Boer zoekt vrouw

Lol, ik vraag aan mijn vriend of we zondag weer samen BZV gaan kijken. Zegt ie ‘Nee, ik moet rooien. We kunnen wel samen lunchen’. Dus ik denk dat ik m dan maar een broodje breng in de schuur en dan meteen de werkbank opruim.

disclaimer: hij moet niet echt rooien hij pullde even voor de grap een bastiaantje

53 likes

Galopperend hahaha

3 likes

Ja ik denk dat Yvon gaat zitten pushen dat hij blijft en het heel ongemakkelijk wordt want ze heeft eigenlijk geen gevoelens voor Erik. Ze wilde hem gewoon niet kwetsen, maar wel dat ie zou ophoepelen

14 likes

Wordt? :stuck_out_tongue:

Ik ben ook wel benieuwd wat Milou nou gaat doen…

1 like

Ik denk dat Erik blijft omdat het contractueel moet van de makers van het programma.

5 likes

Hahahha goede ideeën. Kleine kans wel. Ze gaf aan dat ze juist aan BZV meedoet omdat ze niet goed is in zichzelf uitdrukken op Tinder (zwaar dyslectisch volgens zichzelf).

Over oude bzv seizoenen gesproken. Ik moet dus nog wel eens aan Henk denken die ooit tegen 2 overblijvende logees zei “Ja de meid die zelf weg wilde was wel 40% en jullie ieder 30%”. Die 30% meiden wilden toen ook weg en hij bleef met niemand over :rofl:
Of zo’n boer, Wim ofzo?, die vroeg “Hebben jullie het nog een beetje naar jullie zin?” En volgens mij geen serieus antwoord had verwacht. Toen zei een vrouw “Om eerlijk te zijn, Ik mis wel wat ja”. En dat hij toen woest zijn jas aantrok en zonder een woord ergens op de boerderij ging uitrazen/huilen :sweat_smile:

Mooie momenten allemaal.

28 likes

@grace de weekendjes weg komen dus nog en dan is er altijd de vraag of er nog getongd gaat worden.
Ennnn of ze samen een kamer gaan nemen of dat toch iemand awkward op beeld moet zeggen “Ehm mag ik een kamer voor mezelf? Ik vind op één kamer toch te intiem” en dan zie je die ander ongemakkelijk erbij staan, shit kans gemist.
Sowieso heerlijk ongemakkelijk als ze dan gaan filmen de volgende ochtend als het stel wel een kamer heeft gedeeld en er gefilmd wordt dat ze in bed in ochtendjas hun ontbijtje eten. Zou er een potje geketst zijn ja of nee :sweat_smile:

9 likes

Ohh ja die boer Jan was dat, die toen zo’n blauwtje liep met Siepie. Na de uitzendingen kreeg hij een relatie met Pauline, die logee was geweest bij een andere boer (Gerard geloof ik?). Mooie tijden waren dat.

6 likes

Ik had Sientje in mijn hoofd, zat ergens dichtbij :stuck_out_tongue:

Ik denk vooral aan de Limburgse boer Martin geloof ik, die heel erg into een Poolse vrouw was (Ksenija?) en zij wilde al niet op citytrip en dat was een partij ongemakkelijk toen.

14 likes

Was dat ook niet met een wijnvat als hottub?

3 likes

Jazeker

*salade :sob:

Lekker Hollandse gado gado

8 likes

Dit beeld staat altijd meteen op mijn netvlies als ik aan boer Marcel denk :sob:

4 likes

Lekker slapen, hier een hand en drie zoenen weltruste :laughing:

2 likes

Oh ja hahaha dit moment, er viel echt zo’n stilte en ineens stond hij op, deed zijn pet op loopt weg en die vrouwen zaten daar zo van …

1 like

Shit, welke Henk was dat? Die beetje tuinkabouterachtige? Of Henk die met Fiona eindigde?

Is er eigenlijk wel eens iemand niet op citytrip gegaan in de geschiedenis van boer zoekt vrouw?

Boer Jan die het weiland in denderde omdat siepie hem niet wou, is nog steeds mijn bzv hoogtepunt

4 likes