Breda

Yes, mijn werkgever is sponsor dus zal er vast veel zijn!

1 like

Ik ben fan van de pokebowl en de bubble tea (jasmijn/passie/lychee)

1 like

Oh ik heb dat nog nooit op! Maar als het door twee mensen genoemd wordt, is het hoogste tijd om dat te proberen :grin:

En @anon45507601, dat is een beetje verdrietig, maar heb m’n workshop moeten annuleren. Uiteindelijk maar twee aanmeldingen
 Misschien omdat het op moederdag was, maar hoorde ook van mensen dat ze Ă©cht niet durven. (Wat ironisch was aangezien het speciaal was ingericht voor mensen die niet durven :sob:)

Ik ben vorige week ook eens gaan kijken/proeven in de foodhall. Ik had de shared platter van de Vietnamees. Lekker! Hoor ook goeds over Yummy.

1 like

Ik vond de keer dat ik er was (opening) de foodhall best tegenvallen. Misschien dan toch nog eens terug nu het rustiger is.

1 like

Breda is echt een leuke stad! Woon er nu bijna 4 jaar.

Mijn favoriete plekjes zijn:

  • Inspire Coffee, voor een knus lunch plekje.
  • Sowieso (lunch) hier hebben ze ook vegan opties!
  • 'T Hart van Breda voor de lekkerste nacho’s ever
  • Beers & Barrels (diner)
  • Geisha Lounge of Ume (sushi aanraders)
  • Bobbi’s Bar (lunch & diner)
  • Restaurant LOFF, hier hebben ze een buffet voor vegetarische/vegan opties.

Weet nog wel genoeg plekjes, maar dit was wel even genoeg haha!

3 likes

Fans van undercover? Zelf heb ik de serie nog niet gezien maar ik ben wel benieuwd of ik maandag iets meekrijg.

2 likes

Ja ben gegaan, 1x nu en mag nog 4x. Volgens mij staat ie nog op Social Deal, prima manier om uit te proberen.

Vond het erg leuk, nadeel was wel dat er een stuk of 14 vrouwen waren van verschillende niveaus, 4 palen en maar 1 instructrice die dus de hele tijd tussen mensen moest wisselen om iedereen op z’n eigen niveau vooruit te helpen. Vond wel alle andere meiden/vrouwen heel vriendelijk en behulpzaam!

1 like

Voor wie naar Breda Jazz gaan, hebben jullie nog aanraders? Ik kijk meestal maar waar ik tegenaan loop.

Trouwens nog een eettip voor als je zin hebt in ‘iets anders’. De jongens van zand en klei. Zit op het einde (begin?) van de Veemarktstraat. Restaurant waarbij alles om aardappel draait. Vooral de plaat met kleine voorgerechtjes is een aanrader!

5 likes

Ik was gisteren in mijn eentje gaan lunchen en lezen bij Lattes & Literature en voelde me echt bekeken. Mijn broodje was wel lekker tho haha. Wat zijn plekken waar het gangbaar is om in je eentje te zitten?

Ja Inspire boven is ook heel relaxed, en verder kun je bij In Kannen en Kruiken ook heel lekker alleen zitten. Als het lekker weer is ook in de tuin bijvoorbeeld. Doe ik vaak met de hond erbij.

2 likes

Bij Sowieso!

Koffie bij Teun is ook prima om alleen te zitten. Stel je wilt aan de studie werken o.i.d dan is het wel te druk in het weekend

1 like

Waar gaan jullie zwemmen bij dit goddelijke weer?

(En als er mensen zijn die vandaag willen zwemmen of een terrasje doen, let me know. Wil graag wat leuks doen, woon hier niet lang, ook nog eens net single en heb net uit pure ellende getinderd om zo wat nieuwe mensen te ontmoeten hier in de omgeving. :see_no_evil:)

Hoi! Galderse meren is fijn om te zwemmen, maar op dit soort dagen ook wel een beetje vol en soms wel wat asovolk. Asterdplas schijnt ook prima te zijn, maar daar ben ik nooit geweest.

Ik woon ook in Breda. Terras? Stuur maar even een PB als het je leuk lijkt.

3 likes

Hier kun je allemaal zwemmen in Breda: https://indebuurt.nl/breda/doen/spetter-spatter-spater-hier-kun-je-zwemmen-in-breda-en-omgeving~56783/

En inderdaad, wat @anon45507601 zegt, je kunt dus blijkbaar appen voor de drukte. Ik zag het hier net voorbijkomen. Wat lollig.
https://www.breda.nl/galderse-meren?fbclid=IwAR3GFSggbe6-mTYgqv4lSYsK3rwD_yW_N7t4DCcN5GVxIFPlcI9bPnwRz_M

Oh wat luxe dat je de gemeente erover kan appen!

En @anon45507601 wat lief dat je daaraan denkt! Maar heb inmiddels al een ruimte gevonden waar ik 24/7 kan werken en ook gewoon herrie kan maken (wat redelijk noodzakelijk is tijdens zangles geven) dus ik ben voorzien. Maar dankjewel!

1 like

Mij lijkt het ook wel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten in Breda, ken er niet zo heel veel mensen namelijk :slight_smile: Kan ik je een prive berichtje sturen?

@Amarens we kunnen wel een mini meet-up doen in Breda?

2 likes

@Nisekoi, @JanHagel hoi! Ik heb zelf die behoefte niet echt op dit moment (en vind mijn anonimiteit hier ook wel prettig :upside_down_face:). Maar een meet is een prima idee! Volgens mij zitten hier wel wat mensen die zin hebben om nieuwe mensen te ontmoeten. Dan kan iedereen die zin heeft gewoon aanhaken en misschien doe ik dat ook wel een x op een later moment.

1 like