Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Oh hij heet Sjoerd zie ik nu.

1 like

Okeoke. Ben benieuwd naar volgende week!

1 like

Wow deze afl was echt weer zo saai, echt jammer

4 likes

Ughh die vrouw bij john, kan niet meer naar haar luisteren.

1 like

Nou volgende week knuffels tussen de bloemkool hoor!

2 likes

Ach gossie, Julius doet zo zijn best. En die vrouwen bij Julius, die ene is echt een dooie en de andere is gewoon niks voor de boerderij.

Urgh die vrouw bij john, word nog steeds niet goed zodra ze iets Sgt. “Ja John weet eigenlijk niet dat ik niet rustig ben.” :nauseated_face::face_vomiting:

En kan Deedry please Sjoerd naar huis sturen? Wat een kansloos type is hij.

5 likes

Wat ik echt gek vind, dan zegt hij dus eigenlijk je bent niet zoals ik graag wil en in plaats van dat je dan je koffers pakt ga je heel hard je best doen hem ergens van te overtuigen… Maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn haren overeind gaan staan zodra hij in beeld komt dus helemaal objectief zal ik er niet naar kijken

4 likes

Neem aan dat je John bedoelt? Ja ik vind hem ook niks, maar sinds vorige week gaan mijn nekharen ook overeind staan van die rustige vrouw.

Pfoe en wat een dooie boel bij Roel. Sorry voor mijn klaagzang, maar echt alsof je hele ziel wordt leeggetrokken terwijl je hiernaar kijkt. Weinig levensvreugde zie ik.

2 likes

Ahw ik heb wel te doen met Roel.

15 likes

Het is ook raar dat hij dat zo uitspreekt, dat deed hij eerder ook al. Toen had die vrouw in kwestie geen humor genoeg volgens hem en vond hij het ook nodig dat zo tegen haar te zeggen. Echt gatver wat een vent.

Ik vind Jan trouwens een leuke boer en hij pakt het ook best goed aan.

Dit nieuwe format vind ik trouwens echt niks. Die boeren en kandidaten zijn helemaal gesloopt, een aantal zien er ook echt moe uit. Snap niet dat ze die dagdate meteen hebben laten doorlopen in de logeerweek. Yvon kwam nu ook op verzoek van Roel pas langs, terwijl ze eerder toch zelf interventies kwam doen.

9 likes

Oh sorry ja John inderdaad
Ja die hele ambiance daar is niet mijn ding haha

3 likes

Ik vind het ook maar niks zo. Alsof alles binnen een weekend opgenomen moet worden

7 likes

Heb zo te doen met Julius, vind hem echt een schat, hoe hij zo z’n best doet en echt wel op zijn manier heel aanwezig is. Ik hoop dat hij voor die juf kiest en dat zodra die paardenmeid weg is, de sfeer helemaal opklaart en oplicht. Heb zo’n idee dat de aanwezigheid van die paardenmeid (en eerder ook nog die kantoormeid) de sfeer dempt daar.

En die stylist bij Roel, die lijkt naast hem toch net een kind?

10 likes

Denk dat john gaat voor die meid van de ooglaser reclame. Vind die andere steeds vreemder worden. Zo gemaakt. Kijk mij leuk zijn.
Vind roel een beetje zielig. Die verpleegkundige was zijn beste optie. Hij klapt dicht en weet niet wag die moet doen. Dat die dan ook nog eens verkeerde vragen stelt is nogal onhandig. Goed van hem dat die hulp heeft ingeschakeld van yvonne. Anders word het nooit wat.
De enige gezellige boerderij staat in Groningen. Zo makkelijk tevreden. Spreekt alles uit. Niet bang om alleen te blijven. Echt een lieve man met een paar gezellige vrouwen die het elkaar ook kunnen gunnen.
En ik vind die mannen bij deedry (?) Allebei slappe hap. Mijn man zei nog: die vrouw is moe en dan zitten ze ook nog te wachten tot ze gaat koken. Ze had die slager moeten houden. Dat vind ik ook.

6 likes

Ja zo vreemd, dat ze op haar wachtten om te gaan koken? Vond die slager ook nog niet zo verkeerd nee.

4 likes

Volgens mij ging het hier al eerder over maar ik snap niet dat ze niet apart een uitstapje of een date doen. Helemaal Sjon en Roel zouden best iets aan hun personeel kunnen overlaten zodat ze even een paar uur weg kunnen toch?

11 likes

Jaa, dit snap ik ook écht niet. Dan heb je ook andere gesprekken, ipv hele tijd in dezelfde omgeving. Vreselijk saai ook om naar te kijken

Volgens mij mogen ze het erf niet af omdat ze dan gezien kunnen worden
Maar op het erf kun je wel iets anders doen dan altijd maar werken inderdaad

2 likes

Ik vond het wel lief dat Deedry er zoveel moeite mee heeft dat ze iemand gaat kwetsen. Ze lijken haar allebei erg leuk te vinden. Toen ze zo naast Roy zat aan de eettafel dacht ik wat een knap stel is het ook. Maar je merkt ook dat ze erg moe is en dat snap ik wel als de mannen na de dagdates direct bij je gaan slapen en je geen moment alleen lijkt te hebben.

