Burenergernissen #2

Een buur zit hier met mijn moeder te praten en heeft het over “zwartvlegels”. WTF praat normaal!
Mijn moeder praat gelukkig niet mee en ik vreet me op. Altijd als ze praat komen er kwetsende termen uit

Het scheelt soms niet veel :joy:

3 likes

Buurman draait al sinds ik thuis ben keiharde muziek als de Macarena, ai se seu te pego, coco jambo etc. Echt whyyy nog nooit eerder gehoord dit ook😂

2 likes

Dit is toch geen ergernis haha. Wat lief! Geef jij ze om de zoveel tijd een plantje cadeau of is het volledig pro deo van hun kant?

Wel een ergernis: zin in appeltaart nu, maar te lui om weer naar buiten te gaan.

4 likes

kunstgras? :joy:

5 likes

Dit schijnt een ding te zijn rondom Volendam. Dan ben je pas echt een goede huisvrouw :joy:

6 likes

Ik stofzuig mijn balkon wel :joy: en het katten net, haat het hoeveel stof en pluis daarin gaat hangen

1 like

Dan komt je vader/schoonvader dat toch doen? En de schoonmoeder/moeder komt dan helpen met het huishouden, zodat je om 5 uur met het hele gezin schoon in (in ja) de bank kan zitten.

Zat op een zwangerschapscursus met Volendammers, was ontzettend boeiend :smile:

6 likes

Ik heb er een aantal jaar gewerkt.
Blijf het een aparte ervaring vinden :joy:

7 likes

De hond van twee buren verderop blijft maar blaffen.
Gvd al de derde dag dat ik gewekt word door geblaf.

3 likes

Onze flat is gerenoveerd en daar horen natuurlijk mankementen bij. Geen probleem, vaak lossen ze het binnen no-time op.
Het enige waar ik me aan erger zijn al die bejaarde buren die zeuren om de nieuwe verwarmingen, want het is zo kil in huis. Schattepatatten… jullie zeuren altijd dat jullie het vroeger zo slecht hadden en dat we niet mogen zeiken. Doe een vest aan en STFU. 22 graden is prima. Val me niet 4 keer per dag lastig met je gejank. Koop een bol wol en brei/haak een paar dikke sokken.
Nou ja, het verbaast me niks. Vorige jaren hadden sommige buren een collectief plan om hun huis tot 25 graden te stoken.

11 likes

nielson-waarom-zou-je-dat-doen

Nee oprecht, wat willen ze er mee bereiken behalve dat de fkat een soort van vlindertuin wordt

8 likes

Dan zou de flat lekker warm worden. Surpriiiise vanaf dat jaar kreeg iedereen eigen rekeningen ipv per blok. Toen moesten sommigen duizend euro betalen.

13 likes

Hahaha backfire

2 likes

een van mijn buren heeft mijn (net nieuwe!) fietslampjes van mijn fiets afgehaald :frowning:

1 like

En heb je ze teruggevraagd? Zou dit niet pikken hoor!
Of petty de bon in de brievenbus gooien

2 likes

Nouja, het zijn er in totaal 41, dus geen idee wie het was. Maar dat is toch stom? Waarom doe je dat zeg.

3 likes

Oh ik dacht dat je precies wist wie het was :sweat_smile:

2 likes

Ik las dit en vroeg me af waarom je 41 fietslampjes zou hebben. :joy:

80 likes

Nou wat aso zeg! Ik zou echt in staat zijn om een heel passief agressief briefje in het trappenhuis te hangen: Of degene die ‘per ongeluk’ mijn lampjes heeft gepakt ze weer terug wil geven, alvast bedankt!

4 likes