Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Waar staat dit?

Insta, in de reels van Yvonne

1 like

Vind het wel fijn eigenlijk, beetje zooals b&b vol liefde was :star_struck:

1 like

Was echt mn vaste zondagavondje. Maar wow ben benieuwd. Ze stellen nu de boeren voor dus het duurt wel weer even totdat de afleveringen komen denk ik?

3 likes

Ja in het najaar pas las ik

2 likes

Ja het zijn best normale types. In andere seizoenen had je de lijntje snuifje boer, en boer geile Geert
https://youtu.be/PRWJNKsZ91w?si=e8lMfmU2e2qS1Ekk Echt fout nu eigenlijk maar ging hier zo stuk om vroeger.

1 like

Ik dacht vooral: deze vent heeft dus geen fijne motoriek. Wees gewaarschuwd😅

3 likes

Hahah ik heb hier zo om gelachen. Echt een heel sad nummer romantisch noemen hahahahha

Dat van die gordojnroede heb ik gemist. Was dat Jan? Jammer vond die gast nog wel oke overkomen.

Ah dit vind ik wel echt jammer. Echt geen tijd om elke avond bzv te kijken :sweat_smile: Vond het juist altijd zo lekker kneuterig op zondagavond. Ben wel benieuwd hoe dit nieuwe format aanslaat. Bij b&b werkt het natuurlijk heel goed…

1 like

Nee dat met de gordijnroede was Anne, die Fries

1 like

Dat gaat heel veel uitgesteld kijken worden. En dan loop je weer zo achter met collega’s

2 likes

Ja ik vraag me echt af of dit gaat werken. BZV is nog veel slomer dan B&B. Denk niet dat ik zin heb om dat elke avond te gaan kijken, was inderdaad juist lekker voor de zondagavond. Aparte keus wel van de KRO.

3 likes

Bleh ik vind het echt een stom idee.

Ik vind het ook een stom idee BZV kijken op de zondagavond met natte haren op de bank in een badjas was zo een relaxmoment. Maar ik denk dat ze het sneller gaan monteren zodat het net als b en b vol liefde wordt.

5 likes

Het lijkt mij juist wel chill, want ik vergat het elke zondagavond :joy: Met B&B heb ik het ook niet elke dag dat het uitkwam gekeken, of soms elke dag bij het avondeten een halve aflevering. Vind het wel fijn om een vast avondeetprogramma te hebben hahaha

3 likes

Ik vond vorig jaar van 1 aflevering speeddate naar 1 aflevering groepsdate wel heel snel en jammer dat ze toen het brieven uitdelen oversloegen. Ik denk dat meer mensen dat misten maar deze overgang is wel heel anders!

Ik had tot nu altijd het idee dat BZV itt b&b vol liefde niet zo geregisseerd is, verschil tussen publieke en commerciële omroep, ik hoop dat dat blijft!
Het scheelt ook wel dat er niet allemaal reclame tussendoor komt en daardoor hoop ik niet allerlei vooruit en terugblikken in één dezelfde aflevering (zo nutteloos).
Hopelijk worden het wel maar afleveringen van 20 of 30 minuten, echt geen zin om elke dag 45 minuten of een uur : o hieraan te besteden.

4 likes

Oh nee wat erg! Wat een heftig ongeval ook zeg, 4 doden

Ik vind het wel best raar dit soort dingen te posten terwijl er nog niets officieel is bevestigd door de politie? Nu het eenmaal online staat zal er wel geen houden aan zijn en staat het binnen no time overal. Maar ik vind dat echt respectloos naar vrienden/familie toe van de slachtoffers

Iemand anders had hier net ook al een bericht over gepost van een of andere reality insta, is toch vreselijk dat zoiets via dat soort kanalen naar buiten moet komen tegenwoordig

1 like

Ja daar heb je wel gelijk in. Ik ging er vanuit dat t bevestigd was omdat het op werkelijk elke nieuwssite staat. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.

1 like

In het bericht wat je net zelf plaatst staat letterlijk dat de politie nog niets wil bevestigen en er momenteel geen verdere mededelingen gedaan kunnen worden.

2 likes