Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Och :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: Wat leuk!

3 likes

Oh wauw die had ik echt niet zien aanlomen. Het leek me voor Simone vrij pijnlijk dat Roel zo vol lof over Karin praatte, dan zou ik snel denken ja doei he :joy: im out. Maar leuk voor ze! Hopelijk komt die gozer nu eens uit een oersaaie leventje. Wie weet gaat hij zelf een glitterbroek aantrekken.

3 likes

Wow dit had ik echt NIET zien aankomen. Wat leuk! Iedereen zag dat die hele situatie daar echt totaal niet uit de verf kwam met de camera’s er bij, wat leuk voor ze dat het alsnog gebeurd is.

1 like

Aww, leuk!

Wat leuk zeg!! Schattige foto’s ook

2 likes

ZO leuk en lief aaah. En onverwachts!

Wat leuk!! Had dit niet verwacht

Ik denk dat het echt heeft geholpen dat er nu geen camera’s meer bij zijn

1 like

Ook al leuk BZV nieuws

24 likes

Wow, deze is onverwacht en wel heel leuk :smile:

21 likes

Woah, dat seizoen is voor mijn gevoel nog zo kort geleden?!

3 likes

Echt heel leuk voor ze!

1 like

https://www.bd.nl/sint-michielsgestel/deedry-uit-boer-zoekt-vrouw-is-leugens-over-liefdesbreuk-met-roy-zat-we-zijn-al-acht-maanden-uit-elkaar~a3ac5d7e/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

5 likes

Er wordt een nieuwe boer voorgesteld. Ik ben redelijk nieuwsgierig want het is een gast van 35.

Serieus, i kid you not, de eerste zin die hij uitspreekt op nationaal tv is, terwijl ze bezig zijn gordijnen op te hangen wat gepriegel is

“Ja dit (red: het prutstaakje met die gordijnhaakjes) is eigenlijk voor een vrouw denk ik”

Daarna zegt hij
“Ja op zulke momenten mis ik een vrouw. Ook wel op andere momenten hoor.”
Ik denk dan komt het, om weet ik veel wat voor leuke momenten te delen
Hij vervolgt :"Het is nog een leeg huis (red:dat nog flink ingericht moet worden) "

We weten ook meteen weer wat voor vrouwen hierop gaan / moeten schrijven :upside_down_face:

11 likes

Ik ergerde me trouwens ook dat Yvon bij/over Jan , 33 jaar oud, in één zin zegt “Wat voor soort meisje past er bij deze man?” Waarom moeten er meisjes schrijven voor een kerel van 33? Waarom noem je vrouwen van die leeftijd meisjes en noem je een man wel wat hij is, een man?
Echt ergerlijk

17 likes

Ik vind het niet echt leuke of interessante boeren dit jaar. Joey lijkt me wel een kleurrijk persoon

1 like

Ze hebben wel echt goede boeren uitgezocht, oh in tegenstelling tot hierboven vind ik ze allemaal wel interessant.

2 likes

Hahaha hier gaan we heel veel lol aan beleven denk ik

Geef je ook zoveel om mensen? “Nee”

1 like

Ik denk dat hier niemand echt heel veel brieven gaat krijgen, maar wie denken jullie dat minste brieven krijgt?

Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar die Joey is toch best Hot? Zal wel veel brieven ontvangen denk ik?

Ik vind iedereen er best goed uitzien!

Ik vond de meeste boeren overwegend normaal eigenlijk. Geen hele vreemde/lompe/onaangepaste types.

4 likes