Hartverscheurend komt het nog goed met die kippen of zullen ze voor de rest van hun leven niet weten hoe ze kip moeten zijn?
33.80 voor mijn auto (ik weet eigenlijk niet wat mijn vriend betaald voor zijn auto, dit betalen we beide zelf) & ongeveer 56e voor de rest van de verzekeringen voor ons beide (doorlopende reis, overlijdensrisico, woonhuisglas en inboedelverzekering). We zitten bij Interpolis en Promovendum.
Wat goed dat jij ze opvangt!! En zo gezellig lijkt me
Ik wil dit misschien ook! Jij hebt dus een combi van ‘gewone’ aka niet mishandelde kippen met ex-legkippen?
Ik heb ons financiele overzicht al lang niet meer bijgewerkt, maar ik weet dat we giga uitgeven aan boodschappen.
Eerlijk is eerlijk, ik volg het FODMAP-dieet en daar gaan ook veel kosten inzitten.
Nu ik naast mijn fulltimebaan een studie volg, ben ik ook gemakkelijker en haal ik bijna alles bij de AH.
Heeft er iemand het abonnement bij de AH al uitgepluisd?
Heeft het daadwerkelijk voordelen om dat af te sluiten?
Als je alles biologisch koopt kan het wat opleveren. Wij kopen best wat dingen biologisch (bv mosterd, wat dan 19 ct per potje scheelt dus op jaarbasis 2 euro, kokosmelk, pindakaas zelfde verhaal). Ik denk dus dat wij m er wel uit zouden halen, maar dan wel redelijk precies. Ik verwacht geen 20€ erop te verdienen.
Die koopzegels zijn wel interessant, wij doen dat nu niet want dan lijken de boodschappen nog duurder.
Je kan gewoon een tussenpersoon benaderen en vragen om offertes, daar zitten geen kosten aan verbonden! Dan kun je zelf vergelijken
Pas als je je verzekeringen via die tussenpersoon laat lopen komen er kosten bij kijken, een vergoeding voor het zijn van je tussenpersoon.
Ik heb het abonnement wel genomen, maar alleen omdat wij een bezorgbundel hebben en je daar korting op krijgt. Die korting is precies hetzelfde bedrag als dat premiumabonnement, dus dan heb ik het er sowieso al uitgehaald. Dan is die 10% korting op het bio-assortiment mooi meegenomen.
Ook alleen als je select hebt dus. Ik bestel regelmatig bij Bol maar aangezien verzenden gratis is vanaf 20€ heb ik geen select abonnement. (wel gehad maar mijn ervaring met avondbezorging is zo negatief dat ik daar niet meer aan begin)
Ja dit. Plus we bestellen elke week een paar bio producten en alleen daar al mee komen we op jaarbasis uit. Die bonusbox vind ik wel echt onzin, want je kunt dan gewoon alles aanvinken ipv de 5 die je normaal al had, komen geen andere dingen bij.
Wij wilden toch een bezorgabonnement afsluiten bij AH. Met dat premium abonnement kreeg je 10% korting op bezorgen. Jaar lang bezorgen kost €120, dus €12 korting door dat premium abo en premium abo is €12 dus in feite dan gratis.
Wij sparen ook koopzegels, dat kan je dubbel aanzetten en ik vind die bonusbox ook chill. Daarnaast komen we soms wat biologisch, en daar zit dus standaard 10% korting op. Al met al halen wij er dus wel voordeel uit.
Ah ja, op die manier klinkt het inderdaad voordeliger! Ik vind hier het aanbod in vegetarische maaltijden gewoon niet super. Deze week hadden we een hele laffe curry bijvoorbeeld. Als we dat zelf maken hebben we ook voor 2 dagen, is het lekkerder en gevulder en als we dat van tevoren zouden bedenken en bestellen via Picnic net zo makkelijk. Ik ben ook heel slecht in meer dan eens per week hetzelfde eten. Heb t idee dat je met enkel vegetarisch 3 avonden per week echt duurder uit bent (meer dan 10 euro per maaltijd!) en constant halloumi eet.
In de app van de rabobank kun je handmatig de categorie veranderen van een betaling als jij vindt dat hij onder de verkeerde categorie is ingedeeld
Triodos staat er wel bij intussen!
Ze zijn het aan het uitrollen in de oranje pakketten. Maar als je een oranje pakket met korting hebt dan krijg je het niet. Had het gisteren even uitgezocht omdat ik ook niets zag. En dan twijfel je of je van pakket zou moeten wisselen want zou wellicht ern handige functie zijn.
40 cent per maand… En dan mag je ook gratis pinnen. Nu betaal ik 80 cent per keer. Nou pin ik niet zo vaak, maar het valt mee dan als je het tegen elkaar wegzet… 2 euro op een jaar ofzo extra…
Ik was net een beetje door financieelonafhankelijkblog.nl aan het scrollen en kwam in een post tegen dat Jumbo blijkbaar per winkel verschillende prijsniveaus hanteert. De Jumbo’s waar ik het meest kom vallen gelukkig in de categorie ‘laag’, maar die een dorp verderop valt weer in de categorie ‘hoog’. Had echt geen idee dit een ding is, dus als je net als ik Jumbo-fan bent en er meerdere in de buurt hebt misschien waard om deze even te checken: tabel-jumbo-hoogvliet-plus.pdf (consumentenbond.nl)
Hmm ja, dat zou kunnen. Twee van de Jumbo’s hier in de lage categorie zitten naast een Aldi of Lidl, dus daar zullen ze niet teveel van af willen wijken.
Ik vind de bonus van de AH stom haha. Ik heb geen zin om een supermarkt te laten bepalen wat ik koop of eet die week en daarnaast heb ik altijd wel boodschappen nodig die niet in de bonus zijn. Dan ga ik liever voor de standaard lagere prijzen van de Jumbo. (Op hun website en in de app is trouwens heel snel en makkelijk te zien wat er in de aanbieding is hoor. Jumbo.com > aanbiedingen en dan kies je de weekaanbiedingen of seizoensaanbeidingen, waar bij elk product heel duidelijk de periode staat waarin het in de aanbieding is.)
Waar moet dat tabje precies staan in de app?