Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Ik heb net die van vorige week terug gekeken en wat is Jan toch een schat!

2 likes

Zag in het voorstukje dat Karin hem wel gaat vertellen dat zij nog niet het gevoel heeft en meer zoekt. Hoop dat het een wakeup call voor hem is om meer echt interesse te tonen in de vrouwen in plaats van te vragen: Ben jij van de administratie? Vindt het zo raar dat hij de eerste avond best sociaal leek en aan de keukentafel hadden ze nog gesprekken over trouwen, of ze van reizen houden etc. En nu vraagt hij opeens niks meer, misschien was het toch Sandra die juiste vragen durfde te stellen.

5 likes

Ja hij leek al die vragen ook teveel te vinden ofzo hè terwijl ze toch niks geks wilde weten, gewoon over hoe hij in elkaar zit. Misschien zit er gewoon niet zoveel in, de dames lijken zich ook te vervelen nu

3 likes

Ja dat had ik heel erg bij die dagdate bij 1 vrouw die zat hele goede vragen te stellen en toen keek hij een beetje om zich heen en ging hij opeens zijn hondje roepen en zij zat daar echt met uhmmm… ik heb je net een vraag gesteld kan je geen antwoord geven. En toen Sandra hem aan de keukentafel een hele normale vraag had gesteld over wat hij nou zou doen samen als hij in een relatie zat ging zijn telefoon af en nam hij op. Dat kwam zo ongeinteresserd over, ik zag Simone toen ook naar Karin kijken van zie je wel.

3 likes

Agnes volgens mij. Zij was leuk!

En in het eerste bzv-internationaalseizoen zat ook een leuke vrouw, maar die had eigenlijk helemaal niet zo’n behoefte aan een partner, maar was schijnbaar overgehaald door Yvon om mee te doen. Zij hadden elkaar ontmoet toen Yvon een keer op Bonaire was.

Aletta ofzo?

Ja ben toch wel blij dat die mannen met weinig brieven erin zijn gebleven, want die vind ik tot nu toe nog het leukst om te zien 🫣

2 likes

Nou, hoop dat deze aflevering veel sensatie bevat :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ahw Julius. Hij heeft me positief verrast.

5 likes

My god die saaie vitaliteitscoach bij Martijn gaat er ineens vol voor he?
Ciska lijkt me veel leuker

8 likes

Hahaha wat vinden jullie van Deedry … krekels

5 likes

Wat is Ciska ineens boos dan?

3 likes

Ik snap t ook niet echt :joy: misschien gek gemonteerd, dat zij iets gezien/gehoord heeft wat niet in de uitzending is gekomen?

1 like

Ja ik snap het ook niet helemaal Maar misschien omdat die andere twee ineens heel aanrakerig zijn, en dat zij zich een beetje derde wiel voelt ofzo?

1 like

Ja ze zijn echt super openlijk aan het flirten en aanraken alsof ze vannacht seks gehad hebben? Ik snap wel dat Ciska een beetje geïrriteerd is.
Ook die opmerking “onze slaapkamer”.

10 likes

Omg Kylie doe ook even je best tering

11 likes

Oh ja snap ik van Ciske. Ik zou hier persoonlijk ook echt heel slecht op gaan

6 likes

Echt he!!

2 likes

Lol, ik kijk met ondertiteling, daar stond monsterslaapkamer :rofl:. Is snapte m al niet, en waarom Ciska zo reageerde, maar dit maakt een hoop duidelijk.

5 likes

Die ene met dat kind bij Deedry, wat een nikszeggend figuur

14 likes

Krijgt gelukkig ook weinig zendtijd. Snap niet dat hij überhaupt mocht blijven.

5 likes