Angelaaaa
Maar ze kennen elkaar toch ook helemaal niet zo lang? Vind het wel vrij heftig om na een speeddate/dagdate/4 dagen logeren al te zeggen dat je alles voor iemand wil achter laten
Lekker al jullie commentaar gelezen en nu terugkijken!
Hij deed een poging om het gesprek opnieuw aan te gaan met Annemiek. A la, âwe hebben dit niet goed aangepakt. Misschien moeten we het er nog even rustig over hebben en geen overhaaste beslissingen makenâ.
Maar zij knalde direct de deur dicht met âja we hebben het niet goed aangepakt maar ja jammer tot ziensâ.
En toen klapte hij dicht. Logisch, want zij laat geen millimeter ruimte over voor mogelijkheden of concessies. Ze had haar besluit al genomen, zoals hij zei. Ik snap volledig dat hij het hierbij gelaten heeft.
Afscheid nemen.
Ik kan aanstaande zondag niet kijken omdat ik iets anders afgesproken heb en vind het nu al erg. Bzv is life
Oooh ik keek dit met mân moeder en toen zij in beeld kwamen riep ik ook meteen âjezus RUDEâ. En precies dat, nog even een keer nadenken als je ziet dat dat uit hem is voort gekomen.
Zo voor dood op de bank en inderdaad totaal geen interesse of beleefdheid tonen. Echt horken.
Nou wat een aflevering weer.
-
Wel goed van bruine krullen Vera dat ze vrijwillig opstapt voor het keuzemoment en niet nog strijdt voor citytrip (Om dan vervolgens een privé kamer te vragen a la Sandra).
-
Vond het wel vreemd dat Angela daarna meteen haar dochter belde dat ze al door was, terwijl ze nog helemaal niet hét gesprek met Geert had gehad. Uiteindelijk wel goed gekomen, maar vond t toch een beetje raar.
-
Geert had het allemaal al voorspeld.
-
Bah Bastiaan geeft Elise de schuld dat ze zich terug trekt. Ze is misschien ook een beetje onzeker, maar Bastiaan vraagt 0 aan die meiden. Vooral met zijn drukke agenda mag hij wel even wat extra aandacht geven op de spaarzame momenten dat hij wel tijd voor ze heeft. Snap niet dat zowel Milou als Elise daar nog zitten.
-
Hond van Bastiaan is vies, zoals ie gewoon uit het glas water lurkt. Geef die hond even een bak met water please.
-
Blonde Vera ziet eruit als Toren C karikatuur. En wtf komt er uit haar mond?! âZelfde diertjesâ. Krijg de kriebels van haar.
-
Nienke en Bastiaan gaan t verder vast heel gezellig hebben op de citytrip.
-
wtf gebeurde er allemaal bij Annemiek. Volgens mij was Yvon ook geĂŻrriteerd haha, dit had ze vast al aan zien komen na hun laatste gesprek of Annemiek nog wel zin had in de logeerweek. Anyways Erik is exit en nu moet ze de overige brieven doorspitten. Misschien zet Yvon er even vaart achter zodat Annemiek toch op citytrip kan.
Denk dat ze Erik in the end niet leuk genoeg vond, maar ze had dit wel even anders mogen aanpakken. -
Erik vind het allemaal wel ok. Maar achteraf gezien had hij best willen verhuizen. Snap wel dat hij niet echt het gevoel had tussen Annemiek haar stellige keuze te kunnen komen, maar blijft een beetje mosterd na de maaltijd.
-
dan hebben we nog Geert-Jan. Vind hem heel grappig met zijn gekke pakjes. En hij is heel lief voor de vrouwen. Benieuwd wie hij gaat kiezen, want vind Jaqueline niet zo aardig.
-
Willem en zijn thuisdate. Met moeders. Dacht even dat ik naar The Dateables aan het kijken was, net zo lief en schattig. Wel net een sollicitatiegesprek met fluister.
Zo dat was mijn samenvatting, bij gebrek aan tijd gisteravond. Benieuwd naar volgende week!
