Boer zoekt vrouw

Jacqueline!

Ja dit heb ik ook heel erg! Vind het niet gek dat Bastiaan hartjesogen krijgt van haar. En dat Elise er onzeker van wordt.

1 like

ik denk dat Bastiaan voor Milou kies maar dat een een relatie tussen Milou en Bastiaan niet lang standhoudt.

12 likes

Ik denk ook dat Bastiaan voor Milou kiest, maar hoop op een soort wonder waarbij hij toch voor Elise gaat, omdat ik dat op termijn langer zie werken en ik het Elise ook wel gun. Denk ook dat Milou daar erg ongelukkig zou worden.

1 like

Ik hoop dat Geert Jan voor Karine kiest. Die makelaar met haar boot en slechtzittende spijkerbroeken vind ik zo onaardig. Dat ze met haar >130 kilo tegen hem zei dat hij te zwaar is, en als hij de bal terugkaatst begint te bleren dat ze golft en wandelt. Zo onvriendelijk.
Karine vind ik veel meer authentiek en meer bescheiden en zacht.

21 likes

Dit!! Echt oh ik vind die Jaqueline echt vreselijk. Zo’n zak aardappels die denkt dat ze een zak truffels is. Ze is zo vol van zichzelf. “ Ik vind mijzelf verzorgd” en dan GJ ( terecht) aanspreken over zijn jogging broek. Nee vrouw die broek van jou hangt lekker om je pannekoekenkont. En idd dit opmerking over gewicht. Bleeeegh.

19 likes

Hahaha, een zak aardappels die denkt dat ze een zak truffels is. Ik ken wel een paar mensen die ik vanaf nu zo zou beschrijven haha :’)

8 likes

Maar Geert-Jan maakte zelf ook best wel onder-de-gordel opmerkingen 1 of 2 afleveringen geleden. Dat één van die twee dames de lippenstift op had alsof ze dementerend was, en toen een van de twee riep ‘kom eens hier’ dat hij zei: kan zelf maar hier, je kan wel wat beweging gebruiken. Dus wat betreft botheid passen GJ en Jacqueline beter bij elkaar. Ik vind Karine een te leuke vrouw voor hem.

7 likes

Lieg dat je internet eruit ligt.

7 likes

He wat klote dat je kat je glas water over je laptop heeft gegooid en dat ie nu kapot is.

6 likes

Misschien snappen ze het als je deze stuurt
BB11A3Ob.jpeg

37 likes

Ja ik vind Karine ook zo leuk! Echt zo’n lieve,normale en realistische vrouw.

Ben nu al snacks aan het uitkiezen voor de uitzending.

2 likes

Wij kijken dit altijd samen en mijn vriend heeft echt zo’n schijthekel aan Bastiaan, hij zit nĂș al te zuchten te steunen om die vent en ik ga helemaal stuk.

18 likes

Zit er helemaal klaar voor!

2 likes

Ben echt benieuwd naar Annemiek haar hoofd als Yvon met de brieven aan komt om weer doorheen te gaan

12 likes

Grote kans dat het expressieloos is

7 likes

Wat voor een verkleedpak zullen we vandaag krijgen?

2 likes

Cowboyoutfit? Past goed bij z’n paarden

1 like

Zin innnnn jongens