Burenergernissen (Deel 1)

Wat heftig! Gelukkig staan er nu mensen stand-by, hopelijk geeft dat een fijn gevoel. Wil je de politie niet inschakelen?

1 like

Jeetje wat ontzettend heftig! Kan je niet, los van de huurbaas, aangifte doen bij de politie? Huisvredebreuk, stalking, verstoring openbare orde of schending privacy en huisrecht?

13 likes

Nou dit is geen ergernis meer te noemen, wat een heftig verhaal :frowning: heel begrijpelijk ook dat je je niet veilig voelt. Ik zou ook een melding maken bij de politie hiervan! Zelfs als je geen aangifte wilt doen. Bv bij de wijkagent zodat zij misschien je ook kunnen snel bij kunnen staan zodra het weer mis gaat

4 likes

Jemig wat eng! Je hebt goed gehandeld door direct je huisbaas te bellen denk ik, hopelijk lukt het je huisbaas om hem daar zo snel mogelijk weg te krijgen. Kan de politie hier niet nu al iets in betekenen? Edit: o ik zie dat iedereen hierboven al hetzelfde zegt. Sterkte iig! Hopelijk heb je een rustige avond en nacht

1 like

@macaron wat heftig zeg!! Hij lijkt echt een psycho, missc wel onder invloed van drugs. Ik zou je wel adviseren om aangifte te doen bij de politie. Je huurbaas is je huurbaas, maar kan wettelijk natuurlijk niet zoveel als de politie. Niet alleen voor stalking, maar ook de ongure types die er langs komen.

1 like

Jeetje macaroni wat een verhaal. Kun je zelf geen aangifte doen, los van de huisbaas? Ik zou ook echt bang zijn thuis te zijn, hopelijk heb je een plek om te logeren!

1 like

Wow wat heftig zeg! Is je voordeur weer goed gemaakt? En heb je zelf de politie al ingeschakeld? Want lijkt mij dat die hier wel snel werk van kunnen maken.

2 likes

Wat een heftig verhaal. Hopelijk kan hij snel uitgezet worden, ik snap je angsten helemaal.

1 like

Ze ker een melding maken bij de politie/wijkagent. Als het een keer escaleert en je belt hebben ze meteen gezien op je adres wat de situatie is. Echt veel sterkte want een enge situatie

2 likes

Jeeeetje wat een heftig verhaal! Zeker zelf ook aangifte doen hoor! Het kan maar bekend zijn… sterkte, hopelijk kun je bij vrienden of familie terecht vanavond.

1 like

@macaron Wow, wat heftig zeg. Zoals andere ook zal zeggen: ga zelf ook aangifte doen.
Veel sterkte! Hopelijk is het snel opgelost!

1 like

@macaron Ik zou echt direct de politie bellen als ik jou was, dit gaat veel verder dan je huurbaas inschakelen. Heel veel sterkte, wat een verhaal. Ik snap dat je heel bang bent.

6 likes

@macaron en vragen op aandacht op locatie. Als je dan 112 belt komen ze direct.

6 likes

Zonder in herhaling te willen vallen maar doe aub aangifte. Verder ben ik echt geshockeerd door je verhaal, wat eng en zeer begrijpelijk dat je niet meer thuis durft te zijn. Je huisbaas kan die engerd er hopelijk wel direct uitzetten als er gegronde redenen zijn. Dit is geen doen dat wachten! Sterkte!

14 likes

@macaron Jeetje wat een eng verhaal! Zou net als anderen zeggen meteen aangifte doen, het is niet normaal dat hij bij je inbreekt. Wellicht kun je iets tegen de deur zetten voor je eigen gevoel? Een stoel tegen de deurklink?

Ik hoop echt voor je dat dit gauw over is want je zou niet in angst moeten leven in je eigen huis

1 like

@macaron jeetje wat heftig. Ik zou ook aangifte doen, als er dan iets is en er wordt vanuit jullie complex gebeld zijn ze er waarschijnlijk sneller. Zeker als hij je buurvrouw ook al heeft aangevallen.

1 like

Ik sluit me aan bij bovenstaande. Bel alsjeblieft de politie zodat ze de geschiedenis al weten.

En misschien voor je eigen veiligheid een busje deo op zak zodat je in geval van nood iets in zijn ogen kan spuiten en je zelf snel weg kunt? Mag misschien niet maar beter dan aangevallen worden en je onveilig voelen.

5 likes

Of dit, weet niet meer waar ik dit tegenkwam maar dit is legaal in Nederland, itt pepperspray

16 likes

Je moet écht aangifte doen. Er is genoeg gebeurt voor de politie om er werk van te maken.
Ik heb een soort gelijk iets meegemaakt, gelukkig niet met een buurman maar een oude kennis. De ‘cadeautjes’ veranderde uiteindelijk in hele bankstellen voor mijn deur. Pas toen de politie er aan te pas kwam, stopte het. En sowieso blokkeren op alles.

Ik hoop dat het snel stopt en dat je je weer veilig kan voelen, dit gevoel is zo naar. :frowning:

3 likes

Nou laat maar weer dan

4 likes