Burenergernissen #2

We hebben verschillende van die bakjes met idd zo’n zakje. Gooien dat ook in de groenbak. Anders is het niet te doen 10x per dag naar buiten.
Maar iets wat net te dik is voor de goot (is ook niet goed) en te dun voor zo’n zakje gaat het vaak gewoon dicht erin. In de praktijk lepel ik niet elk bakje eerst schoon.

Staat er in de buurt niet zo’n grote pmd container? Meestal bij flats in de buurt of bij een supermarkt.

1 like

Hoe ver moet je naar je groenbak lopen dan? Klinkt nu alsof het minstens 50 meter is ofzo.

1 like

Naja of het 50 of 5 meter is, ik zou ook geen zin hebben om elke keer als je iets weg moet gooien je naar buiten moet.

3 likes

Je kunt ook een lokale politieke partij (die zich hier voor inzet) benaderen, die krijgen dingen vaak sneller voor elkaar!

Echt niet normaal joh

1 like

Iets van 15 meter, 2 deuren door en dan nog een deur waar de container staat. Maar elke keer naar buiten is niet te doen.
1x per dag dat bakje legen doen we al. Maar alsnog eten erin gooien dat vloeibaar achtig is vies en onhandig.
Paar keer al gehad dat het zakje lekt. Als je echt goed plastic wilt recyclen moet je het echt goed legen. En gros van de mensen doet dat volgens mij gewoon niet.
Zit voor mij geen voordeel aan, kost meer tijd, uiteindelijk wordt meeste toch verbrand en het kost meer geld. Vanuit de gemeente krijg je geen stimulans eigenlijk om het goed te doen.

4 likes

Nee, helaas niet. In de hele gemeente wordt geen plastic ingezameld :sleepy:

1 like

Oke dan snap ik het wel! Mijn container staat ook buiten maar dat is maar een paar stappen.

3 likes

Bij ons wordt het plastic van het restafval gescheiden omdat mensen te dom zijn om fatsoenlijk plastic te scheiden en het minder kost om het uit het restafval te scheiden dan het plastic afval nog eens te controleren op kwaliteit plastic.

2 likes

Dan vallen sommige buren nog mee

7 likes

Wow, kan echt niet :open_mouth:

6 likes

Wtf? Meen je dit??? Wat voor mensen zijn dit?

4 likes

Wow wat een gemene assholes. Heb jij dit gekregen?

WATTTT

1 like

Oh nee gelukkig niet. Staat op Reddit

Gelukkig maar. Wel rot alsnog voor die mensen. Wat een mafkezen heb je op deze aardbol

2 likes

Ben weer eens lekker vroeg wakker, omdat de buurvrouw om 6.30 luidkeels aan het zingen is. What the actual fuck.

2 likes

Ik werd gewoon wakker van het gehoest van mijn bovenbuurman :sweat_smile: :woozy_face: Beide ons raam open denk ik. :rofl:

1 like

Ik hoor door m’n hele huis de muziek van de buren, het is niet eens goede muziek.

Wtf :open_mouth: kan de dierenbescherming hier mss niet ook een klacht indienen oid?

1 like