Bosschenaren unite

Dankjullie!

En op lootwoningen reageren want 400 jaar inschrijftijd nodig. Particulier is ooit wel sneller maar Den Bosch is best duur, wel afhankelijk van waar je precies wilt wonen ook tov centrum

Ik betaal in Tilburg 700 incl voor mn studio :cold_sweat: is dat onhaalbaar voor DB?

Sociale huur wel, per wanneer moet je er in?
Of moet je uit je huidige plek

Voorlopig nog niet gelukkig, ik gok 2024 pas maarja dan heb ik alsnog geen 400 jaar inschrijftijd

Is er toevallig iemand die een oude kroegen/stadsfiets in de weg heeft staan en hem wil verkopen? op marktplaats kan ik niet veel vinden. En zoek er eentje om van de parkeerplaats naar mn werk in de binnenstad te fietsen
Edit: inmiddels voorzien!

Hahaha ik wilde hetzelfde vragen!!! Nog iemand een fietsje over?? Ik mag geen twee swapfietsen en kan op marktplaats weinig vinden

1 like

Vindingrijk misschien?

2 likes

O dat zou wel kunnen, thanks, heb hem opgeslagen!

1 like

Uiteindelijk is het mij wel gelukt via marktplaats, een aardige man uit Rosmalen kwam hem zelfs (na lief vragen)naar mijn werk brengen :hugs:

2 likes

Iemand tips voor lekkere restaurants waar je kan afhalen? Wij gaan in het weekend met vrienden bij ons eten maar wonen er nog niet zo lang dus zoeken iets lekkers om af te halen. Vis valt af want dat lusten een aantal niet maar verder mag het vanalles zijn.

Ik heb een keer mega lekker eten van Shisha thuis laten bezorgen, was alsof je uit eten was.

Yalla Yalla vind ik altijd lekker en zij doen ook aan thuisbezorgen. Opties zien er goed uit maar zelf uiteindelijk nog nooit iets besteld. Maar in het restaurant smaakt het erg goed :).

2 likes

Tante Wonnie
Yalla yalla

1 like

Oven aan. Geen restaurant maar wel echt lekkere maaltijden (en in het assortiment zit genoeg lekkers om een borrelplankje vooraf te maken een een nagerecht na).

1 like

Ooohja dat zie ik wel eens staan ja, top!

1 like

Wat is het uiteindelijk geworden?

1 like

Iemand een tip voor een leuk uitje in Den Bosch om met m’n moeder te doen?

Ben onlangs verhuisd van een andere provincie naar Brabant dus ken niet alle leuke aanraders in deze stad.

Een rondvaart over/op de binnendieze? Misschien een open deur dit haha

2 likes

Als je in deze tijd gaat de kerststal in de st jan, anders idd binnendieze, st jan beklimmen, noordbrabants en design museum, als je van carnaval houdt of interesse in hebt oeteldonks museum. Bossche bol eten. En als je van speciaalbier houdt naar t paultje of t veulen

2 likes

Ik dacht bij de Anne en Max maar weet dat niet 100% zeker…