Budget- en besparingstopic

Al op EGF een tijd niet meer ivm relletje in secret santa/bunny? topic

2 likes

Oh, helemaal gemist… jammer!

Ik wil een Sim only abbonement gaan afsluiten. Hebben jullie aanraders?

1 like

Ben. Ik ben al sinds mijn 15e (nu 27) af en toe een periode lid geweest bij hen. Zowel de maandelijkse opzegbare abo’s als de één/tweejarige abo’s en ik heb er nog nooit gedoe mee gehad. Nu zit ik ook weer bij Ben (maandelijks opzegbaar). Cheap en in de Randstad in ieder geval goede ontvangst.

1 like

Simyo!

1 like

Ik heb Simpel sinds een paar maanden en ben daar wel heel tevreden over eigenlijk. Onbeperkt bellen, 1000 smsjes en 5 GB internet (wat ik echt never nooit op krijg) voor 10 euro. Maar dat was wel een aanbieding.

Ik had hiervoor hollandsnieuwe en daar had ik op het laatst 2 GB internet (wat ook mijn belminuten waren) en betaalde ik meer voor. :’) En veel slechter bereik ook. Blij dat ik overgestapt ben. Ik heb helaas wel één keer de aansluitingskosten moeten betalen maar goed dat is nou eenmaal zo.

Zie nu dat de aanbieding er nog steeds is maar met iets minder smsjes.

1 like

Ik had dat juist met hollandsnieuwe haha. Altijd als ik in Duitsland was dan kreeg ik het niet voor elkaar…Nu ik simpel heb werkt het gewoon in 1x zonder iets doen. Raar hoe dat zo kan verschillen!

2 likes

Ik ben heel blij met Simyo! Als je langer een abonnement hebt gaan de prijzen ook wat omlaag.

1 like

Ik heb ook Tele2! Ben er erg tevreden over en het is echt niet duur. Ik betaal 22 euro voor onbeperkt internet en 100 belminuten.

2 likes

Ik heb tele2 omdat het zo goedkoop was maar ik vond KPN tot nu toe het aller beste!

1 like

Wow wat een antwoorden. Daarom hou ik van dit forum. Ik ga er eens naar kijken en vergelijken.

Ik vind Simyo ook heel fijn! Ik betaal nu 8 euro voor 100 belminuten en 1GB

1 like

Hooooi ik wil meer tipsss. Ik heb een gat in mijn hand maar moet deze maand echt zuinig doen. Denk dat geen kleding of troepjes oid kopen me wel lukt. Maar niet (te) dure of onnodige boodschappen halen wordt denk ik nog wel een ding.

Ja bezuinigen op eten is echt kut.
Aardappels zijn goedkoop en diepvries groenten ook. Voor de rest ben ik de slechtste bezuiniger ooit en haal gewoon geld van m’n spaarrekening om de supermarkt en toko en markt te plunderen.

3 likes

Er zijn weer veel gratis scoupy acties!

2 likes

Volgens mij zag ik nou serieus ergens dat die wasmiddel pods 1+2 gratis waren

1 like

Hoeveel hebben jullie al bespaard met Scoupy? Ik 53 euro en ik haal maar amper dingen haha.

107 euro. Haal alleen de gratis dingen.

1 like

190 euro bespaard tot nu toe. Doe het wel al ruime tijd en haal regelmatig wel dingen via scoupy.

1 like

Oh wow nice, ja ik ga ook proberen weer meer te doen nu!