Boer zoekt vrouw

omg ja en die arme harold :broken_heart:

13 likes

Soms wel!! Volgens mij heeft de OG Geile Geert wel eens wat uitgehaald in de kas

5 likes

Hahahaaaaa ik ook. Ik las dat toen ook al een toen dacht ik huh? Is dit een spelfout of? :rofl:

This makes my day, ik vond Steffie en Roel echt superleuk maar mijn hart deed toen gewoon zeer voor Harold. Kom je verdorie nog op je trekker aan en dan dit, blij dat hij helemaal gelukkig is!

19 likes

MOGEN BIJNA WEER

9 likes

Ik las morgen :weary::sob:

10 likes

afbeelding

20 likes

Heb net kersenbiertjes en tapas ingeslagen voor zondag. Boer zoekt vrouw vervangt al m’n social activities tegenwoordig

10 likes

Wordt spanning en sensatie bij Annemiek en Erik hè jongens!!!

9 likes

Ik heb hier zulke hoge verwachtingen van dat het niets anders dan een enorme teleurstelling kan worden.

10 likes

Maar door al dit gedoe toch het hoogtepunt van onze week!! Nu al voorpret

2 likes

Haha true.

6 likes

Huh wacht maar hij is ook naar huis toch??

Yvonne komt nog net op het nippertje langs en dan kan er natuurlijk nog van alles gebeuren!!:fire::fire::fire::fire::boom::sparkles:

14 likes

Oeh kersenbiertjes! Je brengt me op ideeen :blush:

1 like

Zouden ze Yvon op dat moment in paniek gebeld hebben van: JE MOET NÚ KOMEN!!! HET GAAT HELEMAAL MIS!!! ?

14 likes

Ik vraag mij dus oprecht af hoe dat gaat…
zit Yvon als een soort verloskundige elk moment van de dag klaar in die periode om ‘ in te grijpen’?

16 likes

:sob: moest zo lachen

Nog 2 nachtjes slapen!

2 likes

Erik rides off into the sunset

25 likes

Ik denk dat ze van tevoren een contract tekenen waarin staat dat ze niet zomaar de boerderij verlaten maar eerst moeten wachten tot Yvon er is. En aangezien zij inderdaad niet als een verloskundige 24/7 paraat staan kan dat vast wel eens lang duren (bijvoorbeeld tot de volgende dag?)