Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

eens, hoop dat Karina hem de wereld in kan trekken. Misschien is dat wat onwennig voor hem, maar ik denk dat hij dingen buiten doen uiteindelijk ontzettend leuk gaat vinden.

4 likes

Bij Julius moeten ze gewoon even een 1 op 1 date buiten de boerderij regelen

10 likes

ik denk dat het ook leuker zou zijn als dit opgenomen was in de lente/zomer, dit grauwe weer met die regen zorgt alleen nog maar meer voor een saaie sfeer

2 likes

Ja maar zij heeft ook geen resting bitch face, maar een resting zeik face. Echt ongelukkig.

Ik dacht zonet dat Roel toch een beetje een voorkeur had voor die Simone maar hij houdt bij beide een beetje hetzelfde verhaalšŸ˜‚

5 likes

Hahaha inderdaad! Die mondhoeken in zeikstand! En dat lelijke accent waarmee ze praat helpt ook niet mee.

3 likes

Nou wie zal het worden. Wie van Deedry

5 likes

Ze maakte het alleen nog maar ongemakkelijker door niet gewoon meteen te zeggen dat ze voor die ander ging :joy:

7 likes

Ik zie Roy zo niet op die boerderij rondlopen. Deedry is een ontzettend leuke meid, maar ik vind het gewoon niet matchen met elkaar? Hoop het wel voor ze!

5 likes

Ja! Ik dacht dat ze voor hem zou kiezen en daarom hem apart nam. Zijn blik was zo verwachtingsvol! :broken_heart:

8 likes

Haha stel dat Eileen net op dat moment was binnengelopen :eyes:

3 likes

Terug naar z’n kind die bij pas bij de logeerweek bekend maakte.

6 likes

Ik denk dat ze best bij elkaar passen. Hadden direct een klik, hij heeft ervaring op de boerderij, vindt haar overduidelijk leuk

6 likes

Roy en Simone lijken me eigenlijk wel bij elkaar passen.

5 likes

Ik hoop dat bij Deedry nu de druk er vanaf is en dat ze zich wat meer kan uitspreken en minder ongemak voelt. Ik zie het opzich nog wel gebeuren tussen hun twee

4 likes

Die ervaring heb ik dan gemist denk ik. Eigenlijk zag ik de match met niemand, maar dat is vooral door de ongemak steeds.

2 likes

Onopvallend door de buurt

2 likes

Zijn zus is boerin/heeft een boerderij

1 like

Het contrast tussen die sprankelende gezellige Myrthe en die stoere nurkse Kelsey is echt groot

11 likes

Martijn gaat denk ik voor niet-Ciska kiezen (weet haar naam nog steeds niet), als je ziet hoe zijn lichaamstaal is. Bijvoorbeeld bij dat proostmoment

11 likes