Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Oh Richard! Dat ik die alweer was vergeten. Hij had een bijzondere kijk op de wereld wat ik me kan herinneren.

2 likes

Hij had valsgespeeld :smile: wel een bijzondere man ja. Vind Frank eigenlijk een klagende boomer verpakt als een een leuke twintiger met krullen

Wel grappig ik heb alles gezien en toch lees ik hier en dan denk ik ‘Wie?’

3 likes

Frank is die geitenboer. Richard die man met een megastal in Duitsland. Maar zou je toch vooral aanraden het weer te kijken want het is 13 uur genieten.

Ook: 2011. Niemand is bang voor social media dus mensen zijn gewoon lekker zichzelf

2 likes

Is dat ook het seizoen met Femke Wiersma?

1 like

Oooooh ja!
Waar kan ik dit vinden?

1 like

Ja klopt, bij Gijsbert

@PiuPiu ze staan allemaal op NPO plus, als je dat nog niet hebt is het maar €3 per maand oid.

1 like

Heb ik!
Leuk :blush:

Oh god Annemarie! Die was ik al vergeten. Bijna alle vrouwenboeren die mee hebben gedaan aan bzv waren zo ongemakkelijk. Ik denk echt dat deedry de eerste is die wat relaxter overkomt. De rest leek in constante paniek en angst. Maar ik heb ook een aantal seizoenen niet gekeken maar zo komt het op me over.

5 likes

Neee don’t forget Bertie!

3 likes

Maar bertie was toch ook mega ongemakkelijk? Ik ging altijd stuk om die carlo en irene parodieën erop.

9 likes

Oh :joy: In mijn herinnering was zij wel een badass. Maargoed, is zeker ook al iets van 10 jaar geleden dus mn herinneringen zijn vervaagd en ik herinner me haar nu vooral nog in Expeditie Robinson.

1 like

Ja in bzv vond ik haar heel ongemakkelijk en er kwam niks uit haar. Maar daarna heeft ze aan meerdere programma’s meegedaan en idd in expeditie Robinson was ze totaal anders. Maarja is ook wel logisch natuurlijk. Is een compleet andere setting.

2 likes

Steengrillen of gourmetten?

4 likes

Frikandel of kroket?

5 likes

Ik vond Claudia ook wel leuk die woonde in Frankrijk volgens mij? Volgens mij was zij best zelfverzekerd vergeleken de rest

10 likes

Het seizoen met Michelle en Steffi was niet zo stug, die waren allebei wel echt leuk. En de eerste boerin, Astrid in seizoen 2 of 3, was volgens mij ook wel prima.

3 likes

Michelle deed niks anders dan giechelen. Lag al met de laatst gekozen te knuffelen op de bank terwijl de ander nog de tas aan het pakken was. Als ik het me goed herinner.
Vond het seizoen van Steffi sowieso heel leuk. Steffi had ook zo’n leuke match gelijk vanaf het begin.

1 like

Ik heb zo veel zin in de aflevering van vandaag! Heb het voorstukje gezien van Karin en Simone bij Roel, maar dat belooft niet veel goeds. Ze vinden het allebei niet leuk daar en volgens mij heeft hij dat niet zo goed door want hij vindt dat het allemaal maar goed gaat.

Als hij nog 1x zegt hoe geweldig hij het allemaal vindt gaan wordt het ook tijd dat iemand opstaat en zegt Roel er is meer in het leven dan bloemkool alleen

5 likes