Ik vind zelf €4 ps beetje veel omdat ik 5 spots heb en het maar in de keuken is. Maar als die van ikea gewoon prima zijn zal ik daar wel op uitkomen dan.
Bij Action heb je dimbare led spots die je ook met je telefoon kunt bedienen via Wifi: LSC led-spots | Action.com
Ik bestel vaak lampen bij 1 2 3 led punt nl. Goede prijs, snel verstuurd, en ook wel korting bij grotere aantallen.
Ik heb gewoon de simpelste led van de bouwmarkt genomen. Ik schrok eerst van de energielabels, ik zag er geen beter dan F maar dat komt gewoon doordat die labels aangepast zijn en om ze onderling te vergelijken. In het oude energielabel systeem zouden deze veel beter scoren. Als je uitrekent wat het verbruik per uur is valt het nog steeds hartstikke mee.
Weet je of je dimmer ook met ledlampjes werkt? vaak werkt een dimmer alleen op halogeen of led.
Ik ben terug van operator veranderd. Mijn gsm-abonnement ging op één jaar tijd van 30 naar 33 en dan naar 37,50. Ben weer base en ik betaal nu 29 euro voor alles onbeperkt.
Zijn deze dimbaar ja? Ik zie het nergens staan.
@tessel ja ik heb al weleens 1 spot vervangen met led en hij dimt gewoon.
Voor als iemand nog een handig stappenplan/cursus zoejt om te besparen op boodschappen is onderstaande blog wel een optie
Er zijn al een aantal lessen online zag ik.
Ja je kunt ze dimmen of de kleur veranderen met een app. Ik weet niet of het ook dimbaar is met een dimmer.
Ik heb vandaag €18!!! Bespaard door de Jumbo 7 zekerheden.
Ik was vandaag bij de Jumbo kattenbrokjes halen, want wij hebben besteld, maar blijkbaar is er een leveringsprobleem en komt het pas vrijdag (normaal hebben wij een voorraad staan en bestellen dan bij de laatste 5kg) en 1 van onze poezen wil alleen maar purinaone sensitive eten (we hebben 8 Maine coons)
Ik zag dat ze bij onze Jumbo ook de 1,5 kg zakken hadden voor €8,99. Ik denk dan neem ik er 2 mee, kom ik bij de kassa, geeft ie €9,89 aan, op 2 zakken is dat al €1,80 verschil. Hele discussie later want ze hadden het over dat het verkeerd gevuld was terwijl het kaartje expliciet zei purina one sensitive 1,5 kg kreeg ik het mee voor die prijs, maar toen herinnerde ik me dat als een product verkeerd geprijsd is dat je het gratis krijgt. De mevrouw van de kassa zei dat dat niet klopte en alleen voor over datum producten gelde. Toen ik naar buiten liep heb ik het opgezocht, en het klopte dus ook … als t verkeerd geprijsd is, dan krijg je het product gratis. Ik ben terug gegaan, de website laten zien en jahoor, kreeg beide zakken gratis… haha, het voelt bijna als een cadeautje ik ben normaal ook niet zo van dit, dat ik zo vasthoudend ben, maar ben toch blij dat ik het gedaan heb
Miss heeft iemand er nog iets aan, dit is wel ultiem geld besparen haha
Tering
7 maine coons verkopen is ook wat duizendjes op de rekening erbij en een goede besparing op je jaarlijkse lasten.
Ik vind de Jumbo hierom echt een kutwinkel. Hoor alleen maar dat je echt een zeur moet zijn als je terecht een beroep doet op hun “7 zekerheden”. Verleen gewoon service.
Ja vind ik ook hoor, meisje zei ook dat ze er niet zo lang werkte. Prima voor mij, haha. Ik heb het geld gekregen wat in hun policy staat.
Waarom zou je dat willen? Ik zou er zo nog 8 bij doen
Jantje
De brokjes waren nog niet binnen, en moest dus weer terug naar de Jumbo om tot vandaag te overbruggen.
Scan ik mn zak met de handscanner, geeft €9,99 aan.en wat zegt t prijskaartje nu €8,59. (Van de week was het €0,80 cent verschil, nu €1,40… ) ik voelde me zon zeikerd, maar deze gozer zei als eerste probably verkeerd gevuld(geen grapje, dat half Engels) nah nee meneer, kijk, ik heb al n foto voor je. En hij zegt ook gelijk deze zak krijgt u gratis mevrouw. wat voelde ik me beschaamd, maar dit is echt van de zotte.
De katjes zijn er blij mee in ieder geval. Ik sta nu waarschijnlijk bekend als de zeikerd van de Jumbo
I just cant dat die eikelige kutvakkenvullers bonusbordjes verkeerd ophangen. Leer fucking lezen en uberhaupt ergens om geven. Ik wil dan echt van carriere switchen naar supermarktmanager Harry Piekema en al die stinkoksels ontslaan. Je moet nog beter opletten hierdoor wat je in je kar pleurt.
Ja dat weet ik, maar ik vind dat personeel het direct goed hoort te hangen. Daarnaast moet het je ook maar opvallen na betalen.
Stink oksels hahahaha
Wat zijn de kosten voor een rekening bij Bunq?