Borrelhapjes/kaasplanktopic

Ik ben op zoek naar mooie, fijne, niet al te grote smeer-/tapasmesjes. Iemand tips toevallig?

2 likes

Ja die van dille&kamille inderdaad.
Voor kaas gebruik ik meestal deze;

Die zijn lekker licht maar worden zo te zien amper nog verkocht.

Ik heb nog meer restjes van kerst :sweat_smile:
Plankje diameter is 12cm en 1 kaasje druipt er al af nu :heart_eyes:
Onder andere stilton met likeur 43 en ook stilton met chocola.
Tapenade ernaast van Crisp, tricolore is een aanrader evenals de tagiassche olijven.
Oh en port natuurlijk :grimacing:

17 likes

& kaasvlinders :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Hoe was de stilton met 43? Zag m ook liggen maar niet gekocht omdat het misschien een te uniek kaasje was voor een kringverjaardag. Maar achteraf had ik m wel willen proeven.

2 likes

Lekker! Ik eet zelf ook wel eens “puur” stilton maar dat is best heftig. Dus vaak ook dat ik het combineer met een honing pecan noot of een zoet smeerseltje, of speciale toastjes met nootjes en vruchten, dat hoeft met deze dan niet (voor mij persoonlijk).
Elk jaar rond de feestdagen zijn ze wel verkrijgbaar en koop ze dan altijd, dat zegt wel genoeg denk ik :smile:
Sowieso :heart: Blauwe kaas :heart_eyes:

3 likes

Snack diner voor mij alleen :heart: (veel te veel maar ach)

49 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Kaasplankje (met vrij standaard kaasjes, het gezelschap voor deze plank was niet zo avontuurlijk)

Vega plankje

Zoet kerstplankje

35 likes

Welke worst ligt er op dat vegaplankje?

3 likes

De grillworst van de ah

3 likes

Vanochtend het briljante idee gehad om even wat lekkere dingen op de markt te halen voor vanavond :drooling_face:

34 likes

Vegan borrelplank voor verjaardagsfeestje

34 likes

Songfestival kijken met vriendinnen :dancer:

30 likes

Helaas de salsasaus viel er af mehh.
Nachtje thuiswerken maar extra prettig gemaakt met van alles wat nog in huis was na een paar dagen weg :sweat_smile:
Nacho’s uit de oven met cheddar, geraspte belegen kaas, BBQ saus, jalapeno, guacamole, salsasaus en tricolore tapenade van Crisp, Zelfgemaakte artisjok tapenade, Langres, bleu d’Auvergne met kweepeer gelei, toast met noot enzo, Bakerolls naturel, kapperappeltjes en 1 blokje La vache qui rit :heart_eyes:

10 likes

wat is dat gelige in dat plastic bakje?

3 likes

Ziet eruit als een roodschimmelkaasje

4 likes

@Jenn @Banananana klopt het is de Langres inderdaad

1 like

Caprese (mozzarella pesto tomaat basilicum)
Hummus met gegrilde groente & rucola
Oude kaas, mosterd, rucola

4 likes

Boursin, gegrilde paprika (uit zo’n pot) rucola en pijnboompitten vind ik altijd een lekkere vega optie!

3 likes

Hummus, hallmoumi, rode bieten, walnoot

2 likes