Tuurlijk, maar er is een verschil tussen: ik zou nooit voor iemand verhuizen en als het echt goed zit zou ik wel willen verhuizen. Ze stopten ermee, omdat ze er beiden vanuit gingen dat ze niet zouden kunnen verhuizen vanwege hun bedrijf.
Hahah nu je het zegt. Vind het wel grappig dat Yvon binnen stormde en de zoon van Geert nog van niks wist en daar zat van: uhh oké?!
Maar ben het wel met je eens dat die kinderen niet veel fatsoen hadden en veel met tv, mobiel of iets anders bezig waren (zoals de portie van Vera, terwijl ze die vrouw nauwelijks ontmoet hebben).
Edit: het maakt eigenlijk ook geen zak uit hoe goed of niet goed ze iemand kennen, blijft sowieso aso om iemand uit te lachen.
Geert Jan heel grappig met zijn gekke pakjes?
Zitten daar twee charmante dames, komt hij in een laken naar beneden om âArabierâ te spelen. Echt om compleet van op te drogen, vind ik.
Ik vond Elise trouwens leuk in deze aflevering! Ik vond het dapper dat ze zich best kwetsbaar opstelde door vrij direct tegen Bastiaan aan te kaarten dat ze wat meer op de achtergrond ging staan door Milouâs geflirt en daar onzeker van werd. En ook dat ze later nog iets zei van, ja sorry, misschien ben ik maar simpel hoor, maar ik wil gewoon een lekker huiselijk leven en liefhebben. Vond ik wel herkenbaar (#basicbitch). Ook al zei ze dat waarschijnlijk om zich te onderscheiden van ambiteuze Milou.
Ik vind het ook vreselijk. Krijg er plaatsvervangende schaamte van.
Tsja ik word er ook niet geil van, maar hij doet in ieder geval (op zijn eigen gekke manier) zijn best.
Vond die wijnproeverij ook een goed idee, zie ik Bastiaan nog niet doen.
Vind ik ook! Ze is niet zo sympathiek geframed de afgelopen weken. Die paar lullige uitspraken waren misschien niet zo handig, maar ik zeg ook wel eens vileine dingen als ik me beconcurreerd voel en het âluchtigâ wil houden. Het lijkt me ook best lastig om te blijven onthouden dat je die uitspraken binnenshuis maakt, maar dat ze natuurlijk helemaal niet privĂ© blijven. (Als dat gebeurt met de dingen die ik soms uitkraam, vond ook iedereen wat van me denk ik.) Vind het heel knap van Elise hoe ze haar gevoelens deelt met Bastiaan, niet hoopgevend voor haar hoe hij weer als een natte tosti reageert en bij de naam Milou al wegdroomt.
Ik ben het vergeten te kijken gisteren!! Hoe kan dat nou, altijd erg benieuwd wat Willem er van maakt. Ok las jouw reactie en dacht neeee toch niet die ma erbij. Maar echt hoor. Deze kerel. Ze blijft er ook gewoon bij zitten :o. Dat gefluister ook hele tijd.
Als Willem in temptation island zou zitten zou dit zijn verleidster zijn
Nee ik denk dat hij nerveus is voor zijn ontmoeting met Nienke. Ze hebben elkaar waarschijnlijk even niet gezien ( er zit toch altijd even tijd tussen het keuzemoment en het vervolg) en hij is (denk ik) bang dat ze hem nu minder leuk vindtâŠ
Ik vind Geert overigens een droplulâŠecht niet dat hij voor Angela wilde gaan.
Neee joh, zo niet eens. Bastiaan voelt het duidelijk in zijn broek wat hij voor Milou voelt⊠Hij geeft bovendien in meerdere interviews aan dat hij heel erg gevoelig is voor geflirt en aandacht. En wat iemand anders ook al zeiâŠhij wordt zo nat als een tosti? wanneer hij met Elise praat over Milou.
Er is ook altijd een aflevering dat de boer tussen de laatste dag van de logeerweek en de citytrip in bij degene die hij gekozen heeft thuis langsgaat. Misschien heeft hij haar nu een tijdje niet gezien en gaat hij voor het eerst bij haar thuis langs en is hij daar zenuwachtig voor?