Ik denk dat Jan Dorien heel leuk vindt, ze komt ook uit Groningen dus misschien passen zij toch beter bij elkaar. Ik denk dat Karina toch niet naar Groningen gaat verhuizen en dat als hij voor haar kiest ze af en toe elkaar gaan zien en ze dan toch uit elkaar groeien ofzo. Maar Jan heeft volgens mij de minste brieven gekregen maar doet het het beste met de vrouwen in vergelijking met de andere boeren. Het is ook zo een lieve man, die zo dankbaar lijkt en ook niet bang is als het niet gaat lukken. De rest van de boeren zijn zo bang dat ze niet hun match vinden dat ze daardoor heel afstandelijk en angstig overkomen.

Ik heb het te doen met die Julius, die is zelf niet zo handig met relaties maar doet denk ik echt zijn best. Maar die Kylie, daar komt echt niks uit. Ze zoekt nul toenadering naar hem maar heeft het wel leuk en heeft het over mogelijke gevoelens, maar daar zie je echt niks van. Ik denk dat hij voor het warme van Myrthe gaat. Myrthe is ook opeens zo rustig geworden terwijl ze de eerste dag heel druk was, ik heb echt het idee dat als Kylie weg is er misschien een vrolijke sfeer komt in zijn huis en dat Myrthe meer op gaat bloeien ofzo.

Bij Martijn had ik het wel aan zien komen dat een van de twee vrouwen op een gegeven moment dwars zou gaan doen en ik snap Ciska helemaal. Dat plagerige wordt op een gegeven moment vermoeiend omdat het ook een manier van flirten is en Marleen flirt overduidelijk met Martijn en hij ook met haar en dan snap ik wel dat Ciska denkt oke ik heb de wedstrijd al verloren laat maar. En ik kan mij voorstellen dat Ciska ook gewoon een beetje moe is, direct na die dagdates daar slapen en continue plagen en flirten en je momenten pakken. Ben benieuwd of er toch niet iets is gebeurd wat niet is uitgezonden waar ze zo kwaad over is.

John lijkt wel echt verliefd op Karin, en ik denk dat Eileen dat ook wel ziet. Ze probeert hem te overtuigen dat ze echt niet zo rustig is als ze lijkt omdat hij eerder vrouwen daarom heeft weggestuurd maar ik denk dat ze ook wel door krijgt dat hij meer gevoelens krijgt voor Karin. Vond het heel goed van Karin dat ze na die ruzie met Eileen rustig bleef en hem de volgende dag uitlegde wat haar dwars zat. En ik vond het ook goed van beide vrouwen dat ze normaal tegen elkaar deden, maar je zag weer aan John dat hij zo een control freak is en steeds bezig met gaan de vrouwen normaal tegen elkaar doen terwijl zij er al lang klaar mee waren. Wat een vermoeiende man is het ook.

En Roel, tja ik vond het eerlijk van Karin dat ze eerlijk tegen hem zij dat ze het nog niet heel erg ziet zitten. En ik vond het ook wel aandoenlijk dat hij daar mee zat en eerlijk vertelde dat hij onzeker was. Maar ik denk dat hij door het bellen van Yvon de vrouwen toch verder van zich af heeft geduwd. Je zag aan Karin en Simone dat ze eigenlijk blijven om hem niet te kwetsen omdat zijn angst was dat ze weg wilden allebei, en dat klopt eigenlijk wel. Wat dacht hij dan dat de vrouwen na twee dagen verliefd op hem zouden zijn terwijl hij minimale effort heeft gestoken in ze echt te leren kennen. Je ziet dat hij echt floreert als de vrouwen erg zijn best voor hem doen zoals bij de dagdate of toen ze voor hem gingen koken, toen zat hij daar echt als een mannetje. Maar als ze minimale effort van hem terugverwachten dan doet hij niks. Ik zou een ontzettend beklemmend gevoel krijgen van zijn paniek, als hij nou die energie steekt in wat leuks voor ze doen en wat dieper met ze praten.

Ik vind dat sowieso kenmerkend van dit seizoen, de angst dat ze met niemand eindigen wat ze zo in de weg staat dat ze afstandelijk zijn en niet flirten omdat ze bang zijn. Maarja dat is makkelijk gezegd als je zelf niet meedoet.

12 likes

Omg bij mij valt nu pas het kwartje… Eileen bij boer John, zou hij voor de naam gevallen zijn? :eyes:

6 likes