Hahaha ja deed ik ook ![]()
Ben ook nav de tip van @Shadina naar bunq gegaan.
Ik ook!
Zie jij nu ook huidige rente van 1,56%? Ik zie dat in de app staan, hoe kom je aan 2%?
Ondertussen rente verlaagd denk ik want van precies een week geleden lees ik nog dat ze “rente verhogen naar 2,01%”
In mijn app staat 2.01%
Ik vind de app en website van bunq wel heeeeeeeel gebruiksonvriendelijk, ook steeds half in een taal dan weer anders dan weer translated by google, info slecht te vinden, contact slecht te maken, overal zo veel ruis, wat een bullshit
Ja het is geen bank het is een
lifestyle ![]()
Oh gatver ![]()
Ik had er nog geen geld ingelegd en ik denk dat ik het ook maar niet moet doen misschien
Mja 0,5% rente is ook weer net niks ![]()
Als je via Google zoekt op “Bunq rente” is de eerste hit meteen de pagina waar nog 2,01 gecommuniceerd wordt.
Huh wat raar, bij mij echt 1,56%. Wat hebben jullie dat ik niet heb of andersom
Ja ik zie het maar hier zelfde verhaal als @ellegirltalk
Vind het maar ontransparant in ieder geval.
Klantenservice is ook ruk. Je kan alleen chatten en het duurt vaak heel lang voordat je antwoord krijgt. Heb mijn zakelijke rekening bij Bunq omdat ze goedkoop zijn maar zou het liefst overstappen.
Ik heb trouwens een spaarrekening bij Lloyds, krijg nu 1,5% rente geloof ik
Haha ja ik stelde de rentevraag in de chat, krijg binnen een kwartier wat links gestuurd naar zaken die 100% niks met mijn vraag te maken hebben en het ticket is gesloten. Dank ![]()
Denk niet dat ik dit met m’n geld vertrouw eigenlijk hahaha
Oh wauw, dat is wel snel! Ik heb wel eens 4 dagen moeten wachten ![]()
Ja wel snel! Maar 0,0 bruikbaar grrrr
ik denk dat rentenieren sowieso ook gewoon een bewoording was maar niet letterlijk te nemen? Je moet al 2miljoen op de bank hebben staan om jaarlijks 40K te krijgen aan 2%, maar ik denk niet dat je snel iemand tegen zal komen die eerst zoveel geld bij elkaar krijgt en dan een levens standaard heeft waarbij 3K per maand voldoende is. Belastingen en inflatie nog buiten beschouwingen gelaten. De meeste mensen die ‘rentenieren’ maken hun geld wel gewoon op of hebben het merendeel in betere beleggingen/bedrijven liggen wat meer kan opbrengen.
Ik ben er uit. Als je website op engels/frans/italiaans hebt staan, is de rente 1,56%. Als je taal links onderin veranderd naar het Nederlands is de rente 2,01%.
Dank hiervoor!
Ik vind het eng om zoveel spaargeld in 1 keer over te maken naar een andere rekening. Hebben jullie gewoon in 1 keer alles overgemaakt of elke keer een bedrag ofzo haha en dat een paar keer.
Ik heb net 1 cent overgemaakt om te testen en het komt aan maar toch voelt het eng ![]()