Borrelhapjes/kaasplanktopic

EN WEER DAT SCHIJT LIED!!!

Ik snap het niet, je doet een paar losse snoepjes in een bakje, maar ook veel losse snoepjes leg je zo neer?

5 likes

Haha jemig wat een negativiteit. Is toch precies het zelfde als een borrelplank, maar dan met snoep. Heel cute.

6 likes

Ik hou echt mega van zoet, vind dit best een leuk idee als vrienden langs komen. Denk dat ik dit doe met mn housewarming haha

2 likes

Ik vind het geweldig! Dit was mijn droom als kind :rofl: ik heb toen ik 8 was als verjaardagskado gevraagd om een dag alleen maar snoep te mogen eten. Met de lunch kreeg ik dus een bord vol snoep. Oké ik dwaal af.

TLDR: ik wil het.

32 likes

Met z’n tweeën…

Allebei nog een avond van kunnen eten.

30 likes

Ik heb een fijn setje van laguiole

7 likes

Ik vind Boska echt fijne kaasmessen hebben.

4 likes

Plankje met restjes als avondmaal. De worstjes waren voor mijn vriend.

12 likes

Franse kaas
Nederlandse oude kaas
Eland worst uit Noorwegen
Noorse zalm

En blijkbaar heet dit geen smörgåsbord. :joy:

15 likes

Als diner voor 3. Brie, mozzarella, oude kaas en talleggio. Tomaat, basilicum, gegrilde groente hummus, 2 soorten mosterd, komkommer, sinaasappel-vijgendip, portdip, cornichons, stokbrood met zeezoutboter, gezouten amandelen, druiven, olijven, toastjes en veeel wijn

46 likes

Medium honger met 2 + 2,5 kind

27 likes

Mega lekkere plank, borrelhapjes was nog het plan maar paste echt niet meer :laughing:

Dit kregen we ook niet allemaal op (helaas)

Edit : bittergarnituur, de wijn was ruim aanwezig :joy:

31 likes

Benieuwd naar alle borrelplankjes van vnv!

4 likes

Van de afgelopen tijd, niet allemaal even fancy haha, zal later die van vanavond plaatsen!

(Dit was mijn privé sushi borrelplankje haha)

86 likes

Met de Twentse oudejaarsconference erbij (en een sex on the beach :dancer:)

33 likes

En stokbrood, paté en vijf tapenades. Wijn komt uit de Dordogne.

Laatste kaas/vleesplankje :relieved:

22 likes

Heb ze wel mooier gemaakt maar heb geen zin in gedoe is toch voor mij alleen want moet werken.
Alles nog over van kerst en veel te veel voor mij alleen maar ja wel lekker veel keus :relaxed:

21 likes

Nou dit is het vandaag, geen speciale kaasjes of hummus oid wat ik normaal heel lekker vind maar best simpele dingen omdat er veel kinderen mee aten. Wel lekker!

84 likes

Wauw, ziet er toch heel erg lekker en leuk uit zo! Ik blijf maar kijken haha.

6 likes

Haha volgend jaar maak ik ook een oliebol borrelplank!!! Wat een top idee

2 likes