Breda

Ik ga mijn appartement in deze stad voor één jaar onderverhuren, volledig gemeubileerd. Ik zoek nog een huurder en dacht wellicht is er iemand hier die op zoek is en die ik zou kunnen helpen hiermee. Dan is het natuurlijk een win win. Meer info hieronder!

Samenvatting

Het is 65m2, één slaapkamer, warmtepomp en inductie kookplaat (dus vooralsnog geen uit de pan rijzende prijzen), vloerverwarming (en vloerkoeling in de zomer), balkon, kijkt uit op een vrij bekend plein tegenover 2 supermarkten, bushalte naast de deur en voor de deur gratis buiten parkeren. Beneden nog een berging. Een klein huisdier mag in overleg! Het is een all inclusief prijs (die ook gebaseerd is op mijn verbruik en ik woon hier in m’n eentje) van ongeveer €1.100 (sorry hier stond eerst €1.050 maar las vandaag de brief dat ze er per januari ineens €50 bovenop de huurprijs gooien…) per maand. Maar je zou hier ook als koppel prima kunnen wonen!

2 likes

Heeft iemand nog een tip voor een lekkere lunchplek in Breda?

Koffiebar Sowieso

1 like

In kannen en kruiken!

2 likes

Taste, Anne & Max, Puick, Jan en alleman.

1 like

Barista cafe en Puick zijn top. Zeezicht heeft standaard maar lekkere broodjes. Ben laatst ook bij Teds geweest, was ook leuk maar geen hele gezellige sfeer ofzo dus is maar net wat je zoekt.

1 like

Stilleven!

1 like

Sowieso en Sunshine! Als het lekker weer is vind ik het op de havermarkt altijd gezellig zitten.

1 like

Ja!Breda heeft leuke planken om te delen voor lunch, ook verschillende soorten hightea!

1 like

Oké ik heb het hele topic doorgespit, maar hier is nog nooit naar gevraagd.

Wat zijn leuke date dingen om te doen in Breda? Even los van een hapje eten ergens (tenzij het een hapje eten met een special touch is)

• Escape room

• Bootje varen

• Kattencafe (voor de
    liefhebber :joy:)

2 likes

Ik was laatst met m’n vriend naar Holy Moly, een comedy club. Was echt heel leuk!

1 like

Als grap zijn we een keer naar het reptielenhuis geweest maar was oprecht leuk hahah!

2 likes

Leuke tips!!!
De comedy club heb ik meteen geopperd. Ik zie dat je daar ook zo’n experience hebt.

Heeft iemand die gedaan & kan ik een jurkje aan? (Holy moly)

1 like

Ik vond m wel leuk gemaakt, maar de games gingen zo ontzettend snel dat we er geen eentje hebben kunnen afmaken. Het is op een aantal plekken wel zo dat je moet kruipen heel kort of ergens laag onder door moet gaan, maar je staat altijd alleen met je eigen gezelschap (en een camera) dus is maar net wat je chill vindt. Hadden toen wel via social deal, de normale prijs was €20 geloof ik en dat zou ik achteraf wel echt te duur hebben gevonden.

2 likes

Ergens in mei zijn we naar de comedy club gegaan en het was echt heel leuk :smiley:

Heeft iemand al eens bij Ginkgo gegeten op de glitterrotonde? Is all in japans, ziet er heel goed uit maar heb echf letterlijk niemand erover gehoord. Hebben jullie nog andere sushi aanraders? Ik ga altijd naar geisha eigenlijk maar miss leuk om is ergens anders heen te gaan.

Ik ging altijd naar ume en dat is gewoon prima maar niet werelds ofzo!

1 like

Ik heb daar een keer besteld. Vond het erg goede sushi! Eén van de betere waar ik besteld heb.

2 likes

Ik ben zelf nog niet geweest, maar ik heb een collega die daar wél was geweest en die was er echt over te spreken! Ze vond het erg lekker!

1 like