Burenergernissen (Deel 1)

Oh no hopelijk is het weer gestopt!

Hier hebben de buren naast mij weer een feestje (vorige week ook al) met keihard muziek en het klinkt als of er heel veel mensen zijn. Net de politie gebeld hopelijk komen ze sneller dan vorige week (toen duurde het ruim 2 uur) Ik wil slapen :sob:

Mijn onderbuurjongen heeft vrienden over de vloer, en behalve dreunende muziek en lachende gasten hoor ik nu ook een fluit. EEN FUCKING FLUIT. En gewoon de hele tijd hetzelfde hetzelfde melodietje gevolgd door stom gelach. Ik heb al geappt en hoorde meer gelach en het gaat gewoon door. :sos: send help.

4 likes

Grrrr irritant!
Stuur maar zijn locatie door, komen we ff langs zo :mask: :x: #bandefluit

1 like

Wtf! Waar moeten we glitterbrieven naar toe sturen?

1 like

@Foefjeisthuis Ze zijn opgehouden. :raised_hands:t3: Hij bood z’n excuses aan voor z’n vriend. Heb gestuurd dat mijn oren hem bedanken en nu zijn ze ook lief stil.

5 likes

Super fijn! Ik wacht hier nog op de politie. Ik ben maar op de bank gaan liggen dan lig ik tenminste niet in de techno herrie in bed :pensive:

Oh techno ook nog, dan heb jij dus ook continu dezelfde melodie. Zo’n haat aan techno. Hebben ze een indicatie gegeven wanneer ze zouden kunnen komen of is het echt afwachten?

1 like

Op een festival vind ik techno prima maar niet in mijn bed. Vorige week heeft het 2 uur geduurd voor ze er waren en de centrale mevrouw zei nu weer dat het druk was.
Vorige week lag ik eerst van 00:00-02:00 in de herrie, rond 02:00 uur politie gebeld en rond 04:00 uur waren die er eindelijk (ze belde mij nog) en toen was het stil. Dus nu ongeveer een uur geleden gebeld en ik hoop dat ze er snel zijn.
Blijkbaar ben ik ook de enige kut buurvrouw die belt terwijl ik aan de lichten die aan zijn zie dat er meer buren wakker zijn.

Geloof dat de drempel voor het bellen van de politie ivm overlast best hoog is (zelf ook nog nooit gedaan omdat ik dan denk dat er wel ergere dingen zijn), terwijl je gewoon recht hebt op een fatsoenlijke nachtrust en feestjes zijn in deze tijd sowieso niet oké. Ik hoop voor jou dat ze snel komen en je verder een rustige nacht kunt hebben! en anders hoor ik graag waar de :sparkles::sparkles::sparkles::email: naartoe mag

2 likes

Worden die glitterenveloppen door een bedrijf gemaakt of is dat meer een particulier initiatief?
Als het bij mij in de buurt zo door blijft gaan dan heb ik ook nog wel een kandidaat :smirk:

2 likes

Geen idee hoe laat het is gestopt, ben gelukkig op gegeven moment in slaap gevallen. Wat goed dat je de politie hebt gebeld! Ik ben daar echt te schijterig voor, heb het idee dat het de band met de buren verslechterd en alleen maar averechts werkt. Hoe is het afgelopen?

Politie was er rond half 3! Toen is het ook gelijk gestopt.
‘Voordeel’ bij mij is dat ik geen idee heb wie mijn naaste buren zijn. Ik woon in het centrum in de hoofdstad en ken alleen de buren boven en onder mij omdat we dezelfde trap delen. Als hun zo een herrie zouden maken dan had ik even aangeklopt. Maar omdat het er naast is heb ik die mensen nog nooit gezien en dan moet ik mezelf aankleden, naar beneden, op straat en bij wildvreemden gaan aanbellen in de hoop dat ze luisteren. Dan is politie bellen iets makkelijker

2 likes

Elke weekend een dag met die kut bladblazer en radio.

Morgenochtend keihard Total Eclipse of the Heart draaien

7 likes

Hoe laat mag je op zondag een bed in elkaar zetten incl. timmeren?

Nooit. Zondag = rustdag. Als je wil rusten moet je dat bed dus op zaterdag al hebben getimmerd.

22 likes

Ik vind vanaf 10u prima kunnen :slight_smile:

6 likes

Ja eens!

1 like

Haha ik vatte het in ieder geval op als een grap. Ben om 10u begonnen. :smiley:

2 likes

Was een grapje, en nu de klok is verzet is 10 uur een ok tijd hoor.

4 likes