Boer zoekt vrouw

Ik val altijd in een gat na afloop

2 likes

Het lijkt net of Geert-Jan me zit te treiteren, omdat hij het al wel weet @Zemraluani

34 likes

Nee nee

Geert is alwetend, GeertJan is een naĂŻeve jongen.

1 like

Hahaha ook echt de euroshopper havermout van 35 cent mee

9 likes

Het was wel mooi Evert.

Yvon sprak m als een moeder toe
Toen liep ie met hangende schoudertjes naar Annemiek
Toen probeerde hij te speechen maar het werkte niet
Toen liep ie weg riching een gigantische bosposter (10/10 cineografie)
Toen kwam ie terug om doei te zeggen
Toen moest Annemiek huilen
Toen was er een kusje
Toen ging ie weg
Toen ging Yvon thee drinken met Annemiek

2 likes

Maar vertel, waarom?! Is ze nou zo bang voor wat er had kunnen komen?

Bij willem dachten ze vast: “hoe kunnen we de dates nog ongemakkelijker maken?”, het werd samen met zijn moeder aan de keukentafel

4 likes

Ik vraag me wel af hoe het nu verder gaat met Annemiek. Is het al ooit eerder voorgekomen dat een kandidaat niemand meer had om mee op citytrip te gaan? Zouden ze haar dan nog volgen in de komende afleveringen of niet?

Ah geert jan :broken_heart: vind die seksistische grapjes echt om te kotsen en die pakjes van hem al helemaal maar hij heeft wel het hart op de juiste plek. Net als Jan trouwens.

Bastiaan en Geert vind ik echt tegenvallen qua aardigheid. Geert is een soort puber: oh je wil mij niet, ik wilde jou toch ook al niet lekker puh. En bastiaan is gewoon een eikel.

8 likes

Ja bij de eerste aanblik dacht ik

Oh Jan is de oudere problematische (als in: nogal een verleden, kinderen) Bastiaan

En Geert-Jan is de dikkere lompere Geert.

Maar nu ik elke week heb gekeken is m’n mening ge180d. Jan > Bastiaan, GJ > Geert

7 likes

Hahahaha omg :exploding_head: idd!

Huh wacht ff heb jij nou ineens een profielfoto van geert jan hahahahah

1 like

Ik vind het juist super slim van Willem! Zijn vrouwen waren nou niet echt spraakzaam(zoals bij Frank wel het geval is) en willem zoekt gewoon iemand om mee te trouwen en oud mee te worden. Op deze manier geeft hij ze toch allemaal een kans en is het makkelijker om te weten wat hij nou echt zoekt in een vrouw, hij heeft immers amper ervaring.

Als hij wel op tv zou komen zou hij met 10 vrouwen op date gaan, dus snap niet wat er niet chique aan is :stuck_out_tongue:

Ik denk idd ook dat Frank een goede klik heeft! Vind dat ook echt een leuke en normale boer

Lief dat je het wil toelichten! Het is denk ik sowieso lastig om zo jong te kiezen waar je voor wil gaan, of je toekomstdroom of de liefde. Zeker als je nog weinig ervaring hebt qua relaties. Ergens vind ik het ook wel een sterke keuze. Maar wel zonde dat je er zoveel verdriet om hebt gehad!

Ik heb zelf ooit de keuze gemaakt om wel voor ‘de liefde’ te gaan en niet voor blijven wonen bij mijn ouders en bij mijn vrienden. Misschien irriteert mij dat ook wel aan haar :sweat_smile:

Ik vind haar dus ook heel droog overkomen, normaal kan je mensen wel een beetje lezen maar alles is zo vlak. Terwijl het denk ik wel gewoon echt een hele leuke meid is. Soms leek ze gewoon echt dik in de stress van alles wat er opeens om haar heen gebeurde.

Oke jongens, als je echt wilt genieten moet je de webserie kijken. Dan zie je hoe Willem op een ‘fluisterende-sexy’ manier tegen zijn nieuwe date praat, die echt knap is. En die moeder van Willem is zo lief.

7 likes

Ik heb echt het gevoel dat Yvon al veel eerder bij Annemiek had moeten ingrijpen/bijsturen. In voorgaande seizoenen heeft ze vaak genoeg voorgekauwd hoe boeren het moesten aanpakken. Je merkt echt dat ze dit seizoen meer afwezig was.

18 likes

Ja dit had ik ook wel. Yvon was eerder toch veel vaker bij die stellen om dat tussendoor steeds van die ‘ hoe gaat het nou Ă©cht met je gevoel? En wat roept dit dan bij je op? Wat vĂłel je dan precies - vragen te stellen?

Ik ging helemaal plat om GJ in dat Arabierenpak. Ik vraag mij oprecht af hoeveel hij nog in zijn kist heeft liggen.

Jan en Nynke zijn nu schattig maar ik denk gedoemd om te mislukken: is gewoon een gevoel. Denk dat zij zich daar gaat vervelen of het gevoel heeft nooit echt vrij te zijn. Ze werkt ook in dezelfde sector toch? Ik kan mij voorstellen als je dan een vrije dag hebt en je hebt alsnog allemaal cliĂ«nten ( al dan niet van jezelf) om je heen dat dat nou niet echt bepaald ‘vrij’ voelt ( kan aan mij liggen).
Bastiaan is gewoon een lul. Mijn moeder is er heilig van overtuigd dat hij of helemaal niet eens op iemand valt ĂŒberhaupt of niet op vrouwen. Ik vond dat eerst echt kul maar nu denk ik wel eens, hij toont echt geen enkele affectie of een getinte opmerking of wat dan ook ( kan ook aan mij liggen). De enige seksuele spanning is het geflirt van Milou en de klapperende eierstokken van Elise.

Nee dan Willem. Ik heb net even gekeken en ik word daar zo ongemakkelijk van. Aan die keukentafel met die moeder erbij. Waarom zout die moeder ook niet even op? Ooo en dat gefluister van hem.

1 like

“Dat heb je niet zo snel op de eerste date he, de moeder dr bij” hallo mams ga dan ook weg. Vind je het gek dat je zoon single is als je ernaast gaat zitten.

Pff Erik zegt nu in zijn ‘hoe is het nu met’ filmpje, dat hij de boel had willen achterlaten voor haar. HALLO HAD DAT TEGEN HAAR GEZEGD.

7 likes

Ik heb het idee dat Bastiaan met dit programma gewoon een vrouw met al zijn wensen wilde bestellen. Ipv moeite doen en zelf iemand leren kennen etc.

13 likes

Zou kunnen dat hij dat pas later besefte: dat de keuze lag tussen haar verliezen om je paardenbedrijf, of de boel verkassen. En dat hij pas bij het afscheid of thuis doorhad hoe leuk hij haar vond en wat hij eventueel bereid was voor haar te doen. Waren nu typisch dingen geweest waar ze het tijdens de rest van het seizoen en de citytrip over hadden kunnen hebben. Maar Annemiek heeft de deur gewoon snel dichtgegooid omdat ze bang is voor een gebroken hart.

8 likes

Wordt het echt iets wat op een relatie lijkt tussen nienke en jan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wordt het een relatie tussen Geert en Angela

• Ja
  • Nee

0 stemmers