Fret? Zit bij mij om de hoek. Kom je daarna ff zwaaien.
Dat doe ik sowieso!
Goeie, ik neem 'm mee, ziet er lekker uit.
Hello my friend vind ik leuk en instawaardig, maar het duurt best lang tot je je eten krijgt en bij mij is het al een paar keer verkeerd gegaan (bacon voor iemand die aangeeft de vega optie te willen). En de wc is een hoge trap op, dus mocht iemand zwanger of slecht ter been zijn is dat misschien niet optimaal
Van deze drie vind ik het eten bij Gusto het beste. Heb over Fret ook goede dingen gehoord en iets verder uit het centrum heb je ook nog de Garage.
De rest was meteen enthousiast over Eten bij Fret, op google zelfs een 4,9.
FretPaillet it is. En natuurlijk langs @Lula 's winkel.
Ik zoek tips voor een leuk personeelsuitje (10 tot 14 man ongeveer) diverse leeftijden in de omgeving.
Dacht aan een kookworkshop of sloepvaren ofzo maar t liefste niet te afhankelijk van t weer en de gelegenheid om lekker wat te eten en drinken, niks heel actiefs ofzo.
Misschien bijlgooien? Ik vond dat toen hilarisch. Dit kan je doen op de tramkade. Daarnaast zit Bossche Brouwers aan de Vaart, waar je eventueel nog een bierproeverij/hapje eten kunt doen. Volgens mij kan je bij dezelfde firma ook een rondvaart doen. Ze hebben een aantal arrangementen. Hun boten zijn volgens mij zelfs overdekt én verwarmd
Mijn vriend heeft vorig jaar een vrijgezellenfeest georganiseerd via hen en de boottocht viel toen in het water vanwege enorm slecht weer, zij konden toen last-minute nog gaan bijlgooien.
Bossche bollen workshop bij Royal
Bijlgooien is volgens mij tot t voorjaar, zocht laatst ook iets voor personeelsuitje. Bij barkade naast de brouwers kun je arcade games doen en karaoke en lekker eten en drinken
Morgen naar Den Bosch, nu ben ik geneigd naar Jan de Groot te gaan voor een Bosche bol, maar iemand uit Tilburg zegt zojuist dat écht Bosschenaren betere plekken weten. Als ik eens niet vegan eet wil ik ook wel de beste natuurlijk. Jan de Groot of toch ergens anders?
Ja Jan de Groot is gewoon de beste. Die verkopen ze ook bij heel veel cafe’s in de stad.
Thanks! Top, gaan we dat gewoon doen. Gaan lunchen bij Fret, daar in de buurt een leuker plekje om een Jan de groot bol te eten of gewoon naar Jan de groot zelf lopen in de ochtend?
Ja gewoon jantje hoor, laat die gekke tilburger maar wauwelen (is dit een woord?). Ik zou er gewoon zelf heenlopen, daar is ook een lunchroom
Ik zou bij Jan de Groot gaan zitten! En even langs die leuke plantenwinkel he .
Oh ben benieuwd naar Fret, staat hier ook nog op de to do list
Heb er pas gegeten, was mega lekker! Wel aan de prijs vonden wij. Maarja uit eten is sowieso duurrrr tegenwoordig👵
Hoe smaakten ze?
Lekker! Wel heel zoet.
Kent iemand een goede winkel in (omgeving) Den Bosch voor lingerie? Ik ben nogal veranderd van lichaam en heb hulp nodig bij het zoeken naar de juiste maat
Niet Den Bosch maar Vught. Cora Lingerie.
Hebben mij heel geduldig en behulpzaam geholpen.