EN WEER DAT SCHIJT LIED!!!
Ik snap het niet, je doet een paar losse snoepjes in een bakje, maar ook veel losse snoepjes leg je zo neer?
EN WEER DAT SCHIJT LIED!!!
Ik snap het niet, je doet een paar losse snoepjes in een bakje, maar ook veel losse snoepjes leg je zo neer?
Haha jemig wat een negativiteit. Is toch precies het zelfde als een borrelplank, maar dan met snoep. Heel cute.
Ik hou echt mega van zoet, vind dit best een leuk idee als vrienden langs komen. Denk dat ik dit doe met mn housewarming haha
Ik vind het geweldig! Dit was mijn droom als kind ik heb toen ik 8 was als verjaardagskado gevraagd om een dag alleen maar snoep te mogen eten. Met de lunch kreeg ik dus een bord vol snoep. Oké ik dwaal af.
TLDR: ik wil het.
Ik heb een fijn setje van laguiole
Ik vind Boska echt fijne kaasmessen hebben.
Franse kaas
Nederlandse oude kaas
Eland worst uit Noorwegen
Noorse zalm
En blijkbaar heet dit geen smörgåsbord.
Als diner voor 3. Brie, mozzarella, oude kaas en talleggio. Tomaat, basilicum, gegrilde groente hummus, 2 soorten mosterd, komkommer, sinaasappel-vijgendip, portdip, cornichons, stokbrood met zeezoutboter, gezouten amandelen, druiven, olijven, toastjes en veeel wijn
Mega lekkere plank, borrelhapjes was nog het plan maar paste echt niet meer
Dit kregen we ook niet allemaal op (helaas)
Edit : bittergarnituur, de wijn was ruim aanwezig
Benieuwd naar alle borrelplankjes van vnv!
Van de afgelopen tijd, niet allemaal even fancy haha, zal later die van vanavond plaatsen!
(Dit was mijn privé sushi borrelplankje haha)
Nou dit is het vandaag, geen speciale kaasjes of hummus oid wat ik normaal heel lekker vind maar best simpele dingen omdat er veel kinderen mee aten. Wel lekker!
Wauw, ziet er toch heel erg lekker en leuk uit zo! Ik blijf maar kijken haha.
Haha volgend jaar maak ik ook een oliebol borrelplank!!! Wat een top idee