Bosschenaren unite

Ja Pollevie is super lekker. Ga voor vega eten vooral niet naar Bar35, vond dat voor een ‘hip’ tentje echt mega tegenvallen :sob:

1 like

Sitio :heart_eyes:

2 likes

Wat is Den Bosch een leuke stad😄.

Wat is leuk om vanavond naartoe te gaan voor 30+ers die willen drinken en dansen?

1 like

Reinders!

1 like

Dankje!!:smile: Gaan we doen!

1 like

Heb er vorige week nog schaamteloos staan tongen. Have fun!

O m g wanneer reinders meetup?

1 like

Jaaa vanavond😄

1 like

Nee ik moet werken zo :smiling_face_with_tear:

1 like

:sob:

Was wel superleuk vond ik! Bedankt voor jullie tip.

2 likes

Heeft iemand wel eens gegeten bij Jack’s Foodbar? Is het daar goed?

Even reageren op mijn eigen vraag: we hebben hier uiteindelijk erg lekker gegeten, aanrader! Niet goedkoop trouwens.

2 likes

Er is geen apart topic voor Oss, maar als ik het goed begrijp ligt dit in de buurt? Wat is er zeker een aanrader om te doen in Oss?

1 like

Eten bij de bodega vind ik wel een aanrader! En er zijn nog wat panden die herinneren aan het industriële verleden van Oss (met oa een grote rol in de ontwikkeling van margarine en de anticonceptiepil), met deze wandeling kom je daar langs: Toffe stadswandeling: Wandelen in Oss | WeAreTravellers Verder is Oss wat mij betreft een vrij troosteloze stad en zou ik er niet te lang verblijven tenzij het niet anders kan

4 likes

Bedankt voor de tip! Ja het plan was om een hotel in den Bosch te boeken maar de plaats was net weg en toen was er alleen nog Oss als optie…

1 like

Hahah ja zou ook denken enige leuke aan Oss is er weggaan.

Nee grapje maar er is vrij weinig te doen denk ik. Vroeger was het centrum nog wel wat qua winkels maar dat is ook niet meer. Er is wel een bioscoop. Zou denk ik (als dat kan) dan evt in Oss het hotel doen maar wel naar Den Bosch gaan om iets leuks te doen.

2 likes

Ik ga in Den Bosch werken en wil ook alvast oriënteren op eventuele woonruimte want waar ik nu woon mag ik niet meer zo heel lang blijven. Is brabantwonen de juiste website voor sociale huur of is er iets beters? Ik heb het liefst een studio eigenlijk.

2 likes

Je hebt een paar woningcorporaties in de regio. Brabantwonen is zover ik weet de grootste, maar Zayaz, Mooiland en Joost zijn ook sowieso in Den Bosch actief

1 like

Je zou ook easylease kunnen checken, staan vaak studio’s op

2 likes

Voor sociale huur zijn er meerdere woningcorporaties actief in Den Bosch. Ze plaatsen hun woningen wel allemaal op dezelfde site, waar je je centraal kan inschrijven: Woonservice

1 like