Breda

Wie kan een fijne kapper aanraden?

Ik was altijd erg tevreden over Hairjockey. En heel erg ontevreden over By Jeffries oid.

@FrozenFlame De jongens van zand en klei vond ik heel verrassend. En Bar Lucca altijd goed. Tapas bij Plan B. Maar zijn wel ervaringen van voor de pandemie. Weet niet hoe het nu is.

2 likes

Laatst zelf bij knip&knap geweest en ik was tevreden! Zelf ben ik geknipt door Alicia de eigenaresse.

@Amarens Oh de Jongens van zand & klei was ik vergeten. Die vond ik ook erg verrassend in positieve zin.
De andere ga ik eens opzoeken!

2 likes

Haha, ik woon daar om de hoek! Vond het er altijd een beetje uitzien als zo’n typische lokale buurtkapper: prima voor stekeltjes en de puntjes. Durfde er nooit naartoe. Misschien toch eens proberen als ik daar hersenschuddingwise weer aan toe ben.

2 likes

Botanist vind ik heel leuk want shared dining, mr moos is heel lekker, t-thai is ook top

1 like

Hahah ik had hetzelfde, woon er ook in de buurt. Maar ik had echt zo’n moment dat ik dacht ik moet NU maar de kapper. Dus toen kwam ik daar terecht en heel tevreden. Ook leuk gesprek gehad, niet dat koetjes en kalfjes gewauwel. Ze dacht ook echt met me mee.
Maar ik weet niet hoe ze met kleuren zijn enzo.

Hopelijk is het snel een optie voor je ivm je hersenschudding!

@soarin De Botanist heb ik al vaak naar gekeken, maar uiteindelijk kies ik dan iets anders haha. Misschien toch een keer doen. Shared dining vind ik sowieso top.
De rest ken ik niet, ga ik opzoeken!

2 likes

Ik vind de Botanist qua eten dan weer een beetje tegenvallen @FrozenFlame Ga zelf weleens naar de Aogse Markt in Princenhage, meer brasserie achtig. Maar vind de sfeer altijd best leuk en prijs/kwaliteit prima! Of Los Olivos (tapas, ook Princenhage), zooo lekker

Edit; en Restaurant Ruitersbosch! Zit daar tegenover Loetje. Die dachten ook heel goed mee met vrienden die vega/vegan aten

2 likes

Ziet er beide ook goed uit! Heb weer genoeg om uit te proberen haha.

Zijn jullie weleens bij De Houtse meren geweest?
Iets buiten Breda wel, maar volgens mij echt een mooie locatie.

1 like

Nooit geweest, maar schijnt idd heel leuk te zijn! Hoor er wel goede verhalen over

1 like

Ga ik binnenkort ook maar eens uitproberen dan haha.

1 like

Ja, is héél leuk! Wel met mooi weer gaan. En het is een wat sjiekere bedoening. Daar moet je net voor in de stemming zijn. Ben je dat niet en wil je wel naar het water, dan moet je naar BAAI.

1 like

Ah top en vind je dan lunch of diner beter? BAAI heb ik ook al veel goede verhalen over gehoord inderdaad.

1 like

Oeh, dat durf ik niet te zeggen. Ben er alleen een keertje gaan lunchen.

1 like

Bedoel je het houtse meer tussen oosterhout en den hout?

Ik vind de lunch daar goed, maar diner altijd beetje tegenvallen. Is ook wel beetje zien en gezien worden, niet helemaal mijn ding. Maar wel een hele mooie locatie als het mooi weer is, ook voor een drankje en borrelplank.

Ja, dat bedoelde ik inderdaad. Ah oke, ja ik vond vooral de locatie er mooi uit zien haha. Misschien een keer heen voor de lunch dan. De diner kaart vond ik ook maar mwah.

1 like

Heeft iemand van jullie ervaring met wonen in Tuinzigt? Wij twijfelen nog een beetje over de locatie, maar ik hoor graag ervaringen van jullie!

Ja! Ik vind zelf dat het vooral uitmaakt welke straat je woont. Persoonlijk vind ik de ene kant van het Nelson M. plein helemaal leuk en prima, maar vanaf de andere kant vind ik het niks meer. Scheiding voor mij ligt dus enigszins daar. Het is wel wat volkser dan andere wijken, maar dat heb ik dus ook als leuk ervaren

4 likes

@Twijfelkont @anon13937616 Het zit vlakbij het Nelson M. Plein dus net wel/niet op het randje. Bedoelen jullie dat het ten noorden van de meidoornstraat veel sociale huur is en dat de rest wel oké is? Ik hoef daar in principe nooit echt te komen als bij het plein gaan wonen dus dat scheelt wel natuurlijk. De woning is verder echt precies wat we zoeken, alleen de locatie zijn we niet helemaal over uit. Sowieso van de week even 's avonds zelf lopen natuurlijk, maar ook wel fijn om ervaringen van andere vrouwen te horen!

1 like

Waar kan ik de leukste/lekkerste high tea (of uitgebreide hapjeslunch oid) reserveren? Het is een cadeau voor mijn moeder. Toen ik nog in Brabant woonde, was ik bijna elk weekend in Breda te vinden maar nu kom ik er niet zo vaak meer en heb ik geen idee van de leukste plekjes. De bekendste plekken op de markt (Ja Breda, Park etc) hebben we sowieso al eens gehad en ook 't Sas.

2 likes

Misschien Zoet Breda? Je kunt een kijkje nemen op hun IG. Ik koop daar altijd cupcakes. High tea staat op m’n lijstje.

1 like