Kijk je alleen? Ik moet echt elke aflevering ei- en die-drie-grapjes aanhoren. ![]()
Omg ik ook! Ben er zo zat van, dat ik ze snel maak voor hem.
Hahaha ja ik ben de enige grappenmaker in huis ![]()
Ik hoop zo dat de aflevering van vanavond iets minder saai is.
Ik heb in een tussenstukje al gezien dat deedry ging kiezen. Denk dat ze toch gaat voor die ene die een kind heeft. Yvon komt ook bij de melkboer langs voor een peptalk. Ook niet voor zijn tijd. Alleen jan heeft haar tot nu toe verder nog niet echt nodig gehad.
no way denk je dat echt? volgens mij zit ze al vanaf het begin op die ander
Ja maar die geeft niks. Behalve een fotoalbum van zichzelf en wat verleidelijke blikken vanaf de zijlijn terwijl zij aan het werk is. Die ander kan heel goed geheimen bewaren, maar doet wel iets meer aan werk.
Eigenlijk hoop ik voor haar dat ze een telefoonnummer heeft van de slager. Dat was echt haar beste optie.
Hahahahaha dat piepkleine bankje. Vind echt dat ze met zijn drie moeten blijven bij Jan
ik zie echt 0 chemie tussen die 2, ze had idd die slager moeten kiezen! maar denk echt dat ze voor die ander gaat. en dat die het dan toch niet ziet zitten met de paarden
Ik vind Simone niet heel oprecht overkomen eigenlijk
Ik word zo ongemakkelijk van de boel bij Roel. Het lijken mij alle drie wel leuke mensen, maar het komt er niet uit. Nul gespreksstof.
Heb sowieso niet het idee dat ze bij een boer ech gezellige of diepgaande gesprekken hebben. Zo leer je elkaar toch niet kennen?
Bij bijna iedereen durven ze echt geen diepe vragen te stellen, ik heb denk ik alleen Jan goed bezig gezien
Tering irritant dat Eileen dan nadat de camera’s weg zijn nog ff zo’n belangrijk gesprek gaat voeren haha
Pikante grapjes over en weer… Och och och Eileen.
Er wordt dit seizoen gewoon alleen maar gepráát. Het is zooo saai, waarom doet niemand ooit iets? En er gebeuren ook helemaal geen grappige of echt ongemakkelijke dingen
Kan Yvon nou niet eens voor één keer “hoe gaat het?” vragen in plaats van dat irritante “hoeist?!?!”
Eileen is echt de reden dat ik hier nooit aan mee zou doen, want ik snap het helemaal, maar het komt zo zeikerig over
Ik vind Jan echt een schat
Ahh eindelijk gaan mensen een keer op pad ipv altijd maar op de boerderij te blijven
Ja ze is “de strijd” gewoon aan het verliezen en dat is niet leuk. Maar pff ga dan gewoon lekker naar huis.