Herkenbaar ja! Ik zat ook altijd op de grond hahaha
Ik heb een paar weken terug de katten van vrienden verzorgd. Toen ben ik wel enkele keren naar boven gelopen om te checken of er geen viezigheid/kots/gevangen vogels toevallig boven lagen. Uiteraard nergens aangezeten, maar vind het wel netjes om even te checken (als de katten zelf ook boven mogen komen natuurlijk, anders heb je er echt niks te zoeken).
Deze katten kwamen idd niet buiten of de deur naar boven was en bleef dicht. Dus ook geen reden om op de slaapkamers te komen
Ik ben echt te invested in deze saga en kan niet wachten tot we horen of de bananen zijn weggegooid
Een buurvrouw liep vandaag zomaar via de achterdeur, door ons huis, naar de voordeur, omdat het sneller was.
âIk ga even via jullie huis.â
Euh⊠wat?
Uhhhhhh hoe kan dat nou? Heb je daar niet meteen wat van gezegd? Dit is echt meer dan alleen een ergenis.
wtf
Ze wilde van het balkon naar de galerij, maar haar balkondeur zat op slot. Dus kon ze zo bij ons binnen.
Mijn vader zat op de bank en voor hij wat kon zeggen, was ze al weg.
Wtf waar halen mensen het gore lef vandaan om dit soort dingen zomaar te doen? Hoe werken je hersens dan, vraag ik me af - waarschijnlijk niet
Waarschijnlijk had ze zoiets van âjouw huis is ook mijn huisâ
Het gekke is ook⊠als ze het gevraagd had, hadden we gewoon gezegd dat het mocht. Maar die burtaliteit
Is er iets erger dan studenten die buiten karaoke zingen
Nou ik geloof serieus dat ik die net voorbij heb horen komen
Buren 2 huizen verder parkeren altijd de auto op de stoep, heb ze al een aantal keer op aangesproken maar blijven het doen. Toen ik thuiskwam van het werk zag ik een boete onder de ruitenwisser Gaat leuk worden als ik ze zie.
Ik haat studenten echt, zo lawaaiig altijd.
Een paar dagen terug werd ik 's nachts wakker van een groepje mannelijke studenten die bij mij om de hoek aan het âhangenâ waren. Het klonk echt alsof ze seks met elkaar aan het hebben waren. Geschreeuw, gekreun, gelach. Ik ging luisteren maar helaas kon ik niks zien Soms hoorde ik ook echt rare uitspraken en ze waarschuwden steeds als er iemand aan kwam ofzo. âHou mijn hoofd maar vastâ en zingend op de melodie van Poesje mauw âIk heb lekkere melk voor jouâ WTF echt ga naar huis
Ja dat nachtelijk lawaai maken op straat is wel typisch zoân ding wat ze hier ook doen. Ik snap het vanuit hun ook echt wel, helemaal nu in de zomer als je student bent (dan heb je vast ook alweer vakantie nu omg) maar zo irritant als je ernaast woont
Nee althans nog niemand behalve de afgestudeerden in mijn kring erover gehoord dat ze al vakantie hebben. De meesten hebben volgende week of over 2 weken tentamens.
Ik heb nieuwe achterburen en wow wat een toxic relatie hebben zij. Meisje schreeuwt dagelijks super hysterisch tegen haar vriend. Gisteren krijste ze:
âPYRENEEĂN, FIETSEN, IS HET ENIGE WAAR JE OVER PRAAT. HET BOEIT ME NIETâ
Vind het heel irritant voor mezelf en ook echt sneu voor die jongen.
Ze heeft wel een punt. Fietsen is echt niet boeiend.
Ik hoop niet dat deze zin in mijn hoofd blijft spoken zoals dat Dodenherdenkingsmusicallied.