Waarschijnlijk had ze zoiets van “jouw huis is ook mijn huis”
Het gekke is ook… als ze het gevraagd had, hadden we gewoon gezegd dat het mocht. Maar die burtaliteit
Is er iets erger dan studenten die buiten karaoke zingen
Nou ik geloof serieus dat ik die net voorbij heb horen komen
Buren 2 huizen verder parkeren altijd de auto op de stoep, heb ze al een aantal keer op aangesproken maar blijven het doen. Toen ik thuiskwam van het werk zag ik een boete onder de ruitenwisser Gaat leuk worden als ik ze zie.
Ik haat studenten echt, zo lawaaiig altijd.
Een paar dagen terug werd ik 's nachts wakker van een groepje mannelijke studenten die bij mij om de hoek aan het ‘hangen’ waren. Het klonk echt alsof ze seks met elkaar aan het hebben waren. Geschreeuw, gekreun, gelach. Ik ging luisteren maar helaas kon ik niks zien Soms hoorde ik ook echt rare uitspraken en ze waarschuwden steeds als er iemand aan kwam ofzo. “Hou mijn hoofd maar vast” en zingend op de melodie van Poesje mauw “Ik heb lekkere melk voor jou” WTF echt ga naar huis
Ja dat nachtelijk lawaai maken op straat is wel typisch zo’n ding wat ze hier ook doen. Ik snap het vanuit hun ook echt wel, helemaal nu in de zomer als je student bent (dan heb je vast ook alweer vakantie nu omg) maar zo irritant als je ernaast woont
Nee althans nog niemand behalve de afgestudeerden in mijn kring erover gehoord dat ze al vakantie hebben. De meesten hebben volgende week of over 2 weken tentamens.
Ik heb nieuwe achterburen en wow wat een toxic relatie hebben zij. Meisje schreeuwt dagelijks super hysterisch tegen haar vriend. Gisteren krijste ze:
‘PYRENEEËN, FIETSEN, IS HET ENIGE WAAR JE OVER PRAAT. HET BOEIT ME NIET’
Vind het heel irritant voor mezelf en ook echt sneu voor die jongen.
Ze heeft wel een punt. Fietsen is echt niet boeiend.
Ik hoop niet dat deze zin in mijn hoofd blijft spoken zoals dat Dodenherdenkingsmusicallied.
Nee hij zingt ook musical liedjes en volgens mij is hij schilder van beroep
Wat zou denken jullie de reden zijn dat de honden van de bovenburen rond bedtijd altijd een halfuur constant lopen te keffen? Ik heb boomer bovenburen met kleine kefhondjes die echt hun kinderen zijn dus owee als iemand over een hond klaagt, maar WAAROM blaffen ze zooo lang en zooo vaak? En worden ze daar zelf ook niet horendol van? Heb echt geen zin om langs te gaan omdat ik dan wss geen normaal gesprek kan voeren maar pfff
Wellicht dat ze ze dan alleen laten in bv een bench of woonkamer, als ze zelf naar de slaapkamer gaan. Dat kan een reden zijn dat honden gaan blaffen. Wel mega irritant
Mijn buren (straat verderop maar hun tuin grenst aan mijn tuin) hadden deze week zoveel herrie. Muziek met harde dreun, hard praten (om boven de muziek uit te komen) en schreeuwende kinderen die geen enkele keer werden gecorrigeerd. Ik laat het in het weekend altijd gaan maar dit was maandagnacht om 00:30. Ik heb toen aangebeld en gezegd dat ik dacht dat ze het waarschijnlijk niet door hadden maar dat de muziek heel erg doordreunde en ook met rolluiken dicht ik ze nog kon horen roepen. Ze hebben de muziek toen wat zachter gezet en ik hoorde ze niet meer roepen.
Volgende dag/nacht: precies hetzelfde!!! Ongelooflijk, ook weer gewacht tot na twaalven en weer aangebeld. Ik baal er zoooo van dat ik meerdere keren blijkbaar aan moet bellen en supervriendelijk ben maar dat ze zelf niet kunnen bedenken dat dit doordeweeks niet oké is (niet de eerste keer dat het zo gaat en mijn naaste buren durven niet eens meer aan te bellen). Ik heb nu voor mezelf de grens gesteld dat ik nog 1x bel en dan aangeef dat ik een melding ga maken. Je raad het al… alweer keiharde muziek. Dus ik zit nu moed te verzamelen om zo maar weer aan te gaan bellen
Ik las dit als een vloekwoord haha. Bekt nog best lekker denk ik
Vreselijk zeg! Hoe reageren die mensen dan als je er iets van zegt? Ik vind het na 2 avonden trouwens echt wel geoorloofd om de politie te bellen!
Nou, het stopte vannacht natuurlijk weer niet. Dus ik ben weer naar ze toe gegaan. Ik heb gezegd dat ik in het begin me wel kon voorstellen dat ze niet in de gaten hadden dat de muziek zo hard doordreunde maar dat ik dat nu vaak genoeg had aangegeven. Ook aangeven dat meerdere buren er last van hadden en dat ik de volgende keer wel een melding zal maken, zeker doordeweeks.
Ze begon een beetje te sputteren en vond wel dat buren tegen elkaars leefgeluiden moesten kunnen. Gezegd dat ik het helemaal met haar eens was maar dat ik doordeweeks 's nachts keiharde muziek daar niet onder vond vallen.
Ik ben verder wel afredropen hoor ik merkte dat ze wat boos op mij was en ik durf/wil niet zo’n hele discussie met de buren aangaan. Ik ben heel rustig en vriendelijk gebleven maar probleem is ook wel dat ik daarna nog heel lang wakker lig van de stress en ook wel een beetje van slag ben.
Pff een van mijn buren heeft sinds een tijdje zo’n Harley Davidsonachtige motor en dat ding maakt zo’n tyfusherrie, niet normaal. Ik heb nog nooit zo’n luide motor gehoord. Echt alsof er een vliegtuig aan het opstijgen is ofzo, wtf. Soms laat hij dat ding ook lekker even warmlopen of er komen vrienden langs die dan op dat ding willen rijden, waardoor je een uur in die herrie zit, zo irritant.
Nou vooral dit, de hond van mijn buren blaft ook vaak en super hard, ook gewoon om 2 uur ‘s nachts en dan denk ik echt hallo, als IK er wakker van word, hoezo jullie zelf niet. Kan me wel voorstellen dat je bij een puppy, of als je de hond net hebt, denkt ik laat m blaffen want hij moet leren om alleen te zijn, maar na 2 jaar nog steeds echt Pff.