Heeft iemand een tip voor een leuk ontbijt of lunchtentje? Liefst met meerdere vega opties, en niet te ver van het station vandaan!
Oeh, the Happiness café, coffeelab, Nomnom, café Crème en DIT. Allemaal in de buurt van het station en allemaal lekker
mega goede tips, ziet er allemaal heerlijk uit voor brunch, thanks!
Ik wil graag een workshop Bossche bollen maken volgen, maar zie meerdere plekken waar het kan. Hebben jullie een aanrader?
Royal!
We zijn uiteindelijk bij DIT beland, was mega geslaagd. Cafe creme zag er ook top uit, maar dat zat vol dus die onthoud ik voor de volgende keer.
Leuk om te horen!
Weet iemand een leuke locatie voor een kookworkshop?
Ik heb hier een keer een kookworkshop gedaan, was erg leuk: https://www.cuhabo.nl/kookstudio-kooklab073/
Heeft iemand toevallig een tip voor een fijne en goede opticien in den Bosch of omgeving? Ik ben bij de hans anders geweest, maar daar hadden ze geen lenzen voor mijn sterkte… Ben ook naar Van Warmerdan gegaan, daar hebben ze mij alleen drie maal verkeerd gemeten, dus niet heel veel vertouwen meer in.
Ik ga altijd naar Ace & Tate. Ben begin dit jaar nog naar de oogarts geweest en die was verbaasd dan ze exact de goede sterkte, cilinder etc. hadden gemeten. Omdat dat blijkbaar niet altijd gebeurt bij opticiens.
Ik ga altijd op de lokerenpassage naar De Haas
@Dotje Deze inderdaad! Wel wat duurder maar zo goed! Ik zit daar voor speciale lenzen voor mijn zoon omdat alleen zij die hebben. Service is heel goed. Volgens mij komt dat ook omdat sommige niet alleen opticien zijn maar ook optometrist.
@DoeMaar @Hazel @AmazoneSlash heel erg bedankt voor jullie reacties! Fijn om te horen dat zowel ace & tate en de Haas goede metingen doen. Ik ga nog eventjes googelen en een afspraak maken. Dank jullie wel!
Wij hebben in de kerstvakantie plannen in de buurt van Den Bosch rond de middag en zouden er na graag iets in Den Bosch willen doen. Hebben jullie tips voor iets om te bezoeken en leuke winkels/barretjes/restaurant? Het is wel met een 2jarige er bij.
Kerststal in de sint jan
Weet iemand misschien leuke plekken om voor een wat grotere groep om een drankje te doen in het centrum? Ong. 10-15 man. Hoeft niet heel speciaal te zijn, maar gewoon ergens waar het doordeweeks na werktijd ook gezellig is
de palm, het veulen, de unie
Binnenkort ben ik met twee vrienden in Den Bosch om te lunchen. We zijn al eens bij Eetbar DIT geweest, dus wilden nu toch iets anders wellicht. Heeft iemand een tip? Vorige keer zaten Nomnom en cafe Creme vol helaas. Dus liefst heb ik een plek waar je kan reserveren. Bij Pilkington’s ook al vaker geweest trouwens (erg leuk en reserveerbaar, maar een nieuwe plek dus ook wel gewenst).
Online had ik gevonden Gusto, Hello my friend en Nul73 als leuke opties. Meningen gevraagd.