Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Volgens mij is die date die meteen doorloopt in de logeerweek niet zo’n succes

1 like

John gaat Karin wegsturen om haar tattoo’s

9 likes

Ik hoop dat dat de reden was waarom John als een creep stond toe te kijken terwijl zij aan het tandenpoetsen waren

4 likes

Wtf hij heeft niet in z’n brief gezet dat hij een kind heeft?! :triangular_flag_on_post:

34 likes

Huh vind t echt heel gek om nu pas te vermelden dat je een kind hebt

10 likes

Dat je kinderen hebt zeg je toch gelijk???

12 likes

Heel apart, het is niet bepaald een klein detail

9 likes

Ik kijk het pas morgen terug maar zo nieuwsgierig wie dit is ?? Haha

2 likes

Ik heb het gevoel dat er iets gaande is? Iets met dat hij zei: “Ja ik kan er niet veel over zeggen… maar hij is 1 dag bij mij” ofzo?

Bizar dat hij dit niet eerder heeft verteld. Echt een red flag indd. Wat nou als ze er niet voor open had gestaan, dan had ze een andere man mee kunnen nemen ipv hem

3 likes

Huh dat heb ik totaal niet gehoord? Alleen dat hij niet wist wanneer hij het moest zeggen en dat kind anderhalve dag bij hem is.

Wat een bijzondere keuze om dat niet direct in je brief te zetten…

2 likes

Ik las er iets over in de ondertiteling, hij maakte de zin ook niet af. Maar misschien verkeerd geïnterpreteerd

Even twee van mijn favo bzv bedtime moments

19 likes

Vond het wel grappig om te zien dat Roel een beetje jaloers werd op zijn medewerker die wel vragen stelde aan de vrouwen. Ik snap nooit waarom ze er niet voor kiezen om steeds met een vrouw iets te doen in plaats van met zn allen. John doet dat gelukkig wel maar dat is een enorme flirt. Goed dat Karin dat ook wel benoemde, vindt haar steeds leuker worden. En ik gun Jan echt een leuke vrouw, wat een leuke man is dat echt aandoenlijk. En Martijn is ook aandoenlijk op zijn manier, wat een chaoot.

2 likes

Moeten ze nou zo snel al kiezen? Der is geen rustig moment om ff na te denken.

1 like

John met zijn Kom jij even bij de baas, echt die man brengt het allemaal als grap maar volgens mij is hij serieus met dat soort opmerkingen

10 likes

Ik vind dit echt compleet debiel. Hoe kun je dat nou niet vermelden? Het zal je vader maar wezen :sob:
En voor haar ook kut, want het maakt nogal een verschil? Die keuze is haar nu ook ontnomen.

Hier had de productie ook wel even mogen ingrijpen. Logeren onder valse voorwendselen :woman_shrugging:t2:

2 likes

Hoe zou het nu met die boeren zijn :laughing:

1 like

Haha die medewerker van Roel heeft echt zo’n typische marktverkoper stem, love it.

4 likes

Het is zooooooo saai dit seizoen

12 likes

Wat zijn jullie aanraders voor seizoenen? Ik ben eigenlijk pas gaan kijken sinds dat vorige buitenland seizoen!

1 like