Burenergernissen #2

Ja, ik denk niet dat ik die ene buur van de passief aggressieve briefjes wil worden eigenlijk :sweat_smile: En het had ook iemand kunnen zijn die op bezoek was ofzo. Maar goed, het valt me wel tegen.

5 likes

Ja snap ik, echt heel erg asociaal om fietslampjes van je buren te jatten

3 likes

Ik zou dit ook echt minder erg vinden als het bij het station zou gebeuren dan in je eigen woonomgeving. Doet wat met je vertrouwen :sweat_smile:

5 likes

Lol hoe is dat afgelopen?

4 likes

Een buur was dit weekend beledigd, omdat mijn hond 9 maanden ipv 6 maanden is.
Zij tegen een kind: “Ja dit is nog een hele jonge hond. Hij is pas 6 maanden.”
Ik: “Nouuu nee.”
Zij: “Nou dat is niet wat mij verteld is :rage:
Sorry schat, ik kan er ook niks aan doen. Echt hoor, mensen hiero maken zich druk om de kleinste dingen. Kan niet wachten tot ik mijn eigen plekkie heb

13 likes

Nou drie maanden geleden zei je inderdaad wat anders.

21 likes

Mijn buurvrouw heeft de laatste tijd veel bezoek van iemand met echt een lach van een heks en soms gaat dat bijna minuten door :yawning_face:

6 likes

Maar het is toch totaal niet boeiend om te verbeteren dat die hond 6 maanden is in plaats van 9, alsof dat kind dat doorheeft :sweat_smile:

31 likes

I knoooowww, maar ik kon er niks aan doen. Dat mens zit sws in mijn allergie.

@CloserToFine misschien zitten ze te oefenen voor een spookhuis? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 likes

Omg.
Is het niet de hond van twee huizen verder.
Hebben ze dat ene kind een fucking trombone gegeven.
De directe buren hebben ook nog een kleine baby.
Ze hebben echt schijt aan alles

3 likes

Nou in dit geval had ik zelf wel een keer aangebeld bij de nieuwe buren?

3 likes

Nou ik bedoel niet echt om taart te gaan eten hoor omdat je begint over een goed moment, maar als iemands hond in mijn tuin poept en ze knippen dingen uit mijn tuin zou ik niet denken: ah helaas de aannemer is er dus niet zo handig.

9 likes

Uugh ik ben sinds kort verhuisd en ik erger me nu al aan het geluid dag mijn bovenburen maken. Vandaag de hele dag keihard geboor, alsof het naast mijn oor was. Vorige week deden ze dat ook om half 11 savonds!! Gelukkig maar een minuutje, maar toch. En ik hoor die man de hele tijd schreeuwen, hij praat niet tegen zijn gezin maar hij schreeuwt.

3 likes

Hier al eerder gepost over mijn buren en hun hond. Nu hoorde ik net vet geschreeuw etc en zag ik dus op de ring terug dat mijn buurman hun hond vet klappen gaf buiten op straat. Mijn vriend is nu zo enorm boos dat hij in staat is om de buurman een paar klappen te verkopen…

2 likes

Kan je niet 144 bellen?

Je hebt met die ring videomateriaal iig.

15 likes

Ja, al vraag ik af dat ze met een filmpje iets gaan doen?

Mijn vriend is echt een dierenlover dus hij zag die clip en is nu gewoon zo boos erover.

3 likes

Nouja er staat dat ze vragen om videomateriaal als dat er is. Je kan een melding doen met je ervaringen en je hebt op beeld dat de hond daadwerkelijk wordt geslagen toch?

5 likes

Thanks, ik ga bellen!

7 likes

Mijn buurvrouw is al een uur lang méga hard en méga vals aan het meezingen met van die uitbundige ballads :sob: Ze begon met One Moment in Time van Whitney Houston, en is na die 10 keer herhaald te hebben overgestapt op The Voice Within van Christina Aguilera haha echt, meid wat kies je toch uit :joy: Echt een niksige ergernis eigenlijk ook want dit doet ze één keer per maand een paar uur ofzo dus het valt reuze mee. Maar ze mag nu wel ophouden vind ik
Paar weken geleden heeft ze trouwens een uur lang Go Easy on me van Adele gezongen, dat was zo mogelijk nog erger, die uithalen :dizzy_face:

29 likes

Ahahaha klinkt als mijn vorige buurvrouw. Naast dat het irritant was kreeg ik er ook altijd onwijs plaatsvervangende schaamte van. Alsof je iets heel intiems van iemand hoort.

6 likes