Net zoals dat ik sinds een jaar Kpn heb voor tv en internet (na jaren ziggo/upc maar verbinding was superslecht en ze weigerden mij een nieuw kastje te geven terwijl mijne jaren oud was). Mn contract bij Kpn liep af en ik dacht ik ga eens rondneuzen voor goedkopere providers en bellen naar Kpn voor korting. Ze wilden me niet de actie geven voor nieuwe leden maar wel €10 korting pm. Ik zag Online.nl echt mega goedkoop… maar de reviews, heel erg slecht.
Dus ik bel Kpn terug dat ik hun korting accepteer en bij hun blijf. Omdat zij goed zijn en een groot bedrijf met best goede klantenservice betaal ik liever iets meer dan bij een onbetrouwbaar goedkoop bedrijf. Straks zit je ineens maanden met een slechte verbinding…
Nee, hier ongetwijfeld ook niet, maar dat maakt niet uit Ik lees sowieso veel Engelse ebooks en die zijn over het algemeen ook niet heel duur.
Niet doen!! Echt een ramp daar.
En dan met name de bereikbaarheid van de klantenservice. En als je ze dan eindelijk te pakken hebt… fout op fout op fout
Zo vermoeiend.
Heh bah. Wil gewoon een goede met een normale prijs en service. Zo irritant dit.
Bij Essent een aantal jaar en bij Eneco nu 2 jaar. Maar van de tarieven is wel een goede tip!
Ik heb 2 keer een jaar bij oxxio gezeten, en nooit problemen gehad. Hier juist veel last gehad met green choice.
Bij iedere energiemaatschappij gaat weleens wat fout. Als je reviews over welke energiemaatschappij dan ook leest, zijn ze meestal slecht. Omdat je alleen een review schrijft als het mis gaat. Ik ben overgestapt van Nuon naar Oxxio zonder enig probleem en ben tevreden over Oxxio. Ik vind de app veel fijner, geeft een goed overzicht van je verbruik en de app werkt tenminste. Dat kan ik van de app van Nuon niet zeggen.
Ik heb achtereenvolgens bij Energiedirect, Nuon, E.ON, Powerpeers en Greenchoice gezeten en ik ga nu overstappen naar Vrijopnaam.
Met allemaal nooit een enkel probleem gehad, maar ik heb ze ook allemaal nog nooit hoeven bellen of mailen, buiten dat ze geld van m’n rekening afschrijven heb ik nooit contact met die mensen. En dit gaat dus al jaren allemaal goed, ik ben ook niet zo heel bang dat het bij een ander bedrijf dan ineens helemaal mis zou gaan. Maar dat schrijf je niet op een review-site, want dat is niet leuk
Maar als je jaarafrekening bij Eneco inderdaad wordt gecorrigeerd, zou je dan alsnog willen overstappen? Want ik las in je post dat het vooral daar om ging en ik weet niet of je al contact heb opgenomen met ze, maar ik acht de kans heel groot dat je je geld terug krijgt.
Kijk je kunt alsnog overstappen natuurlijk, dat kan altijd! Maar als de hoge rekening DE reden was, welke negatieve punten blijven er over?
Ik zit al 4 jaar bij Greenchoice overigens en heb nooit problemen met ze. Inmiddels blijf ik er ook uit principe, terwijl je vast wel welkomstkortingen kan krijgen elders. Maar ik ben altijd goed geholpen, duurzaam karakter: het overstappen hoeft van mij niet zo. Tuurlijk is dit het budget topic en kortingen afslaan past daar niet helemaal bij maar als je het ECHT niet kan kiezen en je jaarafrekening wordt gecorrigeerd…
Online lees je sowieso vrijwel alleen slechte reviews en uiteindelijk is bijna elk geval weer anders dus soms moet je het gewoon zelf ervaren. En als het niet bevalt stap je volgend jaar toch weer over? (Of eerder maar dan zit je idd met die scheve jaarverdeling). Ook geen man overboord denk ik dan
Nou mijn eindafrekening van Eneco gekregen en mag dit jaar maar liefst €310 bij betalen, scheelt gelukkig maar €1000 met vorig jaar. Heb boos op gebeld dat in mijn app andere bedragen staan, maar hun konden dat verschil ook niet verklaren. Dus ik vroeg of die zogenaamde slimme meter ook maar gokken? Kreeg wel zogenaamd een hele mooie aanbieding omdat ik zo een trouwe klant was maar dan moest ik wel NU akkoord gaan en anders kreeg ik hem niet. Krijg lekker de tiefus.
Ik heb nog een super kleine budget- en bespaartip: zet je gieter naast je waterkoker. Elke keer als er een restje gekookt water over is doe je het in de gieter tot hij vol zit. Beter voor je planten, want gekookt. En niet elke keer nieuw water hoeven te pakken!
Maar gooi je dan normaal het water weg dat over is in de waterkoker? Ik laat dat gewoon er in en vul bij. Of snap ik m niet?
Het schijnt dat gekookt water nog een keer koken slecht is, mocht dat nooit van mijn vader mja nu ben ik rebels en doe dat lekker wel. Of ik vul mijn koffiezetapparaat er mee, maar komt op hetzelfde neer.
Volgens mij is dat omdat je sneller kalk krijgt als je er water in laat zitten.
Ja dat gooi ik weg! Maar vooral omdat we nu een baby hebben en dus heel veel flesjes maken op een dag, dat doe ik dan liever met nieuw water.
Ooh ja ik doe dat ook oops.
Ik gebruik het water uit mn kruik voor de planten
Ja ik ben ook onder de indruk van de Mods hahaha
Ik probeer zoveel mogelijk regenwater te gebruiken Niet eens voor de zuinigheid, maar omdat mijn planten er beter door lijken te groeien.
Ik heb net KPN gebeld en maandelijks 25 euro korting gekregen voor 6 maanden haha super chill. Ik zei moet ik het hele verhaal ophangen van opzeggen of vind je het goed als ik meteen om korting vraag?
En hij was echt mega chill haha, nu ben ik echt in de mood om naar nog meer dingen kritisch te kijken, maar dat kan niet want energie staat nog twee jaar vast, zorgverzekering is al geweest en kan verder ook niet echt iets op te zeggen.
Ik ben trouwens ook blij met Peaks, ik heb ondertussen al 43 euro winst over 750 euro in een jaar. Gaat sneller dan de spaarrekening
Welk nummer van KPN moet je dan bellen? Of bepaalde keuze maken in het keuzemenu?