Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Ik vind John eigenlijk niet zo vervelend? Hij spreekt zich uit en gaat er voor. De andere boeren vind ik maar een beetje lafjes. Behalve Jan want love him

1 like

Ik weet niet waarom maar ik denk dat die paardenmeid bij Julius vroeger een enorme pestkop was. Dat aura heeft ze gewoon ofzo.

13 likes

Hahaha ja ik snap je helemaal! Zo’n 6-jarige in een prinsessenjurk die dan het hoofd van je Barbie af trekt :joy:

3 likes

Ik zie ook echt geen greintje enthousiasme bij haar, vraag me af of ze hem echt leuk vindt? Zie ook niet hoe zij bij elkaar zouden passen.

8 likes

De dynamiek in dat huis lijkt me wel echt vermoeiend. Je hebt die ene die te gezellig is, die ene die er op de boerderij pas achter komt dat het een industrie is en de sociaal niet meest handige boer.

3 likes

Ik vind die Myrthe bij Julius zo een schat en positief mens. Ik heb nu het idee dat hij meer naar Myrthe kijkt ook.

10 likes

Oh lieve Anniek. Wat jammer. Die zag het helemaal zitten.

2 likes

Ja ook zo goed dat ze voor haarzelf heeft bedacht het is nu me-time. Die vraag van Roel ook: Hebben jullie nog meer vragen voor mij? Misschien heb jij vragen voor hun. Vond het wel goed dat Sandra niet antwoorde toen hij vroeg zijn jullie nog wel blij om hier te zijn?

2 likes

Vind dit seizoen echt saaaaai

10 likes

Ik weet niet of ik volgende week nog wil kijken

Wordt een beetje hate-watching denk ik

1 like

Omg John the Christ die even uitlegt wat de situatie is. Cringe

7 likes

Maar volgende week is erg denk ik ruzie bij Jon ofzo, de teaser voor volgende week zag er spannend uit

5 likes

Ik dacht/hoopte bij deze week ook zoiets, maar 0% uitgekomen. Echt jammer, zelfs commentaar geven is niet leuk zo :smile:

1 like

Wat is het toch met dit seizoen? Ik ben echt grooooooooot BZV fan maar ik vind het nu gewoon niet zo leuk?

5 likes

Ik vind Martijn steeds leuker en leuker worden en vind dat Ciska goed bij hem past. Vond het heel lief dat hij zo emotioneel was toen hij Annett wegstuurde. Roel valt mij zo erg tegen, ik denk dat klein blond en blauwe ogen helemaal zijn type is en Karin vond ik meer bij hem passen maar bij het keuzemoment greep hij naar de hand van de andere vrouw, maar ik vind die te jong en te avontuurlijk ofzo voor hem. Julius deed wel echt meer zijn best dit keer en ik hoop heel erg dat hij voor Myrthe gaat, die brengt wat leven in zijn boerderij. Deedry vindt Roy heel erg leuk en ik vond het lief dat hij een fotoalbum had genaakt en vroeg wat zij van hem vond. En Jon, tja hij ziet alles zo erg vanuit zijn situatie en geeft een uiteenzetting als hij iemand wegstuurt alsof hij een voetbalwedstrijd analyseert. Ik denk dat hij en Karin op een gegeven moment echt gaan botsen en ik zie ze meer als vrienden.

4 likes

Het meisje wat je al gehad hebt :face_vomiting: wat een lul

14 likes

Ja daar werd ik ook even misselijk van. Alsof hij een bingo kaart aan het afwerken is.

4 likes

Ja zo tering lomp en overdacht / versimpeld. Iedereen is toch uniek, alsof je al helemaal weet hoe iemand is na drie dagen in een roze pakje tussen de kippen rondlopen. Echt heel lomp vind ik hem in zijn analyses en uitspraken.

13 likes

Ja ik vind het sowieso een wat vreemde vrouw al vanaf aflevering 1. Komt heel nonchalant over.

4 likes