Borrelhapjes/kaasplanktopic

Een gezonde borrelplank :yum:

32 likes

Apéro toen de schoonouders kwamen eten

25 likes

Zo leuk om iedereen z’n borrelplank te zien. Ik raak helemaal geïnspireerd door dit topic haha

Borrelplankje voor 2, zal wel wat ‘borrelplank etiquette’ regels overschreden hebben maar I like it op deze manier!

30 likes

Lekker onscherp, kon m’n boomerang niet posten.

47 likes

Wow, genietennn

1 like

Ja het was heerlijk, geïnspireerd door dit topic🥰

4 likes

Gisteren m’n tapas hapjes van de jumbo ff wat mooier geparadeerd hahaha. Eet toch wat lekkerder dan rechtstreeks uit de bakjes.
Ik leg 't altijd op een lazy susan zodat je er wat makkelijker bij kunt van alle kanten.

20 likes

Zomerse plank. We hadden ook nog aioli en mascarponechilidip maar die waren niet fotogeniek genoeg voor de foto.

61 likes

Vanavond een borrelplankje als diner

40 likes

Wow, geniet ervan!! :heart_eyes:

Ik heb een nieuwe borrelplank, lekker groot! Truffelkaasje, brie en een soort port salut. De dipjes waren pittige feta en een aubergine feta dip.

28 likes

Is dat groene soms kruidenboter? Heb je een recept? :blush:

Ben al zo lang op zoek naar de perfecte kruidenboter haha

Ik vind de herb butter mix van oil en vinegar echt de aller lekkerste kruidenboter!

1 like

Deze is ook heel lekker in kruidenboter!

beetje zeezout toevoegen maakt m nog lekkerder

4 likes

Jaa dat is kruidenboter! Ik had nu in verhouding iets meer peterselie gebruikt, vandaar dat hij wat groener is. Ik gebruik zelf altijd dit recept:

Verder kan ik je in ieder geval als tip geven dat je beter kunt beginnen met wat minder knoflook en als je de smaak niet sterk genoeg vindt alsnog wat meer toevoegen. Rauwe knoflook kan nog wel eens een bittere smaak afgeven, dus het is zonde als je er dan al teveel in hebt gedaan.

3 likes

Ik blancheer of pof de knoflook ook vaak, dat scheelt ook veel.

1 like

Dit zijn m’n allerfavorietste kruiden maar ze zijn op dit moment (ALWEER) uit het assortiment 🥲

Eerder heette deze de mediterraanse ovengroenten mix

Die naamswijziging had ik ook net ontdekt ja! Stonden nog wel op de website van euroma dus had nog niet door dat ze er alweer uit zijn? :disappointed_relieved: Ik ga morgen direct in de winkel kijken

2 likes

Jaa hier bij de appie is ie al een maand verdwenen. M’n moeder had gelukkig nog een potje maar verder niet meer gevonden. Ben echt in staat om Euroma een brief te sturen want deze mix is niet te vervangen qua smaak haha