Misschien is dit ook nog wel iets voor iemand in dit topic! Ik weet alleen niet wat je met zoveel dezelfde soort kaas moet haha.
https://store.ticketing.cm.com/abdijkazen/step/18287f1a-4634-4be6-84ed-301d14b3d0c0
Misschien is dit ook nog wel iets voor iemand in dit topic! Ik weet alleen niet wat je met zoveel dezelfde soort kaas moet haha.
https://store.ticketing.cm.com/abdijkazen/step/18287f1a-4634-4be6-84ed-301d14b3d0c0
Ik vier mijn onverwachte (eerder) vrije nacht door de nieuwe maatregelen.
Eigenlijk moest ik de hele nacht nog werken net als gister. Al 2 dagen amper iets gegeten. Ik heb de hele dag op m’n bed gelegen en daarna gewerkt. Daarna alle energie in het “eten” gestoken
Is dit niet een beetje too much Cheesy! pun intended
Hell yeah ik krijg dit nooit op maar ik had zoveel plezier in het maken. En vriendjelief heeft me later geholpen met eten
Wat is het!! Nou alleen maar dit
Mini snack komkommers, melkchocolade pindarotsjes, physalis, aardbeien, Bertolli pesto rosso, La Vache Qui Rit cubes, cheapass guacamole dip, crunchy cocktail cashewnoten, salami met roomkaas, mosterd-dille kaas, Chaumes, Oudwijker colosso, Stokalde Fryske tsiis, Langres, Blue de Wolvega, Voets cheese dipper balsamico kaneel, Rustique camembert, Oudwijker lazuli, Blue diamond toasted coconut amandelen
& in the middle rozemarijn zeezout scrocchi en Tostitos hint of lime
& on the side Tangueray gin met Loopuyt tonic en limoen.
& on the screen Sexlife want vriendinnen zeggen dat ik dit moet kijken
& on fire WoodWick cozy cabin
Die mini la vache qui rits maken het echt af
Geïnspireerd door dit topic! Dips zijn van de Turk en echt te lekker.
Mijn vriend heeft de gevulde eieren gekozen…
Waar kopen jullie je mooiste houten borrelplank? Ik wil deze als cadeautje in een pakket erbij geven aan vrienden die hun huis gebouwd hebben. Als ik Google zie ik er zo veel dat ik door de bomen het bos niet zie. Het liefst een fysieke winkel zodat ik ze even kan zien. Of jullie moeten online iets weten waar ze ook van goede kwaliteit zijn.
Ik heb die van mij bij de Intratuin gekocht, daar heb je een aantal van Riviera Maison. Goeie kwaliteit! En ik heb ook eentje met een gebrande afbeelding erin, die vind ik ook erg tof.
Oh daar had ik niet aan gedacht! Daar wil ik ook een plant voor hun gaan halen dus kan ik meteen daar naar kijken. Thanks!
Wow Xenos zit hier helaas niet maar kan donderdag in de stad daar ook wel eens kijken. Anders alleen al voor mezelf haha. Bedankt ook!
Ik vind de olijfhouten planken van Bowls & Dishes super mooi, ik heb er een paar al jaren en die zijn nog steeds van perfecte kwaliteit. Verder heb ik ook een Lazy Susan van Gusta. Dat is een wat goedkoper merk, maar de kwaliteit is alsnog echt goed. Zij hebben meerdere soorten houten planken. Echt een aanrader! (Ze hebben ook leuk servies haha)
Dille en kamille heeft ook hele leuke
Kunnen we het woord ‘smeerseltjes’ per direct verbannen van dit forum?
Thank.
Ik heb ook laatst een borrelplank gehaald bij xenos voor €20. Vond het een koopje gezien hij mega is haha.
Dit was mijn laatste vegan plank! (Eigenlijk voor een promo post online maar heb em daarna gewoon in mn eentje de rest van de dag leeg gegeten)
Ziet er echt heerlijk uit! Wat is het dipje in het glazen potje met de kappertjes op?
Een soort boursin met knoflook, kappertjes en bieslook!