft gemaakt
![]()
Je merkte gewoon aan iedereen dat ze heel erg moe waren, misschien hadden ze daarom zo weinig energie. Ik vond het vroeger beter toen je zo een ongemakkelijke dagdate had en dan kon je je daarna opladen voor de logeerweek. Nu was het echt hele actieve dagdate, spanning of je gekozen wordt, rondleiding door het huis, eten, weer werken en dan nog proberen gezellig te doen.
Toen zelfs de overenthousiaste Myrthe geen zin meer had om te melken dacht ik dit is wel too much voor 1 dag.
Ik vond het ook wel stom dat hij vertelde dat hij nooit in het thuisland van zijn ex was geweest waar hij 7 jaar een relatie mee had. āGeen behoefte aan ookā okĆ© dus je interesseert je dan helemaal niet in de achtergrond van je partner en wil alleen maar bij je bloemkolen blijven. Denk dat Simone daar ook op af gaat knappen bij hem, ik vind haar heel leuk maar bij nader inzien eigenlijk te leuk voor hem.
Ik kon niet zo goed horen welk land dat dan was. Hebben jullie het goed gehoord?
Ik vind Roel toch wel het leukste van allemaal ondanks dat hij niet zulke handige dingen zei af en toe. En Deedry viel mij ook reuze mee, maar ik denk dat zei ook wel denkt wat doet die Roy hier. Hij lijkt een beetje op een verdwaalde corpslid. Die Kylie was denk ik helemaal klaar met de overenthousiaste Myrthe. En die Jon wat een engerd is dat hoor. Ik vind die Karin helemaal niet bij hem passen, dat lijkt mij namelijk een hele sterke vrouw.
Ik mis trouwens heel erg die online series. Die waren echt mijn favoriet. Kan mij nog goed die man herinneren die met drie vrouwen op date ging en ging wandelen en ze allemaal een hand gaf en een sollicitatiegesprek voerde.
Polen volgens mij
Ja vgm zei ze ook iets over dat hij heel erg in zijn eigen gewoontes zit. Hoop maar dat hij ervoor open staat om nieuwe dingen te proberen anders wordt het echt niks
Ik hoop dat Deedry voor Carst jan gaat. Ik denk dat hij het beste hij haar past. Komt ook gewoon leuk en rustig over. Die andere lijkt me net wat te introvert.
En heel oppervlakkig maar ik zou denk ik echt afknappen als mn partner eerst altijd het hele stuk vlees opeet. Jesus wat is dat voor iets. Die met die gestreepte trui vind ik ook van geen meter bij hem passen.
Haahaha I feel called out - ben ook opgevoed met eerst het vlees opeten en dan de rest. Dat doe ik bij mijn ouders nog steeds want dat doet iedereen dan. Dus ik snap die boer wel hahaha.
Thuis niet maar ik eet sowieso bijna nooit een AGV-tje ![]()
Nu je het zegt hadden wij het andersom
Eerst aardappelen en groente op je bord en als je dat op had kreeg je het vlees apart
Ja precies. Want daar is iets voor dood gegaan. Dus dat laat je niet staan. Als je dan voor die tijd vol zit was het voor niks geweest. Zo werd het mij als kind uitgelegd en dat is altijd wat blijven hangen.
Ik kan echt niet geloven dat ze 48 is. Ik dacht het is vast een foutje maar het staat er elke afleveringā¦
Ik ben helemaal voor een naturel look maar hier zou ik denken dat een andere haarkleur een heel verschil zou maken
Ik vind het ergens zo ongemakkelijk dat ze niet vragen wie er wil blijven maar dat ze zeggen wie er afvallen. Bedoel misschien willen die drie wel niet allemaal blijven maar daar wordt vaak niet echt ruimte voor gegeven? Alleen Deedry kaartte het zelf aan of die mannen wel wilde blijven.
Staat me wel iets van bij dat hij in de voorstelrondes iets zei over dat hij altijd zijn bedrijf heeft geprioriteerd en dat zijn relatie daar ook aan kapot is gegaan? Dat die dat nu anders wil doen. Of was dat John. Naja anyways, hopen dat die ook daadwerkelijk voor nieuwe ervaringen openstaat.
Dat gedeelte bij Martijn waar ze zaten is echt zo lelijkš
Die drie kussen steeds
geef elkaar toch gewoon een knuffel ofzo
Zou de productie bij iedereen ingefluisterd hebben dat met zān allen boven 1 wasbak tanden poetsen mooie tv oplevert?
Sowieso