Boer zoekt vrouw

Mijn gok voor vanavond: bij zowel annemiek als bastiaan pakt iedereen zijn/haar biezen en rent weg nu het nog kan. Omdat ze die 2 niet alleen kunnen laten zitten en bastiaan paarden wel oke vindt en annemiek witlof lust gaan ze samen op citytrip en ondanks dat ze allebei geen lange afstandrelatie willen leven ze nog lang en gelukkig (omdat het moet van ons yvon)

3 likes

Help ik heb niks lekkers meer in huis

Mijn wijn staat al koud!

1 like

Ew meid

5 likes

Omg je profielfoto, ik huil

22 likes

Laat op het feest vriend

1 like

Ik keek altijd eerst Weet ik veel en dan daarna BZV maar Weet ik veel is afgelopen dus ik ga eindelijk live mee kijken!!!

2 likes

Shit, bzv begint en ik heb nog maar 10% batterij. Met het forum is het zoveel leuker, en het stopcontact is te ver van de bank! Lesje voor de volgende keer’

1 like

Drie despo’s in de zon, een half jointje, koude wijn, cheesecake, ja hoor kom maar door met BZV, veel plezier allemaal!!!

11 likes

Wat is een ā€˜despo’?

Ahh dacht dat ik al te laat was. Net op tijd

Daar gaatie weer

1 like

ik tune net op tijd in, zat helemaal in Mocro Maffia

3 likes

De truck der verlossing is hier

2 likes

Yesssss ben zo ready

Desperados

@Monstertruck ik stel voor dat we er volgend jaar een drankspel van maken. Iedere keer dat een boer een basiaantje uithaalt aka een vrouw naar het aanrecht bonjourt: een slok. Iedere keer als het forum ā€˜rennen’ roept: een slok. Als een boer(in) tussendoor iemand wegstuurt of er iemand spontaan weggaat: adtje!!!

4 likes

ā€œKom eens ff zittenā€ alsof hij op z’n kop krijgt van zijn moeder

6 likes

We beginnen meteen goed

5 likes

Hahaha precies 0 minuten over de obstakels gepraat, joe

5 likes

Wel leuk dat ie doet alsof dit een gezamenlijke beslissing was

19 likes