Burenergernissen #2

De discussie wordt voortgezet vanaf Burenergernissen (Deel 1) - #5585 door Soy.peor.

Eerdere discussies:

1 like

@Soy.peor ja het kan zo erg je dag verpesten. Maar ook voor die honden, als ze uuuren lang blaffen elke dag is er echt wat mis met die baasjes.

3 likes

@Mango
We staan nog steeds op de wachtlijst bij handhaving… echt bizar! Qua situatie is er nog niets veranderd helaas

1 like

@Soy.peor omg zo sneu! Hopelijk krijgen die beestjes een andere thuis

3 likes

Jaa ik hoop wel dat ze gewoon een x worden afgepakt en een beter huis krijgen idd.

Echt kut als je elke dag overlast hebt van je buren maar hier heb ik toch wel om moeten lachen :joy:

https://www.instagram.com/reel/CVi-HLPgR3k/?utm_medium=copy_link

6 likes

Ik heb heel kort een bovenbuurvrouw gehad die graag met vrienden Just Dance speelde, zij klonk ook precies zo haha. Ze had ook echt een dikke muziekinstallatie maar als de huisbaas langs kwam nav klachten zei ze dat ze alleen muziek luistert op een klein oud radiootje, tuurlijk meid :thumbsup:

4 likes

Heb deze doorgestuurd naar een vriendin, die heeft ook fijne bovenburen die dit in haar beleving ook uitspoken :rofl:

Zelf mag ik alweer een aantal keer naar de blaffende hond verderop luisteren. Ja beest, we weten dat de tuin jouw territorium is en dat je dat graaaag laat horen aan elke teckel, jack russel en pekinees die voorbij komt dribbelen en dat jij tien keer groter bent maar hou in godsnaam je kop! :expressionless:

Haahah dit is precies wat ik denk dat mijn bovenbuurman dagelijks doet :joy:

1 like

Haha ik ben de bovenbuur en ben soms bang dat mijn onderbuurman zo denkt :sweat_smile:

Ik vraag me ook altijd af wat hij denkt als mijn kat ergens vanaf springt want dan hoor je echt zo’n bonk.

2 likes

Mijn buren zijn er nu van overtuigd dat wij hun harde muziek, schreeuwen en stampen etc. maar moeten accepteren omdat we in een oud huis wonen. Het is echt de omgekeerde wereld. Vannacht weer de politie gebeld en ik heb geen idee of ze überhaupt langs zijn geweest want het was geen moment stil. Tot rond 3 of 4 uur iemand helemaal door het lint ging en dik een half uur iedereen op zo’n volume aan het schreeuwen was dat ik het vanuit mijn bed kon volgen. Blijkbaar was iemand doorgeslagen en had een mes vast. Nu zijn ze zoals altijd nog bezig en dat houdt met het patroon van de afgelopen maanden waarschijnlijk morgen ergens pas op.

Wat een ellende. Gewoon nog een keer bellen hoor!

Zoo mijn buurman hier naast flipt hem helemaal. Ik hoor heel hard boos geschreeuw, er worden met dingen gegooid en op de muren/ meubels geslagen.
Ik hoor verder ook niemand terug schreeuwen dus ik denk dat hij alleen is?!

3 likes

Oh wat naar zeg, is het al gestopt inmiddels?

2 likes

Ja het is nu weer stil, maar het was ruim een half uur dat het door ging.

4 likes

@Bergamot en ik hebben te vaak de politie gebeld denk ik… mijn vriend belde gisteren voor geluidsoverlast van een feest op een dakterras en toen zei die vrouw aan de telefoon dat ze sinds kort niks meer doen met overlast meldingen en dat je eerst zelf langs moet gaan??

Huh wat is dat voor raars. Alsof zelf klagen gaat helpen.

2 likes

Kun je niet gewoon zeggen dat je al langs bent geweest?
Ik zeg meestal wel dat ik of al vaak genoeg langs ben geweest of dat ik echt niet midden in de nacht in mijn pyjama een paar straten doorga om aan te bellen bij achterburen die ik niet ken.

1 like

Ja joe joe, voor hetzelfde geld komt daar iemand met een mes opendoen.

1 like

Ik heb al jaren ook zo’n buurman. Dit gebeurde in het begin bijna elke dag, tegenwoordig nog eens per week. Ik de politie bellen, de politie bij hem aanbellen. De politie ziet dan al aan hem dat hij gebruikt heeft maar dan zegt hij: ja stress maar ik ga nu slapen. En dan gaat de politie weer??? Ik ben op den duur maar gestopt met de politie bellen maar het is zoo naar als het gebeurd. Laatst gebeurde het weer en toen gilde ik superluid: DOE GVD EENS NORMAAL en toen was hij wel ineens stil…

4 likes