Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Sowieso de seizoenen van die screenshots hierboven, als ik het goed heb gegoogeld 2011 (met boer Marcel) en 2020 (met boer Geert-Jan). Het seizoen met boer Aad (2012) vind ik ook wel een aanrader, of het eerste buitenlandseizoen (2016/2017).

3 likes

Ik kan bij geen enkele boer peilen wie van de 3 ze nou het meest leukst vinden. Het lijkt bij alle boeren gewoon allemaal hetzelfde en geen enkele voorkeur? Dat was in andere seizoenen altijd wel merkbaar vond ik.
Hoop dat Deedry niet voor die brandweerman gaat, dat je verzwijgt dat je een kind hebt is zo vreemd he. Daar hoor je toch trots op te zijn en gelijk te vermelden.

3 likes

2014-2015 is met Geert en Bertie, wel een classic.

En idd 2016-2017 in het buitenland.

8 likes

Hahaha ik was echt aan het wachten op deze plaatjes

Seizoen 2009 met Wietse, Jos, Wim etc, 2010-2011 met Marcel en Frank, 2012 met de meme scene in de theekopjes, 2015 met boer Tom en Jan, 2021/22 met KersenRob.

5 likes

Off-topic maar zou echt m’n nachtmerrie zijn om m’n kind maar 1 a 1,5 dag per week te zien.

On-topic zou ik hem cancellen als Deedry zijnde. Niet omdat hij een kind heeft maar omdat ‘ie het nu pas zegt.

11 likes

Ja, ik zou dat ook echt een afknapper vinden. Niet eens dat je een kind hebt, maar dat je die zo weinig ziet.

2 likes

Komt volgens mij helaas vrij veel voor. Ik ken meerdere vaders die hun kind(eren) 1 keer in de 2 weken een weekendje zien. Dan mis je toch zoveel van hun ontwikkeling lijkt me.

1 like

Ik zie een reclame van ooglasering voorbij komen. Zit daarin die vrouw die evenementen doet, die heeft geschreven op de kippenboer. Toevallig toch?

Ja ik zag het al vaker voorbij komen en ik weet niet precies waarom, maar het irriteert me een beetje. Ik denk om de vele neppe “spontane” shots met haar o zo spontane gelach.

1 like

OMG mijn moeder (65+) kijkt net pas de laatste aflevering en appt dat ze bij John de dames maar moeilijk vindt doen want als hij om een nachtkus vraagt dan geef je die toch gewoon?!

Dan geef je die toch gewoon? Dan kan ie een eind opmieteren kom op zeg

4 likes

Ik loop achter en ben nog bij afl 1, maar waarom krijgt Julius maar zo weinig brieven? Ik vind hem ergens wel iets heets hebben? Sympathieker dan dat gladgestreken CDA ei in ieder geval ook.

8 likes

Gladgestreken CDA-ei is echt een perfecte omschrijving van Boer John!

6 likes

Ik vond het wel schattig dat hij dacht ik ga even een leuk gesprek aan met de vrouwen en toen hij vroeg wat verwachten jullie van vandaag kreeg hij niet veel terug. Hij is niet echt een handige flirt en de sfeer is zijn huis met de vrouwen komt echt deprimerend over.

Roel viel mij zo tegen toen Sandra niet lekker werd en hij niet even dacht ik ga even kijken. Ik heb het idee dat Sandra al een beetje is uitgecheckt omdat hij de vrouwen niets persoonlijks vraagt. Hij heeft het alleen maar over bloemkool.

Ik denk trouwens dat Jan de volgende keer gewoon zegt ik kies voor Karina.

7 likes

Ja, heel gek dat Roel niet even ging kijken. Ik vind hem ergens iets charmants hebben, maar dit was dan weer gewoon horkerig. Zo moeilijk is het niet.

Ik vind John eigenlijk niet zo vervelend? Hij spreekt zich uit en gaat er voor. De andere boeren vind ik maar een beetje lafjes. Behalve Jan want love him

1 like

Ik weet niet waarom maar ik denk dat die paardenmeid bij Julius vroeger een enorme pestkop was. Dat aura heeft ze gewoon ofzo.

13 likes

Hahaha ja ik snap je helemaal! Zo’n 6-jarige in een prinsessenjurk die dan het hoofd van je Barbie af trekt :joy:

3 likes

Ik zie ook echt geen greintje enthousiasme bij haar, vraag me af of ze hem echt leuk vindt? Zie ook niet hoe zij bij elkaar zouden passen.

8 likes

De dynamiek in dat huis lijkt me wel echt vermoeiend. Je hebt die ene die te gezellig is, die ene die er op de boerderij pas achter komt dat het een industrie is en de sociaal niet meest handige boer.

3 likes